• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи електропостачання очисних водопровідних споруд з влаштуванням установки зберігання енергії в с.Княжолука, Долинської територіальної громади, Івано-Франківської області.

Завершена

4 265 698.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 328.49 UAH
Номер: 245cf72a843247df9864448523f85988
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-03-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.10.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 03.10.2025 11:30 - 25.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.10.2025 №64-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 03.10.2025 №64-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-08-28-007770-a 28.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ», встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, із врахуванням пояснень Замовника – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 17 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) ), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Водоканал» Долинської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.09.2025 протокол №42/3 (далі – ТД) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ», вимогу про усунення невідповідностей до 19.09.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.09.2025 №42/5, повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю від 02.10.2025 року №131 (далі – Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 06.10.2025 року, від 08.10.2025 року та від 09.10.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник в пункті 6 Додатку 5 «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації вимагає від учасників торгів надати в складі тендерної пропозиції підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних стандартів та будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, а саме: окремого кошторису на придбання устаткування (найменування і характеристики устаткування, меблів та інвентарю, маси одиниці устаткування. Учасником торгів ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ» на виконання вищезазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції надано Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-02, де зазначив масу інвентарю як 0 або еквівалент, що не відповідає вимогам Замовника. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 09.10.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику, щодо врахування вищеописаної невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ». Замовником 14.10.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства. Зокрема, у відповіді Замовник зазначив, що: «У Додатку 5 тендерної документації передбачено подання окремого кошторису на придбання устаткування із зазначенням маси одиниці устаткування. При цьому не визначено порядок або спосіб підтвердження маси та не встановлено обов’язковість надання її фактичного значення на етапі подання пропозиції. У зв’язку з цим учасник зазначив показник «маса = 0» як умовне (технічне) значення, що використовувалося для заповнення кошторисної форми». Однак, Замовник в пункті 6 Додатку 5 до ТД чітко прописав вимогу: «До ціни тендерної пропозиції (локального кошторису, локального кошторису з розрахунком договірної ціни мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних стандартів та будівельних норм з урахуванням змін та доповнень: 6.7 Сформувати окремим кошторисом на придбання устаткування (найменування і характеристики устаткування, меблів та інвентарю, маса одиниці устаткування);». Таким чином, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не надав ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ» вимогу про усунення невідповідностей, щодо вищеописаного порушення.
Період усунення порушень: 17.10.2025 11:00 - 31.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 17.10.2025 11:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення виявленого порушення Замовник: Комунальне підприємство «Водоканал» Долинської міської ради Закупівля:UA-2025-08-28-007770-a Дата висновку Держаудитслужби: 17.10.2025 р. На виконання вимоги Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, КП «Водоканал» Долинської міської ради повідомляє про вжиті заходи щодо усунення виявленого порушення у сфері публічних закупівель. Замовником проведено внутрішній аналіз підготовки тендерної документації та порядку розгляду тендерних пропозицій. За результатами розгляду: • уповноваженій особі надано роз’яснення щодо правильного застосування пункту 43 Особливостей та порядку вимагання усунення невідповідностей у пропозиціях учасників; • оновлено внутрішні інструкції та чек-листи, які використовуються під час перевірки тендерних пропозицій; • запроваджено додаткову перевірку відповідності вимогам тендерної документації перед прийняттям рішення. Мета вжитих заходів — недопущення подібних порушень у подальшому та забезпечення дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та іншими чинними законодавчими та нормативно-правовими документами. Беручи до уваги Висновок Західного офісу Держаудитслужби , для недопущення у подальшому порушення та з метою удосконалення роботи у сфері публічних закупівель, директором видано наказ «Про заходи направлені на усунення та недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель» від 21.10.2025 року №75 Додаток : копія наказу керівника №75 від 21.10.2025 р.
Дата публікації звіту: 22.10.2025 14:21

Запити/Пояснення