-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Інтерактивні панелі, ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Номер:
c98a69bdf6f34a57896f69d750fad223
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-16-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2025 00:00
Період моніторингу:
16.09.2025 14:42 - 08.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2025 №313
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-08-28-008325-a 28.08.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
6afe37d098274fd3b78a65b8b00a65ee
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.09.2025 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Інтерактивні панелі, ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання», за кодом ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-28-008325-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі згідно з субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетом за видатками інструменту Ukraine Facility.
5. Прошу надати інформацію щодо розподілу джерел фінансування за укладеним договором від 15.09.2025 № 28, а саме, із зазначенням обсягу коштів із загальної ціни договору передбачено за рахунок субвенції Європейського Союзу (інструмент Ukraine Facility)?
6. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 1 статті 16 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі - Рамкова угода), зокрема, в частині забезпечення емблеми Союзу в умовах тендерної документації та проєкту договору про закупівлю в Додатку 4 до тендерної документації та в укладеному договорі від 15.09.2025 № 28?
7. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 1 статті 17 Рамкової угоди, зокрема, в частині забезпечення зберігання протягом п’яти років із дати завершення заходу всіх документів, які стосуються процедур закупівель в умовах проєкту договору про закупівлю в Додатку 4 до тендерної документації та в укладеному договорі від 15.09.2025 № 28?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
07d8fc2644bb4615b6e6baba216ca24a
Назва:
Надання пояснення (інформацію, документи та матеріали)
Дата опублікування:
19.09.2025 13:45
Опис:
Боярським академічним ліцеєм «Лідер» Боярської міської ради отримано запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 17 вересня 2025 року щодо закупівлі Інтерактивні панелі, ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-08-28-008325-a.
У відповідь на запит щодо потреби у отриманні пояснень/ інформації/ документів, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-28-008325-a пояснюємо:
1) На виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", Замовником визначено очікувану вартість предмету закупівлі на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та комерційних пропозицій.
2) На виконання вимог Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)), Замовником оприлюднено ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, за посиланням: http://boyarka-lider.kiev.sch.in.ua/informacijna_vidkritistj/finansova_zvitnistj_zakladu/.
3) Джерело фінансування 70% субвенція з державного бюджету та 30% місцевий бюджет.
4) Відповідно до кошторисних призначень;
5)Відповідно до кошторисних призначень;
6) В установленому законодавством порядку шляхом приведення умов Договору від 15.09.2025 №28 у відповідність до вимог Рамкової угоди, між Замовником та Постачальником заключено Додаткову угода №1 від 18.09.2025 .
7) В установленому законодавством порядку шляхом приведення умов Договору від 15.09.2025 №28 у відповідність до вимог Рамкової угоди, між Замовником та Постачальником заключено Додаткову угода №1 від 18.09.2025.
На підтвердження пояснення надаємо такі документи:
1) Комерційні пропозиції ( ФОП Захарова Ірина Володимирівна, ТОВ «Сучасні розумні рішення»,ТОВ « Санор»)
2) Кошторис на 2025 рік КПКВК 0611184 та План спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків);
3) Кошторис на 2025 рік КПКВК 0611183 та План спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків);
4) Додаткова угода №1 від 18.09.2025.
5) Погодження Мінцифри.