-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи електропостачання очисних водопровідних споруд з влаштуванням установки зберігання енергії в с.Княжолука, Долинської територіальної громади, Івано-Франківської області.
Завершена
4 265 698.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 328.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 328.49 UAH
Номер:
245cf72a843247df9864448523f85988
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-03-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2025 00:00
Період моніторингу:
03.10.2025 11:30 - 25.10.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.10.2025 №64-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.10.2025 №64-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-08-28-007770-a 28.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ», встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, із врахуванням пояснень Замовника – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 17 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) ), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Водоканал» Долинської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.09.2025 протокол №42/3 (далі – ТД) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ», вимогу про усунення невідповідностей до 19.09.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.09.2025 №42/5, повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю від 02.10.2025 року №131 (далі – Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 06.10.2025 року, від 08.10.2025 року та від 09.10.2025 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник в пункті 6 Додатку 5 «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації вимагає від учасників торгів надати в складі тендерної пропозиції підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних стандартів та будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, а саме: окремого кошторису на придбання устаткування (найменування і характеристики устаткування, меблів та інвентарю, маси одиниці устаткування.
Учасником торгів ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ» на виконання вищезазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції надано Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-02, де зазначив масу інвентарю як 0 або еквівалент, що не відповідає вимогам Замовника.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 09.10.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику, щодо врахування вищеописаної невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ». Замовником 14.10.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства. Зокрема, у відповіді Замовник зазначив, що: «У Додатку 5 тендерної документації передбачено подання окремого кошторису на придбання устаткування із зазначенням маси одиниці устаткування.
При цьому не визначено порядок або спосіб підтвердження маси та не встановлено обов’язковість надання її фактичного значення на етапі подання пропозиції. У зв’язку з цим учасник зазначив показник «маса = 0» як умовне (технічне) значення, що використовувалося для заповнення кошторисної форми».
Однак, Замовник в пункті 6 Додатку 5 до ТД чітко прописав вимогу: «До ціни тендерної пропозиції (локального кошторису, локального кошторису з розрахунком договірної ціни мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних стандартів та будівельних норм з урахуванням змін та доповнень: 6.7 Сформувати окремим кошторисом на придбання устаткування (найменування і характеристики устаткування, меблів та інвентарю, маса одиниці устаткування);».
Таким чином, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не надав ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ» вимогу про усунення невідповідностей, щодо вищеописаного порушення.
Період усунення порушень:
17.10.2025 11:00 - 31.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
17.10.2025 11:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення виявленого порушення
Замовник: Комунальне підприємство «Водоканал» Долинської міської ради
Закупівля:UA-2025-08-28-007770-a
Дата висновку Держаудитслужби: 17.10.2025 р.
На виконання вимоги Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, КП «Водоканал» Долинської міської ради повідомляє про вжиті заходи щодо усунення виявленого порушення у сфері публічних закупівель.
Замовником проведено внутрішній аналіз підготовки тендерної документації та порядку розгляду тендерних пропозицій.
За результатами розгляду:
• уповноваженій особі надано роз’яснення щодо правильного застосування пункту 43 Особливостей та порядку вимагання усунення невідповідностей у пропозиціях учасників;
• оновлено внутрішні інструкції та чек-листи, які використовуються під час перевірки тендерних пропозицій;
• запроваджено додаткову перевірку відповідності вимогам тендерної документації перед прийняттям рішення.
Мета вжитих заходів — недопущення подібних порушень у подальшому та забезпечення дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та іншими чинними законодавчими та нормативно-правовими документами.
Беручи до уваги Висновок Західного офісу Держаудитслужби , для недопущення у подальшому порушення та з метою удосконалення роботи у сфері публічних закупівель, директором видано наказ «Про заходи направлені на усунення та недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель» від 21.10.2025 року №75
Додаток : копія наказу керівника №75 від 21.10.2025 р.
Дата публікації звіту:
22.10.2025 14:21
Запити/Пояснення
Номер:
a45ede8826404fc2b4e3bf2bedbd7fc8
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
06.10.2025 15:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт системи електропостачання очисних водопровідних споруд з влаштуванням установки зберігання енергії в с.Княжолука, Долинської територіальної громади, Івано-Франківської області.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-28-007770-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)?
2. Згідно частини першої розділу 5 «Оцінка тендернї пропозиції» ТД ціна тендерної пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України?
