-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мікроавтобус (вживаний), ДК 021:2015 34114400-3 — Мікроавтобуси.
Завершена
2 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер:
a2c5db0f01ae49cb9f0b0d280233fdc4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-15-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2025 00:00
Період моніторингу:
15.09.2025 17:55 - 07.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.09.2025 № 99-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 15.09.2025 № 99-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
4) UA-2025-08-27-011442-a, яка проведена Бердянським державним педагогічним університетом;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
43e8e30893ae486c80f19d3f5ed2e78d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.09.2025 09:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі, після капітального ремонту» (код за ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання), інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-27-011442-a, яка проведена Бердянським державним педагогічним університетом (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Крім того, прошу надати інформацію та відповідні документи щодо визначення предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 34114400-3 — Мікроавтобуси.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Номер:
bf6ec80bd50243f09f6e5029e6f45250
Назва:
Про коригування запиту
Дата опублікування:
17.09.2025 12:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику про надання пояснення від 16.09.2025 вважати помилково оприлюдненим в частині вислову «Послуги з прибирання приміщень нежитлової будівлі, після капітального ремонту» (код за ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання), слід читати наступного змісту:
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Мікроавтобус (вживаний)» (код за ДК 021:2015: 34114400-3 — Мікроавтобуси), інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-27-011442-a, яка проведена Бердянським державним педагогічним університетом (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Крім того, прошу надати інформацію та відповідні документи щодо визначення предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 34114400-3 — Мікроавтобуси.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Номер:
323425a1bbd647839f7742ee78dce10e
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби від 16.09.2025 2025 по предмету закупівлі Мікроавтобус (вживаний), ДК 021:2015: 34114400-3 — Мікроавтобуси, номер оголошення UA-2025-08-27-011442-a
Дата опублікування:
17.09.2025 15:14
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби від 16.09.2025 по предмету закупівлі Мікроавтобус (вживаний), ДК 021:2015: 34114400-3 — Мікроавтобуси, номер оголошення UA-2025-08-27-011442-a, повідомляємо наступне:
ЗАПИТАННЯ:
«Надати інформацію та відповідні документи, на якій підставі Вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі. Надати інформацію та відповідні документи щодо визначення предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 34114400-3 — Мікроавтобуси.»
ВІДПОВІДЬ:
На підставі службових записок першого проректора Ольги ГУРЕНКО, проректора з наукової роботи Яни СИЧІКОВОЇ, проректора науковопедагогічної роботи Ганни АЛЕКСАНДРОВОЇ та голови студентської ради Анастасії АНТОНЕНКО від 13.08.2025 про необхідність придбання мікроавтобуса, а також службової записки головного бухгалтера Наталії БАРШАК від 14.08.2025 та з метою визначення технічних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі наказом №52а від 14.08.2025 (Додаток №1) була створена робоча група у складі:
- БОГДАНОВ Ігор Тимофійович – ректор, голова групи;
- ТКАЧЕНКО Ольга Сергіївна – провідний юрисконсульт, секретар групи;
- ГУРЕНКО Ольга Іванівна – перший проректор, член групи;
- СИЧІКОВА Яна Олександрівна – проректор з наукової роботи, член групи;
- АЛЕКСАНДРОВА Ганна Олександрівна – проректор науковопедагогічної роботи, член групи;
- БАРШАК Наталія Олександрівна – головний бухгалтер, член групи;
- АНТОНЕНКО Олександр Володимирович – завідувач кафедри комп'ютерних технологій та інформатики, член групи;
- НЕХАЙ Христина Сергіївна – провідний фахівець з публічних закупівель, член групи.
Протоколом №1 засідання робочої від 15.08.2025 (Додаток №2) в порядку денному визначено технічні характеристики предмета закупівлі. Ректор Богданов І.Т. повідомив про видання наказу про створення робочої групи щодо необхідності придбання мікроавтобуса для потреб Університету, мікроавтобус вживаний. Повідомив про необхідність визначення технічних характеристик. Запропонував визначити наступні характеристики: мікроавтобус пасажирський , мінімальна кількість пасажирський місць — 20; рік виробництва – не старше 10 років; паливо — дизель; обов’язкова наявність багажного відділення. Та повідомив , що університет може виділити на його придбання до 2 000 000,00 гривень.
- проректор з наукової роботи Сичікова Я.О., повідомила що не заперечує та просила врахувати, щоб мікроавтобус був забезпечний м’якими сидіннями.
- проректор науково-педагогічної роботи Александрова Г.О., повідомила що не проти закупівлі такого мікроавтобуса та погоджується з запропонованими характеристиками.
- завідувач кафедри комп’ютерних технологій та інформатики Антоненко О.В., погодився з запропонованими технічними характеристиками та з необхідністю придбання мікроавтобуса.
- провідний юрисконсульт Ткаченко О.С. запропонувала залучити спеціаліста для визначення можливих варіантів придбання мікроавтобуса з урахуванням технічних характеристик запропонованих комісією.
- провідний фахівець з публічних закупівель Нехай Х.С. погодилась з пропозицією Ткаченко О.С.
Протоколом №1 від 15.08.2025 було одноголосно прийнято рішення:
1. Затвердити наступні технічні характеристики предмета закупівлі :
мікроавтобус пасажирський, кількість пасажирський місць – 20; рік виробництва – не старше 10 років; паливо – дизель; наявність багажного відділення; ціна до 2 000 000,00 гривень.
