-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Ноутбук із програмним забезпеченням для діагоностики автомобілів і тракторів (або еквівалент)
Закупівля товару здійснюється задля виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення «Модернізації майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility. Уся дукументаці тендерної пропозиції учасника готується українською мовою.
Завершена
332 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 660.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 660.00 UAH
Номер:
a47ca91061c8429398ab982af1882dfc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-21-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2025 00:00
Період моніторингу:
21.10.2025 16:56 - 11.11.2025 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.10.2025 № 43-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 21.10.2025 № 43-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-08-28-004417-a 28.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, розміщення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АД-ІНСТРУМЕНТ», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору вимогам законодавства, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Володимир-Волинського фахового коледжу (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 27.08.2025 №78 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації затверджені протоколом уповноваженої особи Замовника від 29.08.2025 №79; тендерну пропозицію Товариства з обмеженої відповідальністю «АД-ІНСТРУМЕНТ» (далі – ТОВ «АД-ІНСТРУМЕНТ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.09.2025 №82; повідомлення про намір укласти договір від 05.09.2025; договір потсавки від 17.09.2025 №14-Т на суму 327 900,00 грн; пояснення Замовника від 24.10.2025 надані через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 22.10.2025.
Період усунення порушень:
29.10.2025 14:41 - 04.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.10.2025 14:41
Запити/Пояснення
Номер:
e2f388057238474aab4d494ed39e0c0a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.10.2025 11:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.10.2025 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Ноутбук із програмним забезпеченням для діагоностики автомобілів і тракторів (або еквівалент)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-28-004417-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
3. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі згідно з субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетом за видатками інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a4eb702cbff6434990128bd754535832
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2025 12:23
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребами замовника та нормами чинного законодавства. Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та результати аналізу пропозицій від постачальників на момент вивчення ринку. Крім цього, згідно п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року. Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби, фінансування і реалізації програм донорами. Розпорядження КМУ від 18.04.2024 № 244-р «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору». Наказом МОН УКРАЇНИ від 08 квітня 2025 року № 551 затверджено перелік закладів освіти, відібраних для реалізації публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2025 році. Конкретний крок Плану України фінансується Європейським Союзом – «Цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility». На виконання вимог реалізації РАМКОВОЇ УГОДИ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ ЩОДО СПЕЦІАЛЬНИХ МЕХАНІЗМІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІНАНСУВАННЯ СОЮЗУ ДЛЯ УКРАЇНИ ЗГІДНО З ІНСТРУМЕНТОМ UKRAINE FACILITY та вимог Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 р. № 1318 закупівлі згідно з Компонентом I Ukraine Facility повинні здійснюватися відповідно до законодавства України тією мірою, якою вони відповідають вимогам, визначеним у Рамковій угоді.
27.06.2025 Замовником була оголошена закупівля Ноутбук із програмним забезпеченням для діагностики автомобілів і тракторів IDC 6, ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-27-004706-a, яка набула статусу: торги не відбулись, у зв´язку із відхиленням тендерної пропозиції єдиного учасника ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ" Замовником (країна походження товару запропонованого Учасником згідно Додатку 2 до тендерної документації – Японія, яка не перебуває у списку прийнятних країн).
17.07.2025р. закупівля була оголошена повторно, ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-17-000712-а, закупівля не відбулась у зв´язку із відсутністю учасників.
31.07.2025р. закупівля була оголошена знову, ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-31-005234-a, закупівля не відбулась у зв´язку із відсутністю учасників.
Після повторного моніторингу цін, технічних і якісних характеристик на даний вид товару Замовником було прийняте рішення перепогодити із вищим органом ціну на товар, у зв´язку із неактуальністю ціни для закупівлі європейського товар на ринку. За запитом Замовника були надані комерційні пропозиції від потенційного учасника (додається). В результаті 28.08.2025р. закупівля була оголошена знову, ID: UA-2025-08-28-004417-a. За результатами закупівлі був укладений договір поставки №14-Т від 17.09.2025р.