Учасником-переможцем торгів ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ» в складі тендерної пропозиції надано договірну ціну складену в поточних цінах станом на 11 вересня 2025 року де в розрахунку №14 розділу ІІ «Устаткування, меблі та інвентар» зазначив: «Витрати на придбання та доставку устаткування на будову 2927,63400 тис. грн» із врахуванням податку на додану вартість витрат на придбання та доставку устаткування на будову 585,52680 тис. грн.
Проте згідно з Законом України «Про внесення змін до Митного кодексу України щодо звільнення від оподаткування ввізним митом товарів для потреб виробництва та/або ремонту машин механізованого розмінування, товарів, які сприяють відновленню енергетичної інфраструктури України, та щодо окремих особливостей митного оформлення товарів, призначених для потреб безпеки і оборони» від 16 липня 2024 року № 3854-IX (далі – Закон) установки зберігання енергії які ввозяться на митну територію України та класифікуються за кодом 8507 60 00 00 УКТЗЕД звільняються від оподаткування ввізним митом та ПДВ (крім установок зберігання енергії потужністю менш як 300 Вт змінного та/або постійного струму та окремих літій-іонних комірок ємністю менш як 200 А/год).
Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ» вказану невідповідність договірної ціни вимогам Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
f535346d3be146ed951f54afbb4f37aa
Назва:
Пояснення.
Дата опублікування:
09.10.2025 11:15
Опис:
Пояснення
до закупівлі Капітальний ремонт системи електропостачання очисних водопровідних споруд з влаштуванням установки зберігання енергії в с.Княжолука, Долинської територіальної громади, Івано-Франківської області» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-28-007770-а
1.На Ваше питання згідно тендерної закупівлі Комунальне підприємство «Водоканал» Долинської міської ради надає пояснення ( інформацію та документи): Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)?
Відповідь : Замовником технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та обсяг сформовані згідно кошторисної документації на об’єкт, яка виготовлена на основі обгрунтувань та розцінок Держбуду України. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку та експертного звіту за мінусом витрат Замовника, а саме вартість проектно-кошторисної документації, вартість експертного звіту та проведення технічного нагдяду. Експертний звіт на зведений кошторисний розрахунок додаються.
2. На Ваше друге запитання згідно тендерної закупівлі КП «Водоканал»Долинської міської ради надає пояснення : Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ» вказану невідповідність договірної ціни вимогам Закону України « Про внесення змін до Митного кодексу України щодо звільнення від оподаткування ввізним митом товарів для потреб виробництва / або ремонту машин механізованого розмінування, товарів які сприяють відновленню енергетичної інфраструктури України та щодо окремих особливостей митного оформлення товарів, призначених для потреб безпеки і оборони» від 16 липня 2024 року №385 митного 4-IX ?
Відповідь:
Під час розгляду тендерної пропозиції Замовником було враховано норми діючого законодавства. А саме, згідно роз’яснення Управління ДПС пунктом 87 прим. 1 підрозд. 2 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (із змінами) (далі – ПКУ) тимчасово, на період дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, але не більш як до 01 січня 2026 року, звільняються від оподаткування ПДВ операції з ввезення на митну територію України (у тому числі переміщення (пересилання) у міжнародних поштових та експрес-відправленнях) у митному режимі імпорту товарів, визначених п. 9 прим. 36 розділу XXI «Прикінцеві та перехідні положення» Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VI (із змінами) (далі – МКУ).
При цьому, п. 9 прим. 36 розд. XXI «Прикінцеві та перехідні положення» МКУ звільнення від оподаткування ввізним митом передбачено для товарів, що ввозяться на митну територію України (у тому числі переміщуються (пересилаються) на митну територію України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях) для вільного обігу та класифікуються за такими кодами згідно з УКТ ЗЕД:
- 8406 (крім 8406 10 00 00), 8410 (тільки турбіни гідравлічні та їх частини), 8483 40 21 00, 8502 20 40 90, 8502 20 60 90, 8502 20 80 90, 8411 (крім турбогвинтових та турбореактивних двигунів та їх частин), 8501 64 00 00, 8504 40, 8400 (крім інверторних зварювальних апаратів), 8504 40 88 00 (крім інверторних зварювальних апаратів), 8504 40 90 00 (крім інверторних зварювальних апаратів), 8507 60 00 00 (крім установок зберігання енергії потужністю менш як 300 Вт змінного та/або постійного струму та акумуляторів електричних ємністю менш як 100 А•год), 8541 43 00 00, 8537 (крім 8537 10 98 10), 8503 00 99 00 (тільки для вітроенергетичних електрогенераторних установок).
