-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення промислово-геофізичних досліджень у свердловинах НГВУ «Полтаванафтогаз» та інших структурних підрозділів СНГПР АТ «Укрнафта»
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
Завершена
20 736 300.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 207 363.00 UAH
мін. крок: 1% або 207 363.00 UAH
Номер:
665f2255b9774b5ba8b22f93fddcca8d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-13-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2025 00:00
Період моніторингу:
13.10.2025 12:58 - 03.11.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.10.2025 № 83-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.10.2025 № 003100-18/12485-2025, почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 13 жовтня 2025 року № 83-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
8. UA-2025-08-28-002693-a від 08.28.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону та Особливостей № 1178; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника Державного геофізичного підприємства «УКРГЕОФІЗИКА»; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Укpнaфта» (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-08-28-001761-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.08.2025 № 01/01/13/10/01/01/256-КК із змінами, внесеними 29.08.2025 (далі – тендерна документація); перелік змін, що вносяться до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.09.2025; тендерну пропозицію учасника Державного геофізичного підприємства «УКРГЕОФІЗИКА»; протокольне рішення уповноваженої особи від 16.09.2025 № 01/01/13/10/01/01/256/2-КК; повідомлення про намір укласти договір від 16.09.2025; протокольне рішення уповноваженої особи про продовження строку для укладення договору про закупівлю від 01.10.2025 № 01/01/13/10/01/01/256/3-КК; договір від 01.10.2025 № 13/4700-ГЛ/25; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 17.10.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.10.2025 15:30 - 27.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2025 15:30
Запити/Пояснення
Номер:
74c7c4fe88cd4e84b27b9381e63d50e4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.10.2025 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Проведення промислово-геофізичних досліджень у свердловинах НГВУ «Полтаванафтогаз» та інших структурних підрозділів СНГПР АТ «Укрнафта»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-28-002693-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи враховувалось Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника ДЕРЖАВНОГО ГЕОФІЗИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРГЕОФІЗИКА" те, що зазначений учасник у наданих ним довідках від 03.09.2025 № 01-835, від 03.09.2025 № 01-836, 03.09.2025 № 01-837, в яких зазначено про залучення субпідрядників/співвиконавців, зокрема, ТОВ «ГДС СЕРВІС», ПП «Полтавське підприємство геофізичних робіт» та ТОВ «Надра Сервіси» відповідно, не зазначив інформацію про види послуг та/або обсяги, які передбачається доручити таким субпідрядникам/співвиконавцям, що не відповідає вимогам підпункту 3.4.2 пункту 3.4 Розділу «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
9191f061bf654a68a7186ae429b82fe8
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.10.2025 15:59
Опис:
14.10.2025 Управлінням західного офісу Державної аудиторської служби України у Чернівецькій області (далі – ДАСУ) під час здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Проведення промислово-геофізичних досліджень у свердловинах НГВУ «Полтаванафтогаз» та інших структурних підрозділів СНГПР АТ «Укрнафта», ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-28-002693-a (далі – Закупівля) оприлюднено Запит замовнику на пояснення (далі – Запит)
У відповідь на Запит надаємо інформацію стосовно наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо цього питання повідомляємо:
По процедурі закупівлі: Проведення промислово-геофізичних досліджень у свердловинах НГВУ «Полтаванафтогаз» та інших структурних підрозділів СНГПР АТ «Укрнафта», ДК 021:2015 76530000-7 - Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт (ID: UA-2025-08-28-002693-a) Замовник під час визначення очікуваної вартості керувався:
- примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275;
- Регламентом взаємодії структурних підрозділів ПАТ «Укрнафта» під час закупівель товарів, робіт та послуг», затвердженого наказом ПАТ «Укрнафта» від 05.11.2024 № 479 (зі змінами, внесеними наказом ПАТ «Укрнафта» від 28.07.2025 № 443);
- Результатами попереднього моніторингу цін, отриманих шляхом направлення запитів комерційних пропозицій до потенційних виконавців послуг.
