-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Заходи з енергозбереження. Реконструкція теплових мереж від котельні "КМК" до житлових будинків та будівель розташованих у 300 - 302 кварталах в Металургійному районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (Праве "крило")
Завершена
68 169 138.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 681 691.38 UAH
мін. крок: 1% або 681 691.38 UAH
Номер:
ce93ab9df32f4dc3b1399304858fc1fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-25-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2025 00:00
Період моніторингу:
30.09.2025 15:28 - 22.10.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
29.09.2025 № 268
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2025 № 268
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2025-08-28-004355-a 28.08.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА" встановлено порушення пунктів 18 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором підряду від 29.09.2025 №459-25 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік комунального підприємства теплових мереж «Криворіжтепломережа» (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи №2/187/25 від 28.08.2025 року, протокол розкриття, тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальністю «ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА» (далі – ТОВ «ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА»), протокол уповноваженої особи Замовника щодо розгляду тендерної пропозиції від 18.09.2025 №3/187/25, повідомлення про намір укласти договір від 18.09.2025, договір підряду від 29.09.2025 №459-25, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби від 02.10.2025 отриманий 07.10.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 2.1. Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» тендерної документації Замовником визначено, що обсяг будівельних робіт з реконструкції теплових мереж «Заходи з енергозбереження. Реконструкція теплових мереж від котельні "КМК" до житлових будинків та будівель розташованих у 300 - 302 кварталах в Металургійному районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (Праве "крило")» зазначений у Таблиці 1.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА" завантажено файл 21_ДЦ-ЛК-07-01-01 xlsx.p7s, який містить в собі локальний кошторис до якого включено поз.71-76, які не передбачені в Таблиці 1 Технічного завдання, що не відповідає вимозі визначеній у пункті 2.1. Додатку 3 тендерної документації Замовника.
Отже, тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА» не відповідала умовам технічної специфікації та на підлягала відхиленню.
Проте, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА" натомість визнав його переможцем та уклав договір.
На запит Східного офісу щодо причини невідповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації Замовник пояснив, що під час укладання договору, а саме в додатку №2 Локальний кошторис №07-01-01 до договору №459-25 від 29.09.2025 ці пункти (71-76) виключені, та відповідають Таблиці 1 Технічного завдання.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків, визначених цим пунктом.
Отже, умови укладеного договору підряду від 29.09.2025 №459-25 не відповідають умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ "ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА", чим порушено пункт 18 Особливостей.
Відповідно пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Відповідно до частини 2 статті 215 Цивільного Кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
Період усунення порушень:
08.10.2025 17:42 - 23.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.10.2025 17:42
Оскарження висновку в суді
Опис:
Повідомляємо Вам, що 15.10.2025 зареєстровано провадження Дніпропетровським окружним адміністративним судом у справі Nº160/29867/25 за позовом КПТМ «Криворіжтепломережа» до Східного офісу Держаудитслужби, Третя особа ТОВ «ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА».
Після винесення судом ухвали щодо подальшого розгляду справи Вас буде проінформовано додатково.
Додаток: Screenshots з офіційного сайту Судової влади щодо стадії розгляду справи.
Дата публікації:
22.10.2025 16:14
Дата відкриття провадження:
20.10.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
160/29867/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку
Східного офісу Держаудитслужби
Комунальне підприємство
теплових мереж
«Криворіжтепломережа»
Моніторинг UA-M-2025-09-25-000001
Оголошення UA-2025-08-28-004355-a
Предмет закупівлі: Заходи з енергозбереження. Реконструкція теплових мереж від котельні "КМК" до житлових будинків та будівель розташованих у 300 - 302 кварталах в Металургійному районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (Праве "крило") (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція).
Між Комунальним підприємством теплових мереж «Криворіжтепломережа» (Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА» (Підрядник) був укладений договір підряду № 459-25 від 29 вересня 2025 року (далі – Договір) щодо виконання робіт: Заходи з енергозбереження. Реконструкція теплових мереж від котельні "КМК" до житлових будинків та будівель розташованих у 300 - 302 кварталах в Металургійному районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (Праве "крило").
На вебсайті «ПРОЗОРРО», відповідно до закупівлі «Заходи з енергозбереження. Реконструкція теплових мереж від котельні "КМК" до житлових будинків та будівель розташованих у 300 - 302 кварталах в Металургійному районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (Праве "крило")» (ідентифікатор UA-2025-08-28-004355-a) опубліковано висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі від 08.10.2025 (далі – висновок).
