-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до транспортних засобів
Завершена
673 249.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 732.49 UAH
мін. крок: 1% або 6 732.49 UAH
Номер:
af3e888cff0d41e88bc448e26c232771
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
06.10.2025 14:26 - 27.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.10.2025 Одеса № 194
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.10.2025 № 194
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та / або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
7 UA-2025-08-28-001937-a 28.08.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 14 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частина 1474 (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.08.2025 № 239, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОПОСТАВКА-77» (далі – ТОВ «АВТОПОСТАВКА-77»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «АВТОПОСТАВКА-77» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «АВТОПОСТАВКА-77» виявлених Замовником невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 10.09.2025 № 266, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.09.2025, договір про закупівлю від 22.09.2025 № 305-25 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримані 10.10.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Відповідно до Додатка 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель» (далі – Додаток 5) до ТД Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей.
У пунктах 2 та 3 таблиці «Перелік документи, які надаються переможцем (юридичною особою)» Додатка 5 до ТД Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі на виконання вимог пункту 47 Особливостей повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме: витяг (повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер. Дата документа повинна бути не більше ніж за 30 календарних днів відносно дати розкриття пропозицій в електронній системі закупівель.
В ході моніторингу встановлено, що за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції Замовник визначив переможцем процедури ТОВ «АВТОПОСТАВКА-77» та в електронній системі закупівлі 10.09.2025 року оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Кінцевим терміном надання переможцем процедури закупівлі ТОВ «АВТОПОСТАВКА-77» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, є 14.09.2025 (включно).
Проте переможцем процедури закупівлі ТОВ «АВТОПОСТАВКА-77» надано Замовнику через електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, 15.09.2025 з порушенням встановленого терміну, тобто, на п’ятий день з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не дотримано вимоги пунктів 2 та 3 таблиці Додатка 5 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 07.10.2025 щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «АВТОПОСТАВКА-77» та укладання з ним договору, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а надано зазначені документи через електронну систему закупівель на п’ятий день з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, Замовник 10.10.2025 надав пояснення, в якому зазначив, зокрема: «…На виконання вищевказаної норми, переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель надано документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), які відповідно завантажено через електронну систему закупівель 15.10.2025 року, (з дотриманням строків, визначених ст. 254 Цивільного кодексу).
Зазначені документи надано через електронну систему закупівель з дотриманням порядку та строків, встановлених загальними положеннями щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, відповідно до Цивільного кодексу України, а також Законом та Особливостями, в яких визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок…
Враховуючи наведене, у Замовника відсутні підстави для відхилення Пропозиції учасника-переможця, визначені абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей.».
Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки абзацом 15 пункту 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, що є нормою законодавства у сфері публічних закупівель якою Замовник та переможець повинні керуватись при обчисленні відповідних строків.
Отже, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «АВТОПОСТАВКА-77» та уклав з ним договір про закупівлю, тоді як переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
14.10.2025 12:14 - 28.10.2025 23:00
Дата публікації висновку:
14.10.2025 12:14
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовником у порядку визначеному ч. 10 ст. 8 Закону до Одеського окружного адміністративного суду подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку від 14.10.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-08-28-001937-a. Документи та інформація додаються.
Дата публікації:
27.10.2025 11:53
Дата відкриття провадження:
03.11.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
420/36451/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
dc1c12772f414714910308ba5bc8217c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2025 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОПОСТАВКА-77» та укладання з ним договору, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), а надано зазначені документи через електронну систему закупівель на п’ятий день з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
3. Надайте інформацію про стан виконання договору про закупівлю від 22.09.2025 № 305-25 із зазначенням обсягів поставок та сум оплат.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації та/або документів може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
29ea69875b8d4e4ca2e64d0a36f1ef0c
Назва:
Відповідь на Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
10.10.2025 08:44
Опис:
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 06.10.2025 № 194, розпочато моніторинг процедури закупівлі за оголошенням UA-2025-08-28-001937-a з описом підстав вказаних в ньому.
За результатами Запиту замовнику на пояснення, щодо порушених в ньому питань
Замовник повідомляє наступне.
