-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові конструкції з монтажем згідно коду ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Завершена
460 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 301.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 301.25 UAH
Номер:
d85f0820a35e4d6dafa97ae65d487cce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-09-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2025 00:00
Період моніторингу:
09.10.2025 17:54 - 30.10.2025 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.10.2025 № 42-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 09.10.2025 № 42-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2025-08-28-007893-a 28.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, розміщення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Головного управління Національної поліції у Волинській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 28.08.2025 №290 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції фізичної особи – підприємця Горун Ольги Олександрівни, Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІКНА ВІКОНДА» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 12.09.2025 №308, від 17.09.2025 №316, від 18.09.2025 №320; повідомлення про намір укласти договір від 18.09.2025; договір від 26.09.2025 №432 на суму 419 979,00 грн; пояснення Замовника від 15.10.2025 та від 24.10.2025 надані через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 10.10.2025 та від 22.10.2025 відповідно.
Період усунення порушень:
28.10.2025 17:12 - 01.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.10.2025 17:12
Запити/Пояснення
Номер:
b3d914494de14b88988d27beba27fbed
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.10.2025 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Металопластикові конструкції з монтажем згідно коду ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-28-007893-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2440f3b86a754ce09cf4b885b757c76c
Назва:
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2025-10-09-000039 (UA-2025-08-28-007893-a )
Дата опублікування:
15.10.2025 11:46
Опис:
На Ваш запит від 10.10.2025 надаємо наступні пояснення:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведений на основі комерційних пропозицій від потенційних учасників (додається) відповідно до потреби замовника.
2. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті Головного управління Національної поліції у Волинській області (розділ «Державні закупівлі» - «Обґрунтування технічних характеристик та очікуваної вартості закупівель») за посиланням: https://vl.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-tekhnichnykh-kharakterystyk-ta-ochikuvanoi-vartosti-zakupivel/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-metaloplastykovi-konstruktsii-z-montazhem_
Додаток: 1. Комерційні пропозиції потенційних учасників.
Номер:
470946c27f00460ba1652403951a80ec
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.10.2025 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.10.2025 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Металопластикові конструкції з монтажем згідно коду ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-28-007893-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Замовник протоколом від 12.09.2025 №308 відхилив тендерну пропозицію ФОП Горун Ольги Олександрівни на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Однак, учасник ФОП Горун Ольга Олександрівна в складі своєї пропозиції надала інформацію про технічні та кількісні характеристики склопакету 4-16-4і (файл – «Додаток 2 погоджений.pdf»), зокрема кількість –2 шт. та розміри 1383х1398 мм. Чому Замовником відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b2a7e2b20ace41df8fd071f5fd62b763
Назва:
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2025-10-09-000039 (UA-2025-08-28-007893-a)
Дата опублікування:
24.10.2025 12:58
Опис:
На Ваш запит від 22.10.2025 надаємо наступне пояснення:
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Горун Ольги Олександрівни встановлено, що надана учасником інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (зокрема, у файлі «Додаток 2 погоджений.pdf») не відповідає вимогам тендерної документації. Так, у технічній специфікації учасника некоректно зазначено склопакет 4-16-4і у кількості 2 шт. з розмірами 1383×1398 мм, разом з тим відповідно до частини 3 Конструкції металопластикові позиція 1 відсутня інформація щодо серії та загальної площі товару, що не відповідає встановленим замовником вимогам до технічних, якісних та кількісні характеристик предмета закупівлі, а саме: «Металопластикові конструкції з монтажем згідно коду ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби» визначених у Додатку №2 до тендерної документації.
Варто зазначити, що виявлена невідповідність стосується суттєвих технічних параметрів визначеного предмета закупівлі, а не оформлення документів чи незначних помилок, які можуть бути виправлені відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель. Відповідно до зазначеної норми, учасник має право усунути лише ті невідповідності, які не змінюють зміст тендерної пропозиції, тоді як корегування технічних характеристик фактично призвело б до зміни запропонованого предмета закупівлі, що прямо суперечить вимогам Закону.
З огляду на викладене, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не розміщувалося Замовником в електронній системі закупівель, оскільки виявлена невідповідність не підлягає усуненню відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. В зв’язку із чим пропозицію ФОП Горун Ольги Олександрівни було відхилено протоколом від 12.09.2025 №308. Таким чином, дії Замовника під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Горун Ольги Олександрівни відповідають вимогам пунктів 43 та 44 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 та вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», так як підстав для розміщення повідомлення про усунення невідповідностей не було, оскільки виявлені розбіжності мали суттєвий технічних характер і не могли бути усунуті без зміни технічних характеристик предмета закупівлі тендерної пропозиції учасника.