Розглянувши висновок зазначаємо наступне.
1) Щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язання.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад визначаються Законом України «Про публічні закупівлі».
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» – закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Правові та організаційні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні визначає Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні».
Частина 1 статті 1 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» – здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади зі спеціальним статусом, уповноважений Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю (далі - орган державного фінансового контролю).
Постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 затверджено Положення про Державну аудиторську службу України (далі – Положення № 43).
Пункт 1 Положення № 43 – Державна аудиторська служба України (Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів та який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Підпункт 3 пункту 4 Положення № 43 – Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель.
Пункт 7 Положення № 43 – Держаудитслужба здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку міжрегіональні територіальні органи.
Частина 1 статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» – контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Частина 6 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» – за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Частина 7 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» – у висновку обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі; 4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі; 5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
Якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі не виявлено порушень законодавства у сфері публічних закупівель, у висновку зазначається інформація про відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Якщо під час моніторингу, за результатами якого виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було відмінено тендер чи визнано його таким, що не відбувся, орган державного фінансового контролю зазначає опис порушення без зобов’язання щодо усунення такого порушення.
Якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено ознаки порушення законодавства, вжиття заходів щодо яких не належить до компетенції органу державного фінансового контролю, про це письмово повідомляються відповідні державні органи.
Аналіз наведених норм права дає підстави дійти висновку, що з огляду на основні завдання Державної аудиторської служби України, одним із яких є контроль за дотриманням законодавства про державні закупівлі, діяльність цього органу повинна бути спрямована на оперативне та ефективне виправлення порушень, допущених при проведенні цих торгів. Адже саме цей орган здійснює нагляд за законністю дій замовників під час закупівель та має право вживати заходів щодо порушників цього законодавства.
Водночас повноваження Державної аудиторської служби України у процедурі моніторингу не є необмеженими, оскільки, зважаючи на положення законів України «Про публічні закупівлі» та «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», моніторинг є контрольним заходом та одним з чотирьох видів державного фінансового контролю, що насамперед ставить за мету виявити порушення в конкретній закупівлі та вказати на них замовнику. Важливою особливістю моніторингу є те, що за його результатами замовник отримує можливість самостійно виправити порушення та уникнути санкцій, що є наслідком такого порушення.
Одночасно з цим норми законодавства зобов'язують орган державного фінансового контролю у висновку про виявлені порушення, у разі необхідності, деталізувати суть порушення, обставини його допущення та зазначати про спосіб його усунення.
Отже, з метою усунення виявленого під час моніторингу порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель у висновку міститься вимога зобов'язального характеру, яка є обов'язковою для виконання.
У висновку Східного офісу Держаудитслужби зазначено, що Замовник зобов’язаний здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором підряду від 29.09.2025 № 459-25.
Цивільний кодекс України у розділі 50 «Припинення зобов’язання» (які стосуються правочинів) передбачає такі підстави припинення зобов'язань: належне виконання (ст. 599); зарахуванням зустрічних однорідних вимог (ст. 601); за домовленістю сторін (новація) (ст. 604); прощенням боргу (ст. 605).
Також, одним з способів припинення зобов’язання є розірвання (припинення) договору.
Главою 50 Цивільного кодексу України встановлено перелік найбільш поширених підстав припинення зобов'язань, який з огляду на положення ст. 598 Цивільного кодексу України не може бути як вичерпний, оскільки договором та/або законом можуть бути передбачені й інші підстави припинення зобов'язань.
При цьому слід враховувати, що терміни «припинення зобов'язань» і «розірвання (припинення) договору» не можна розглядати як тотожні, оскільки з низки спеціальних норм, що стосуються договорів, випливає, що розірвання (припинення) договору негайно не спричиняє припинення зобов'язання. В одних випадках розірвання (припинення) договору спричиняє одночасно припинення зобов'язання, в інших же ситуаціях розірвання (припинення) договору тягне за собою припинення зобов'язання лише в кінцевому підсумку.
Отже, у висновку Східного офісу Держаудитслужби відсутня конкретизація здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень, тобто посилання на спосіб, як припинення зобов’язання, є загальним, без конкретної вказівки який саме захід потрібно застосувати для усунути виявлених порушень.
Також зазначаємо, загальне (формальне) визначення способу усунення виявлених порушень є порушення одного з принципу публічних закупівель - недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
2) Щодо суті самого порушення, яке виявлено Східним офісом Держаудитслужби.