При проведенні попереднього моніторингу Замовником отримано комерційні пропозиції та визначено очікувану вартість із врахуванням наступних отриманих комерційних пропозицій:
- ДГП «Укргеофізика» - КП від 18.08.2025 р.;
- ТОВ «Надрасервіси» - КП від 18.08.2025 р.;
- ТОВ «ГДС-Сервіс» - КП вих.№103-25 від 14.08.2025 р.;
- ТОВ «Укрспецгеологія» - КП вих. №180825/1 від 18.08.2025.;
- ПП «ППГР» - КП №18/08 від 18.08.2025 р.
За результатами моніторингу ринку очікувана вартість розрахована згідно ставок отриманих в раніше проведених закупівлях.
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості разом із переліченими комерційними пропозиціями додаються.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до потреб Замовника з урахуванням діючих стандартів та чинних нормативно-правових актів у даній сфері.
Визначені в тендерній документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є мінімально необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Замовника та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Умовами геолого-технічного завдання передбачено надання Послуг виконавцем відповідно до вимог наступних нормативних документів і стандартів:
- СОУ 73.1-41-04.04.20:2007 «Геофізичні дослідження та роботи у нафтогазових свердловинах. Загальні вимоги та правила проведення»;
- НПАОП 11.1-1.16-23 «Правила безпеки в нафтогазодобувній промисловості» затверджених наказом Міністерства економіки України від 27 квітня 2023 року № 2610, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 02 червня 2023 року за № 928/39984;
- інших вимог діючих нормативних документів та чинного законодавства України, що регламентують надання Послуг такого виду.
2. Чи враховувалось Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника ДЕРЖАВНОГО ГЕОФІЗИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРГЕОФІЗИКА" те, що зазначений учасник у наданих ним довідках від 03.09.2025 № 01-835, від 03.09.2025 № 01-836, 03.09.2025 № 01-837, в яких зазначено про залучення субпідрядників/співвиконавців, зокрема, ТОВ «ГДС СЕРВІС», ПП «Полтавське підприємство геофізичних робіт» та ТОВ «Надра Сервіси» відповідно, не зазначив інформацію про види послуг та/або обсяги, які передбачається доручити таким субпідрядникам/співвиконавцям, що не відповідає вимогам підпункту 3.4.2 пункту 3.4 Розділу «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» до тендерної документації.
Щодо зазначеного питання повідомляємо:
Відповідно до вимог підпункту 3.4.2 пункту 3.4 Розділу «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» до тендерної документації, якщо Учасник передбачає залучати до надання послуг субпідрядника(ів) (співвиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції» та постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187.
Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до надання послуг повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види послуг та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі надання послуг.
Тобто допускається надання в такій довідці інформації або про конкретні види послуг, які виконуватиме субпідрядник, або про обсяг таких послуг у % від загального обсягу надання послуг без розбивки по видах послуг.
Крім того, вартість договору є грошовим еквівалентом обсягу всіх послуг за цим договором. Відповідно, відсоток в загальному обсязі надання послуг є рівнозначним поняттям з відсотком від вартості договору.
На виконання зазначеної вимоги учасник надав довідки від 03.09.2025 № 01-835, від 03.09.2025 № 01-836, 03.09.2025 № 01-837, у яких зазначив обсяги послуг для кожного субпідрядника у відсотках від загального обсягу надання послуг, а саме:
- ТОВ «ГДС СЕРВІС» - 15% (довідка від 03.09.2025 № 01-835);
- ПП «Полтавське підприємство геофізичних робіт» - 20% (довідка від 03.09.2025 № 01-836);
- ТОВ «Надра Сервіси» - 15% (довідка від 03.09.2025 № 01-837).
Також, ДП «Укргеофізика» надано довідку від 03.09.2025 № 01-834 щодо залучення субпідрядних організацій в обсязі 50% від вартості договору про закупівлю.
Таким чином, у сукупності документами у складі тендерної пропозиції ДП «Укргеофізика» в повному обсязі підтверджено як обсяги, які передбачається доручити субпідрядникам, так і відсоток в загальному обсязі надання послуг.