Таким чином, режим звільнення від оподаткування ПДВ, встановлений п. 87 прим. 1 підрозд. 2 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, застосовується виключно до операцій із ввезення на митну територію України (у тому числі переміщення (пересилання) у міжнародних поштових та експрес-відправленнях) у митному режимі імпорту товарів, визначених п. 9 прим. 36 розд. XXI «Прикінцеві та перехідні положення» МКУ.
Водночас норми п. 87 прим. 1 підрозд. 2 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ не передбачають застосування режиму звільнення від оподаткування ПДВ до операцій із постачання товарів, визначених п. 9 прим. 36 розд. XXI «Прикінцеві та перехідні положення» МКУ, на митній території України.
Згідно роз’яснення ДПС є приклад імпорту акумуляторних установок для перепродажу.
Приклад: імпорт акумуляторних установок для перепродажу
📌 Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ), яке займається постачанням електротехнічного обладнання для підприємств та приватних споживачів.
________________________________________
📦 Що імпортується:
• Акумуляторні установки (наприклад, літій-залізо-фосфатні батареї, LFP),
• Потужність: 4 000 Вт (4 кВт),
• Ємність: 300 А•год,
• Код УКТЗЕД: 8507 60 00 00.
________________________________________
🚚 Мета ввезення:
• Не для власного споживання,
• А для подальшого продажу іншим компаніям і споживачам в Україні.
________________________________________
⚖️ Яке законодавство застосовується:
• Відповідає п. 87¹ підрозділу 2 розділу XX ПКУ → звільнення від ПДВ,
• Відповідає п. 9¹³⁶ розділу XXI МКУ → звільнення від ввізного мита.
________________________________________
📝 Які умови дотримані:
✅Обладнання не є малопотужним (понад 300 Вт і понад 200 А•год),
✅Походить із країн ЄС, не з країни-агресора,
✅Оформлюється в митному режимі імпорту,
✅ Є сертифікати відповідності, техпаспорт тощо.
________________________________________
🧾 Як проходить оформлення:
1. Компанія ввозить товар і подає митну декларацію на режим “імпорт”.
2. До декларації додається:
o технічна специфікація,
o підтвердження класифікації за УКТЗЕД 8507 60 00 00,
o сертифікати на ємність/потужність.
3. Митниця застосовує нульову ставку мита та ПДВ, якщо всі вимоги дотримано.
4. ТОВ реалізує обладнання кінцевим клієнтам з ПДВ, як звичайний платник.
________________________________________
📣 Важливо:
• Звільнення діє лише на етапі імпорту. Далі компанія продає товар як зазвичай, із нарахуванням ПДВ.
• Пільги не залежать від того, хто саме ввозить товар — головне, щоб дотримано технічних та митних умов.
________________________________________
✅ Звільнення від ПДВ при імпорті ≠ Звільнення від ПДВ при продажу всередині України
________________________________________
🔍 Чому імпортер продає з ПДВ, навіть якщо імпортував “без ПДВ”:
1. Пільга стосується тільки ввезення (етап імпорту)
Закон № 3854-IX, зокрема п. 87¹ підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України (ПКУ), звільняє від ПДВ лише операції з ввезення установок зберігання енергії (за умов: потужність, ємність, країна походження тощо).
➡️ Тобто:
• на кордоні — ПДВ не нараховується,
• але всередині країни звичайні правила оподаткування продовжують діяти.
________________________________________
2. ТОВ є платником ПДВ
Якщо компанія, наприклад ТОВ, зареєстрована платником ПДВ (має статус платника і подає звітність), вона зобов’язана:
• нараховувати ПДВ при реалізації товарів в Україні,
• виписувати податкові накладні,
• сплачувати ПДВ до бюджету із продажної ціни.
✅ Це регулюється ст. 185 та ст. 187 ПКУ — постачання товарів на території України є об’єктом оподаткування ПДВ.
________________________________________
3. Компанія не є пільговиком у подальших ланцюгах
Навіть якщо вона отримала пільгу на етапі імпорту, вона не має права передавати цю пільгу далі клієнтам. Тобто:
• Вона не може “продавати без ПДВ”,
• Якщо клієнт — кінцевий споживач, то він просто сплачує повну ціну з ПДВ,
• Якщо клієнт — теж платник ПДВ, він зможе потім включити цей ПДВ у податковий кредит.
