-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху АЗПСМ с.Свірж з утепленням, що за адресою: 81225,Львівська область, Львівський район, село Свірж, вулиця Перша, 65
Завершена
2 561 101.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 805.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 805.51 UAH
Номер:
156e16fd9d494cbfb1058c3f26b6f3c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-14-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2025 00:00
Період моніторингу:
14.10.2025 15:35 - 04.11.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.10.2025 №233
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.10.2025 №233.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-08-27-011576-a, 27.08.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення вимог підпункту 8 пункту 20 та пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення норм пунктів 17, 84 Постанови КМУ №668, частини першої статті 41 Закону та, відповідно пунктів 3 та 17 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме привести умови договору у відповідність до вимог законодавства (з урахуванням пунктів 17 та 84 Постанови КМУ №668), а також вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), направлені на недопущення в подальшому порушень вимог частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 – при складанні тендерної документації, підпункту 8 пункту 20 та пункту 3 Особливостей №1178 – при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, а також пунктів 17 та 84 Постанови КМУ №668, частини першої статті 41 Закону та, відповідно пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 – при укладанні договорів про закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Бібрської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-08-27-012759-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 18.09.2025; тендерну пропозицію ПП «Захід-Плюс»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ПП «Захід-Плюс» як переможцем тендеру документи; договір від 24.09.2025 №09-08 з додатками; додаткову угоду від 21.10.2025 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, за нормами пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю, а у абзаці першому частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Одночасно, відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктом 10 цих особливостей укладається, зокрема, відповідно до Цивільного кодексу України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Також, відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається, зокрема, відповідно до норм Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до умов пункту 7.1 проєкту договору (Додаток №2 до тендерної документації) виконавець гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, який становить 1 рік.
Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду; гарантійний строк становить 10 років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Аналогічно, за нормами пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить 10 років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Отже, Замовником у проєкті договору (Додаток 2 до тендерної документації) визначено умову, яка відповідно до пункту 5 Постанови КМУ №668 є істотною (гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва)), що не відповідає нормам законодавства (пункт 103 Постанови КМУ №668, стаття 884 Цивільного кодексу України), чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Аналогічна умова міститься у пункті 7.1 укладеного договору від 24.09.2025 №09-08 (далі – Договір №09-08) (виконавець гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, який становить 1 рік), що суперечить нормам частини першої статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668 та, відповідно, є порушенням норм частини першої статті 41 Закону, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178.
Замовником у наданому під час моніторингу поясненні вказано, зокрема, що при створені текстового документу Проєкт договору (Додаток №2 до тендерної документації) було здійснено технічну помилку та невірно вказано в п. 7.1 Розділу 7 Проєкту Договору гарантійний строк - 1 рік. У зв’язку з відсутністю з технічних причин можливості внести зміни до текстового документу «Договір_ графік (нова редакці).docx» помилки після аукціону, Уповноваженою особою було прийнято рішення скласти протокол про виправлення помилки.
Слід зазначити, що під час моніторингу Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду від 21.10.2025 №1 (далі – Додаткова угода №1), якою внесено зміни до Договору №09-08 та викладено пункт 7.1 у новій редакції: «Виконавець гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, який становить 10 років від дня прийняття об’єкта замовником».
Також, відповідно до пункту 17 Постанови КМУ №668, строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення, невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Водночас, моніторингом встановлено, що укладений за результатами проведеної процедури закупівлі Договір №09-08 містить календарний графік виконання робіт (Додаток №3 до договору), у якому зазначено лише найменування предмету закупівлі (Капітальний ремонт даху АЗПСМ с.Свірж з утепленням, що за адресою: 81225,Львівська область, Львівський район, село Свірж, вулиця Перша, 65), а також інформацію про термін виконання робіт (початок надання робіт – з моменту написання та завершення надання робіт – 31.12.2026) в цілому без зазначення переліку самих видів робіт (етапів, комплексів) з розбивкою на дати їх початку та закінчення (конкретних видів робіт які плануються виконати), чим недотримано вимоги пункту 17 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не дотримано вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону.
Крім того, пунктом 83 Постанови КМУ №668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду, план фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи.
Також, за нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Проте, моніторингом встановлено, що укладений Договір №09-08 містить план фінансування (Додаток №2 до договору), у якому зазначено інформацію про фінансування на 2025 та 2026 роки, без зазначення джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за відповідними місяцями, чим недотримано вимоги пункту 84 Постанови КМУ №668 та пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.
Відповідно до підпункту 8 пункту 20 Особливостей №1178 повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю повинно містити інформацію про випадки внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до пункту 19 цих особливостей.
Моніторингом встановлено, що Додатковою угодою №1 до Договору №09-08 викладено пункт 7.1 у новій редакції: «Виконавець гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, який становить 10 років від дня прийняття об’єкта замовником».
При цьому, Замовником в електронній системі закупівель опубліковано повідомлення про внесення змін до Договору №09-08, у якому зазначено випадок для внесення змін до істотних умов договору – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, (що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі продовження строку дії договору (підпункт 4 пункту 19 Особливостей №1178)), та опис змін, що внесені до істотних умов договору – закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, який становить 10 років (що відповідає підставі, зазначеній у підпункті 3 пункту 19 Особливостей №1178).
