• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Запасні частини до транспортних засобів

Завершена

673 249.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 732.49 UAH
Номер: af3e888cff0d41e88bc448e26c232771
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-06-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.10.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 06.10.2025 14:26 - 27.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.10.2025 Одеса № 194 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 06.10.2025 № 194 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та / або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівель унікальний номер дата оприлюднення 7 UA-2025-08-28-001937-a 28.08.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, i.s.protynkevich@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 14 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частина 1474 (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.08.2025 № 239, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОПОСТАВКА-77» (далі – ТОВ «АВТОПОСТАВКА-77»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «АВТОПОСТАВКА-77» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «АВТОПОСТАВКА-77» виявлених Замовником невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 10.09.2025 № 266, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.09.2025, договір про закупівлю від 22.09.2025 № 305-25 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримані 10.10.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Відповідно до Додатка 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель» (далі – Додаток 5) до ТД Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей. У пунктах 2 та 3 таблиці «Перелік документи, які надаються переможцем (юридичною особою)» Додатка 5 до ТД Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі на виконання вимог пункту 47 Особливостей повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме: витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер. Дата документа повинна бути не більше ніж за 30 календарних днів відносно дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель. В ході моніторингу встановлено, що за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції Замовник визначив переможцем процедури ТОВ «АВТОПОСТАВКА-77» та в електронній системі закупівлі 10.09.2025 року оприлюднив повідомлення про намір укласти договір. Кінцевим терміном надання переможцем процедури закупівлі ТОВ «АВТОПОСТАВКА-77» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, є 14.09.2025 (включно). Проте переможцем процедури закупівлі ТОВ «АВТОПОСТАВКА-77» надано Замовнику через електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, 15.09.2025 з порушенням встановленого терміну, тобто, на п’ятий день з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не дотримано вимоги пунктів 2 та 3 таблиці Додатка 5 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 07.10.2025 щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «АВТОПОСТАВКА-77» та укладання з ним договору, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а надано зазначені документи через електронну систему закупівель на п’ятий день з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, Замовник 10.10.2025 надав пояснення, в якому зазначив, зокрема: «…На виконання вищевказаної норми, переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель надано документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), які відповідно завантажено через електронну систему закупівель 15.10.2025 року, (з дотриманням строків, визначених ст. 254 Цивільного кодексу). Зазначені документи надано через електронну систему закупівель з дотриманням порядку та строків, встановлених загальними положеннями щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, відповідно до Цивільного кодексу України, а також Законом та Особливостями, в яких визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок… Враховуючи наведене, у Замовника відсутні підстави для відхилення Пропозиції учасника-переможця, визначені абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей.». Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки абзацом 15 пункту 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, що є нормою законодавства у сфері публічних закупівель якою Замовник та переможець повинні керуватись при обчисленні відповідних строків. Отже, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «АВТОПОСТАВКА-77» та уклав з ним договір про закупівлю, тоді як переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Період усунення порушень: 14.10.2025 12:14 - 28.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 14.10.2025 12:14

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником у порядку визначеному ч. 10 ст. 8 Закону до Одеського окружного адміністративного суду подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку від 14.10.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-08-28-001937-a. Документи та інформація додаються.
Дата публікації: 27.10.2025 11:53
Дата відкриття провадження: 03.11.2025 00:00
Номер відкриття провадження: 420/36451/25

Запити/Пояснення