-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт пральні Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» за адресою: 66300 Одеська область, м. Подільськ вул. Каштанова 76.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 10 днів назад
1 970 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 850.00 UAH
Номер:
a16d5de597f94327b46795f5cb996cec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-15-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2025 00:00
Період моніторингу:
15.09.2025 13:18 - 07.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2025 Одеса № 185
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.09.2025 № 185
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі / закупівлі та /або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівель / закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
10 UA-2025-08-28-006735-a 28.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
d4dcfa1817214834b93c388c0c429b1b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.09.2025 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до вимог пункту 24 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог пункту 34 Особливостей строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт.
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону до робіт належить зокрема капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення.
Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено, що предметом закупівлі є Капітальний ремонт пральні Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» за адресою: 66300 Одеська область, м. Подільськ вул. Каштанова 76. (ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи); вид предмета закупівлі: роботи; дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: 28.08.2025; дата оприлюднення тендерної документації: 28.08.2025; кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.09.2025 14:31.
Чому Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю робіт пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Також, чому Замовник встановив строк для подання тендерних пропозицій менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт?
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі приватного малого підприємства «Курінь» (далі – ТОВ «Курінь») вимогам підпункту 3.1.2 пункту 3 Додатка № 6 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надано копію договору підряду від 24.02.2024 № 65 (далі - Договір) не в повному обсязі, а саме не надано: Додаток № 4 «Відомість ресурсів» та Додаток № 5 «Календарний графік виконання робіт» до Договору.
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Курінь» вимогам підпункту 3.1.3 пункту 3 Додатка № 6 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного Договору надано копії документів, а саме: акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3), які не підтверджують виконання Договору у повному обсязі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.