Таким чином, Замовником в опублікованому повідомленні про внесення змін до Договору №09-08 зазначено невідповідний випадок для внесення змін до істотних умов договору, чим порушено вимогу підпункту 8 пункту 20 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178
Період усунення порушень:
24.10.2025 14:23 - 07.11.2025 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2025 14:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство
«Центр первинної медико-санітарної допомоги» Бібрської міської ради
(ЄДРПОУ 42877452, 81200, Львівська обл., м. Бібрка, вул. Галицька,144)
На висновок від: 24.10.2025
За результатами моніторингу закупівлі: UA-2025-08-27-011576-a
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт даху АЗПСМ с. Свірж з утепленням
Договір: №09-08 від 24.09.2025
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВЖИТІ ЗАХОДИ ЩОДО УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ
1. Щодо професійної підготовки уповноваженої особи.
Уповноважена особа Замовника 28 жовтня 2025 року пройшла навчання та отримала сертифікат про підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель.
Навчання проведено відповідно до вимог статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою недопущення в подальшому порушень вимог частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 – при складанні тендерної документації, підпункту 8 пункту 20 та пункту 3 Особливостей №1178 – при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, а також пунктів 17 та 84 Постанови КМУ №668, частини першої статті 41 Закону та, відповідно пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 – при укладанні договорів про закупівлю.
2. Щодо приведення умов договору у відповідність до вимог законодавства.
На виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби від 24.10.2025 Замовником укладено Додаткову угоду №2 від 30 жовтня 2025 року до договору №09-08 від 24.09.2025, якою:
o уточнено Додаток №2 «План фінансування робіт» – складено на весь період реалізації робіт за роками та за місяцями поточного року із зазначенням джерел та напрямів фінансування відповідно до пункту 84 Постанови КМУ №668;
o оновлено Додаток №3 «Календарний графік виконання робіт» – із визначенням дати початку та закінчення кожного етапу будівельних робіт відповідно до пункту 17 Постанови КМУ №668;
o інші істотні умови договору залишено без змін.
3. Щодо оприлюднення інформації в електронній системі закупівель.
Замовником буде оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору з правильним зазначенням підстави та завантажено копію Додаткової угоди №2.
Уповноважена особа ________________________________ Лілія МАЙОВЕЦЬ
Дата: 30.10.2025
Дата публікації звіту:
30.10.2025 12:48
Запити/Пояснення
Номер:
41b96fcd35ac4c44a5a67668e4833275
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
17.10.2025 11:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.10.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-08-27-011576-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Бібрської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Предметом досліджуваної процедури закупівлі є роботи з капітального ремонту даху.
Відповідно до пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Відповідно до вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до умов пункту 7.1 проєкту договору (Додаток №2 до тендерної документації) виконавець гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, який становить 1 рік.
Аналогічна умова міститься у пункті 7.1 укладеного договору від 24.09.2025 №09-08.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати обгрунтовану інформацію щодо визначення у пункті 7.1 проєкту договору (Додаток №2 до тендерної документації) саме такого гарантійного строку, що не відповідає вимогам чинного законодавства.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8971806031b34371a21373d6c4d010ce
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
22.10.2025 10:41
Опис:
Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту була розрахована з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації з урахуванням кошторисних норм України. Повідомляємо, що при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та без врахування понесених витрат.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі розробленої та затвердженої проектно кошторисної документації. На підставі завдання Замовника на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту Капітальний ремонт даху АЗПСМ с.Свірж з утепленням, що за адресою: 81225,Львівська область, Львівський район, село Свірж, вулиця Перша, 65 було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 1919/25 від 14 серпня 2025 р. (Реєстраційний номер EX01: 3895-1112-3979-6523).
В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом та з дотриманням вимог діючих нормативних документів згідно термінів закінчення робіт, технології, якості, норм і правил безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій чи їх еквівалентів, що передбачені в проектній документації, які повинні бути якісними та відповідати вимогам встановленими ДСТУ та чинним законодавством.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в відомостях обсягів робіт в Розділі ІІ ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації. У вказаному розділі міститься перелік заходів, які необхідно вжити для проведення робіт по об’єкту: Капітальний ремонт даху АЗПСМ с.Свірж з утепленням, що за адресою: 81225,Львівська область, Львівський район, село Свірж, вулиця Перша, 65.
Щодо інформації щодо визначення у пункті 7.1 проєкту договору (Додаток №2 до тендерної документації) саме такого гарантійного строку, що не відповідає вимогам чинного законодавства.
При створені текстового документу Проєкт договору (Додаток №2 до тендерної документації) було здійснено технічну помилку та невірно вказано в п. 7.1 Розділу 7 Проєкту Договору гарантійний строк - 1 рік. У зв’язку з відсутністю з технічних причин можливості внести зміни до текстового документу «Договір_ графік(нова редакці).docx» помилки після аукціону, Уповноваженою особою було прийнято рішення скласти протокол про виправлення помилки. Також, Допущену помилку щодо гарантійного строку в договорі від 24.09.2025 №09-08, який було укладено за результатами процедури відкритих торгів між Комунальним некомерційним підприємством "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" Бібрської міської ради та ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС, усунено шляхом укладення додаткової угоди №1 від 21.10.2025 року.
Уповноважена особа:
- заступник директора з економічних питань та управління персоналом
_________________Лілія МАЙОВЕЦЬ