1. Розмір бюджетного призначення здійснено відповідно до затвердженого у встановленному порядку Кошторису на 2025 рік (додається) за яким, Військовій частині 1474, як розпоряднику коштів затверджено кошти за КЕКВ: 2260 — Видатки та заходи спеціального призначення (джерело фінансування – державний бюджет - загальний фонд) на загальну суму 6800 000,00 грн. З урахуванням наявних за даним КЕКВ:2260 коштів, замовником на сайті уповноваженого органу у порядку встановленому Законом та Особливостями опубліковано річний план за № UA-P-2025-08-28-001840-a 4873ea521a2540538475134fa819d071, за яким очікувана вартість закупівлі становить 673249,00 грн.
Інформація за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/plan/UA-P-2025-08-28-001840-a.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до потреби замовника в закупівлі запасних частин до транспортних засобів, що перебувають у розпорядженні Військової частини 1474.
Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням порядку проведення моніторингу при здійсненні закупівель за бюджетні кошти, затвердженого наказом Адміністрації державної прикордонної служби України від 09 вересня 2019 року № 480 АГ та методики визначення очікуваної вартості, затвердженої наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.
Посилання на сторінку власного вебсайту/вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://dpsu.gov.ua/uk/1759908055308-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-chastini-transportnih-zasobiv-vijskovogo-priznachennya.
2. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОПОСТАВКА-77» замовником у порядку, встановленому Законом та Особливостями, товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОПОСТАВКА-77» визначено переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю, про що відповідно зазначено в протоколі уповноваженої особи замовника від 10 вересня 2025 року за №266. На виконання вимог Закону та Особливостей учасник, визначений переможцем закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей.
На виконання вищевказаної норми, переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель надано документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), які відповідно завантажено через електронну систему закупівель 15.10.2025 року, (з дотриманням строків, визначених ст. 254 Цивільного кодексу).
Зазначені документи надано через електронну систему закупівель з дотриманням порядку та строків, встановлених загальними положеннями щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, відповідно до Цивільного кодексу України, а також Законом та Особливостями, в яких визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок.
Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
З огляду на вищевикладене, для обчислення перебігу строків необхідно керуватися ЦК України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом та Особливостями.
Разом з тим, останній день строку на подачу замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме четвертий календарний день з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір – 14.10.2025 рік припадає на вихідний, неробочий день (календарний день - неділя).
Відповідно до частини п’ятої статті 254 ЦК України якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день - 15.09.2025р (понеділок).
Аналогічна позиція вказана в роз’ясненнях на офіційному сайті Мінекономіки за відповідним запитом №123/2023. Відповідь на запит відповідно надана Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Міністерства економіки України, що є уповноваженим органом та здійснює регулювання сфери публічних закупівель. Відтак, Міністерство економіки України є Уповноважним органом, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель, згідно п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» уповноважено забезпечити надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування положень постанови 1178.
Враховуючи наведене, у Замовника відсутні підстави для відхилення Пропозиції учасника-переможця, визначені абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
3. За результатами проведення закупівлі за предметом: (Запасні частини до транспортних засобів) за кодом ДК 021:2015 35420000-4 Частини транспортних засобів військового призначення за номером в електронній системі закупівель UA-2025-08-28-001937-a ● d8112273b911472ea0d8168f9c3182a1 укладено Договір № 305-25 від 22.09.2025 року (надалі- Договір).
За умовами Договору поставка товару здійснюється партіями у порядку та строки, встановлені в п. 4 Додатку 1 до Договору. Станом на час та дату проведення моніторингу процедури закупівлі за оголошенням UA-2025-08-28-001937-a, Постачальником здійснено поставку товару, що підтверджується видатковими накладними № 26/09 від 01.10. 2025 року та №03/10 від 06.10.2025 (додається). Оплата за поставлений у визначеному розділом 4 Договору подяку товар, здійснена в сумі 187840,00 грн без ПДВ, що підтверджується відповідними платіжними інструкціями (додається).
Документи що містять інформацію опубліковану Замовником у відповіді на Запит Держаудитслужби додаються.