________________________________________
📌 Висновок:
ТОВ реалізує обладнання з ПДВ, бо:
1. Воно є зареєстрованим платником ПДВ,
2. Продажі в Україні — це об’єкт оподаткування ПДВ за загальними правилами,
3. Звільнення, передбачене законом, стосується лише операції імпорту, а не внутрішнього обігу.
Документи, які додаються:
1. Зведений кошторисний розрахунок
2. Експертний звіт
Уповноважена особа Оксана ЛЕВЧЕНКО
КП «Водоканал»
Номер:
2ba93bc4109146888320de4e02b25089
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
08.10.2025 11:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт системи електропостачання очисних водопровідних споруд з влаштуванням установки зберігання енергії в с.Княжолука, Долинської територіальної громади, Івано-Франківської області.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-28-007770-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
Замовником 02.10.2025 укладено з переможцем торгів договір №131.
Згідно з пунктом 13.1 Договору №131 «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31.12.2025 року а в частині виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань – до їх повного виконання», тоді, як згідно додатку №3 до Договору №131 план фінансування розрахований Замонвиком включно до березня 2026 року.
Чи враховано Замовником дану невідповідність при укладанні Договору №131?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
f83d5e561a8446869452a1d2c9cdb7e0
Назва:
Пояснення.
Дата опублікування:
09.10.2025 11:32
Опис:
Пояснення
до закупівлі Капітальний ремонт системи електропостачання очисних водопровідних споруд з влаштуванням установки зберігання енергії в с.Княжолука, Долинської територіальної громади, Івано-Франківської області» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-28-007770-а
1.На Ваше питання згідно тендерної закупівлі Комунальне підприємство «Водоканал» Долинської міської ради надає пояснення :
Питання : Замовником 02.10.2025 року укладено з переможцем торгів договір №131. Згідно пункту 13.Договору №131 «Цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, кріплення печатками та діє до 31.12.2025 року, а в частині виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань – до їх повного виконання, тоді як згідно Додатку №3 до Договору №131 план фінансування розрахований Замовником включно до березня 2026 року. Чи враховано Замовником дану невідповідність при укладання Договору № 131?
Відповідь : У відповідь на запит щодо можливого розходження між строком дії договору №131 від 02.10.2025 року та строками фінансування, визначеними у Додатку №3 до договору повідомляємо наступне: Згідно з п.13.1 Договору « Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31.12.2025 року, а в частині виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань – до їх повного виконання». Також відповідно до пункту 4.1.1 Розділу 4 Договору «Розрахунки за фактично виконані роботи проводяться протягом 180-ти календарних дні після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт(форма КБ-2) та довідки про вартість виконаних робіт і витрат (форма КБ-3), рахунку на оплату шляхом проміжних платежів та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об’єкту». Тобто Договором передбачено механізм здійснення проміжних, остаточних розрахунків після 31.12.2025 року за наявності фінансування. Враховуючи, що дана Закупівля здійснюється за власні кошти Замовника, строки розрахунків узгоджуються із фактичним виконанням робіт та наявності коштів, що також передбачено умовами Договору. Таким чином, дія Договору до 31.12.2025 року не обмежує можливість проведення остаточних розрахунків у 2026 році, оскільки Договором передбачено « в частині виконання взятих на себе зобов’язань – до повного виконання». Дія договору до 31.12.2025 року в частині виконання робіт підрядником передбачає саме виконання робіт по даному об’єкті в повному обсязі згідно графіку виконання робіт до 31.12.2025 року, а в частині оплати до повного виконання договору, до повного виконання зобов’язань сторонами.
Відповідно план фінансування передбачений Додатком 3 до Договору №131, який включає фінансування до березня 2026 року, не суперечить умовам договору оскільки є частиною реалізації взятих на себе сторонами зобов’язань та передбачає виконання розрахунків. Таким чином, під час укладання Договору №131 Замовником було враховано особливості строків проведення розрахунків та можливості їх здійснення у наступному році у межах чинного законодавства. Договір укладено з урахуванням механізму оплати після завершення року, передбаченого п.4.1.1 та 13.1 Договору.
Уповноважена особа Оксана ЛЕВЧЕНКО
КП»Водоканал»
Номер:
6edb0dc139f34585bc8b5dd47fdc94a4
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
09.10.2025 15:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт системи електропостачання очисних водопровідних споруд з влаштуванням установки зберігання енергії в с.Княжолука, Долинської територіальної громади, Івано-Франківської області.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-28-007770-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
Замовник в додатку 5 до тендерної документації вимагає від учасників торгів надання окремого кошторису на придбання устаткування (найменування і характеристики устаткування, меблів та інвентарю, маси одиниці устаткування.