Підпункт шість частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» – договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Абзац перший частина 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» – договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частина 1 статті 638 Цивільного кодексу України – договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 були затверджені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості).
Пункт 18 Особливостей – умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Підпункт третій пункту 19 Особливостей – істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10, 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13), 80, 86, 88, 89, 91 цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
У висновку зазначено, що ТОВ «ХАБ» завантажив файл 21_ДЦ-ЛК-07-01-01 xlsx.p7s, який містить в собі локальний кошторис до якого включено поз 71-76, які не передбачені в Таблиці 1 Технічного завдання, що не відповідає вимозі визначеній у пункті 2.1. Додатку 3 тендерної пропозиції Замовника.
Вказані позиції були включені виключно з метою деталізації обсягів робіт та уточнення розрахунків вартості, і не змінювали загальний обсяг, технологічну послідовність або технічні параметри предмета закупівлі, визначені Замовником.
Фактично зазначені позиції не передбачали виконання додаткових або інших за суттю робіт, не змінювали структуру або функціональне призначення мереж та не призвели до збільшення кінцевої ціни договору.
Таким чином, включення позицій № 71–76 має технічний (розрахунковий) характер і не може розцінюватися як невідповідність умовам технічної специфікації, передбаченої пунктом 2.1 Додатку 3 до тендерної документації.
Також, на вебсайті «ПРОЗОРРО» під час оголошення про проведення закупівлі було зазначено очікувану вартість – 68 169 138,00 гривень з ПДВ.
Натомість під час укладання Договору договірна ціна становить 66 905 371,72 гривень з ПДВ (пункт 3.1. Договору), тобто на 1 263 766, 28 гривень з ПДВ менше очікуваної вартості закупівлі.
Враховуючи, що включення позицій № 71–76 не змінює істотних умов Договору, а також сутність та зміст тендерної пропозиції, не звужує та не розширює договірні зобов'язання сторін, що випливають із тендерних пропозицій і тендерної документації, та не суперечить їм.
Отже, керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо оскаржити висновок Східного офісу Держаудитслужби з підстав його протиправності, які викладені у цьому листі.
Дата публікації звіту:
14.10.2025 12:55
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Ні
Опис:
У зв'язку з відсутністю технічної можливості відповідь на роз’яснення змісту висновку про результати проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2025-08-28-004355-a, його зобов’язань, яке надійшло у вигляді заперечень, була надіслана на офіційну електронну адресу Замовника KPTSTENDER@UKR.NET 16.11.2025.
Дата публікації:
23.10.2025 11:03
Запити/Пояснення
Номер:
750100fd56a349a79f13e9f14f177598
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
02.10.2025 12:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
8dc8b2203cc8427cbf75f9ba92c04a91
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України - 02.10.2025
Дата опублікування:
07.10.2025 10:01
Опис:
Вивчивши запит, розміщений 02.10.2025р. на prozorro.gov.ua, підчас проведення моніторингу закупівлі робіт Заходи з енергозбереження. Реконструкція теплових мереж від котельні "КМК" до житлових будинків та будівель розташованих у 300 - 302 кварталах в Металургійному районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (Праве "крило") (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-28-004355-a КПТМ «Криворіжтепломережа» повідомляє наступне:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт «Заходи з енергозбереження. Реконструкція теплових мереж від котельні "КМК" до житлових будинків та будівель розташованих у 300 - 302 кварталах в Металургійному районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (Праве "крило")» були визначені виходячи з проєктно-кошторисної документації за проектом КТМ-25.09 та на підставі експертного звіту (позитивного) ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» м. Тернопіль Nº22/675-04/25 від 22 квітня 2025, затвердженого 23 квітня 2025р. (реєстраційний номер EX01:6535-8103-1827-1518), згідно з проєктно-кошторисною документацією очікувана вартість цих робіт становить 68 169, 138 тис. грн. (з ПДВ).
2. Щодо невідповідностей:
Під час перевірки документів у учасника закупівлі, відділом ВТВ були встановлені невідповідності шляхом аналізу локального кошторису, який розміщено учасником ТОВ «ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА» у файлі 21 ДЦ-ЛК-07-01-01 xlsx.p7s та Таблицею 1 Додатку №3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» до тендерної документації. Дані невідповідності були усунені під час укладання договору, а саме в додатку №2 Локальний кошторис №07-01-01 до договору №459-25 від 29.09.2025 ці пункти (71-76) відсутні, та відповідають Таблиці 1 Технічного завдання.