-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Послуги з поточного ремонту ділянки ТК-ЛБ/3-ТК-ЛБ/4 зовнішньої мережі теплопостачання)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 9 днів назад
3 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 38 000.00 UAH
Номер:
4f5769d863b143919f654f1249e5f4aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-10-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2025 00:00
Період моніторингу:
16.09.2025 15:29 - 08.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро 15.09.2025 № 259
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби
забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.09.2025 № 259
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг.
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти
договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2025-08-28-001311-a 28.08.2025 Комунальне підприємство Кам’янської міської ради "Кам’янська
теплопостачальна компанія» Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
dcb8768c4e184a0d87ec0a4eb5dad744
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.09.2025 14:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі - Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Аналізом інформації, документів розміщених в електронній системі за-купівель встановлено, що під час проведення процедури закупівлі у пункті 7 Додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати чинний договір про надання послуг поводження з побутовими відходами. Договір має бути чинним протягом терміну надання послуг.
У тендерній документації Замовником визначено термін надання послуг до 31.12.2026.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АВАНТІУМ» завантажено договір (Файл - Договір поводження з відходами Авантіум.pdf) термін дії відповідно до п.9 договору встановлено до 31.12.2025, що не відповідає вимозі визначеної пунктом 7 Додатку 2 до тендерної документації.
Просимо надати пояснення з вищезазначеного питання.
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з
питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.