• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 39140000-5 - Меблі для дому (кухонні меблі та меблі для їдальні)

Завершена

474 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 474.80 UAH
Номер: d1269e3202434a7586df66ec7ebdf102
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-11-01-000438
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.12.2018 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 17.12.2018 16:05 - 12.01.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.12.2018 №250 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу В.о. начальника А. ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східногоофісу Держаудитслужби від 17.12.2018 № 250 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу для здійснення моніторингу закупівлі Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 1 UA-2018-10-08-002276-с 08.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 301-08-13, tas-ker@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 №23, Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік відділу освіти Краснокутської районної державної адміністрації (далі-Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол №1-08/10 від 08.10.2018) , перелік змін до тендерної документації та тендерну документацію нової редакції, затверджених рішенням тендерного комітету Замовника (від 22.10.2018 №1-22/10, від 29.10.2018 №1-29/10, від 02.11.2018 №1-02/11), протокол розгляду тендерної пропозиції учасника від 12.11.2018 № 1-12/11; тендерну пропозицію учасника ФОП "ЧЕПУРНИЙ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", повідомлення про намір укласти договір від 12.11.2018 № 1-12/11, договір від 26.11.2018 № 32/Чеп. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником не дотримано норми частини першої статті 23 Закону в частині терміну надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Період усунення порушень: 11.01.2019 16:20 - 26.01.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.01.2019 16:20