Учасник ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ» в складі тендерної пропозиції надано Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-02 де зазначив масу інвентарю як 0 або еквівалент, що не відповідає вимогам Замовника.
Чи враховано Замовником дану невідповідність розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
a3190d6b5d7d41c1afdd01f76567cbf8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.10.2025 13:23
Опис:
Пояснення
до закупівлі Капітальний ремонт системи електропостачання очисних водопровідних споруд з влаштуванням установки зберігання енергії в с.Княжолука, Долинської територіальної громади, Івано-Франківської області» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-28-007770-а
На Ваше питання згідно тендерної закупівлі Комунальне підприємство «Водоканал» Долинської міської ради надає пояснення :
Питання: Замовник в додатку 5 до тендерної документації вимагає від учасників торгів надання окремого кошторису на придбання устаткування (найменування і характеристики устаткування, меблів та інвентарю, маси одиниці устаткування.Учасник ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ» в складі тендерної пропозиції надано Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-02 де зазначив масу інвентарю як 0 або еквівалент, що не відповідає вимогам Замовника.Чи враховано Замовником дану невідповідність розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ»?
Відповідь: Відповідно до Додатку 4 тендерної документації Замовником було передбачено можливість зазначення у технічному завданні конкретних моделей обладнання з припискою «або еквівалент».
Це положення надавало учасникам право пропонувати аналогічні або рівноцінні товари за технічними характеристиками без обмеження конкуренції.
Учасник ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ» скористався цією вимогою та у складі своєї тендерної пропозиції (Локальний кошторис № 02-01-02) зазначив окремі позиції.
У Додатку 5 тендерної документації передбачено подання окремого кошторису на придбання устаткування із зазначенням маси одиниці устаткування.
При цьому не визначено порядок або спосіб підтвердження маси та не встановлено обов’язковість надання її фактичного значення на етапі подання пропозиції. У зв’язку з цим учасник зазначив показник «маса = 0» як умовне (технічне) значення, що використовувалося для заповнення кошторисної форми. Фактична маса обладнання визначається за технічною документацією виробника під час постачання та монтажу системи. Таке зазначення не впливає на суть тендерної пропозиції та не є невідповідністю вимогам тендерної документації.
Фраза «або еквівалент», використана учасником у пропозиції, була відображенням вимоги Замовника, передбаченої тендерною документацією. Учасник не пропонував іншу модель обладнання, а лише формально зазначив це формулювання відповідно до вимог тендеру.
Під час розгляду пропозиції Замовник перевірив технічні характеристики і підтвердив, що подане обладнання повністю відповідає вимогам тендерної документації. Додатково зазначаємо, що учасник ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ» у складі тендерної пропозиції також надав Технічне завдання (Додаток 4) у стверджувальній формі, де чітко вказав, що: «ТОВ СТЕМ КЕПІТАЛ» погоджується з умовами та вимогами, які визначені у цій технічній специфікації і гарантує їх виконання в повному обсязі. Це підтверджує, що учасник повністю прийняв усі технічні вимоги Замовника і взяв на себе зобов’язання їх виконати.
Договір про закупівлю укладено між Замовником та ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ» у відповідності до чинного законодавства. Під час укладення договору сторони не змінювали предмет закупівлі, а лише конкретизували найменування обладнання, яке фактично постачатиметься.
Фраза «або еквівалент» у договорі відсутня, оскільки на момент укладення сторони вже визначили конкретну модель обладнання, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації та технічному завданню. Істотні умови договору (ціна, технічні характеристики, обсяг, строки) залишилися незмінними порівняно з тендерною пропозицією учасника. Отже, договір укладено у межах та відповідно до результатів проведеної процедури закупівлі.
Під час підготовки та проведення процедури закупівлі Замовник керувався вимогами:
• Закону України «Про публічні закупівлі»;
• Постановою № 1178 від 12 жовтня 2022 року Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель»;
• Закону України «Про архітектурну діяльність»;
• ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»;
• інших нормативно-правових актів у сфері будівництва.
Під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ», Замовником також враховано технічну відповідність проектним рішенням та вимогам архітектурно-будівельних норм, затверджених у проектній документації.
Таким чином, Замовник дійшов висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «СТЕМ КЕПІТАЛ» відповідає вимогам тендерної документації .