2. Нехай Х.С. доручити вивчення ринку щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі до 25.08.2025 року.
3. Ткаченко О.С. та Антоненку О.В. доручити знайти спеціаліста для проведення дослідження ринку вживаних автомобілів щодо можливих варіантів придбання мікроавтобуса згідно технічних характеристик у строк до 25.08.2025 року.
Протоколом № 2 засідання робочої групи від 26.08.2025 (Додаток №3) в порядку денному затверджено технічні характеристики предмета закупівлі. Антоненко О.В. повідомив, що не вдалося отримати від сервісного центру МВС послугу щодо визначення можливих варіантів придбання транспортного засобу з урахуванням визначених комісією технічних характеристик предмета закупівлі. Таку послугу можливо надати виключно за наявності транспортного засобу.
Нехай Х.С. повідомила про те, що отримала три комерційні пропозиції з урахуванням визначеної комісією технічних характеристик предмета закупівлі задля визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Зазначила, що характеристик небагато, тому складно визначити очікувану вартість предмета закупівлі. Запропонувала уточнити технічні характеристики предмета закупівлі, частково взяти вихідні дані з закупівлі Університетом у 2018 році мікроавтобуса (UA-2018-09-18-000239-b; UA-2018-10-04-000499-a; UA-2018-11-24-000102-c). Також, запропонувала додатково вказати наступні характеристики: двигун Euro-6, паливо дизель, об’єм не менше 2 143 см .куб ; потужність не менше 120 kw (163 к.с.) ; кількість осей і коліс: 2/4; КПП — механічна, не менше 6 -ступеней; паливний бак — не менше 75 літрів; гальмівна система — дискові гальма ; система безпеки — ABS, EBD, ESC/ Airbag водія; колеса передні/ задні 235/65 R 16 C; максимальна швидкість — не менше 100 км/Г; повна маса не менше 3 500 кг; пробіг не більше 250 тис. км ; наявність клімат контролю; наявність центрального замку. Додаткова комплектація:- камера заднього ходу з монітором; аудіо колонки у салоні; люк; полки для ручної кладі розташовані над сидінням пасажирів з двох боків; подіум під останнім рядом сидінь для розташування додаткового місця для багажу; декоративна підсвітка салону; домкрат ; балонний ключ; запасне колесо. Сидіння — м’які сидіння з високою спинкою.
Протоколом №2 від 26.08.2025 одноголосно прийнято рішення:
1. Затвердити наступні технічні характеристики предмета закупівлі :
мікроавтобус пасажирський, кількість пасажирський місць — 20; рік виробництва
— не старше 2016 року; двигун Euro-6, паливо дизель, об’єм не менше
2 143 см. куб. ; потужність не менше 120 kw (163 к.с.) ; кількість осей і коліс: 2/4; КПП — механічна, не менше 6 -ступеней; паливний бак — не менше 75 літрів; гальмівна система — дискові гальма ; система безпеки — ABS, EBD, ESC/ Airbag водія; колеса передні/ задні 235/65 R 16 C; максимальна швидкість — не менше 100 км/Г; повна маса не менше 3 500 кг; ціна до 2 000 000,00 гривень; пробіг не більше
250 тис. км ; наявність клімат контролю; наявність центрального замку.
Додаткова комплектація: - камера заднього ходу з монітором; аудіо колонки у салоні; люк; полки для ручної кладі розташовані над сидінням пасажирів з двох боків; подіум під останнім рядом сидінь для розташування додаткового місця для багажу; декоративна підсвітка салону; домкрат ; балонний ключ; запасне колесо.
Сидіння — м’які сидіння з високою спинкою.
2. Нехай Х.С. доручити отримання до 12.00 год. 27.08.2025 року не менше трьох комерційних пропозицій з урахуванням нових затверджених технічних характеристик предмета закупівлі.
Службовим листом від 26.08.2025 (Додаток № 4) провідний фахівець з публічних закупівель Нехай Х.С. повідомила голову робочої групи щодо придбання мікроавтобуса - ректора БДПУ Богданова І. Т. про наступне:
На виконання Доручення робочої групи, яку скликано згідно з наказом №52а від 14.08.2025, щодо необхідності придбання мікроавтобусу, а саме завдання №2 Протоколу № 2 від 26.08.2025: цитата «Нехай Христині Сергіївні доручити отримання до 12.00 год. 27.08.2025 року не менше трьох комерційних пропозицій з урахуванням нових затверджених технічних характеристик предмета закупівлі», повідомляю наступне.
Розрахунок очікуваної вартості вживаного мікроавтобуса здійснювався у відповідності до п.п. 2 п. 1 Розділу III. (Методи визначення очікуваної вартості) Наказу Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме:
«Визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися методами направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг».
Для виконання поставленого завдання, мною в адресу можливих учасників подальшої закупівлі направлено запити для формування очікуваної вартості на які отримано комерційні пропозиції від 3-х потенційних учасників:
Запропоновані комерційні пропозиції:
1. ТОВ «АДМ Енерджі» очікувана вартість 1 900 000,00 грн. (Додаток №5)
2. ФОП Ліснянська Є. А. очікувана вартість 1 950 000,00 грн. (Додаток №6)
3. ТОВ «Запоріжінвестторг» очікувана вартість 2 150 000,00 грн. (Додаток №7).
Протоколом № 3 засідання робочої групи від 27.08.2025 (Додаток №8) в порядку денному затверджено очікувану вартість предмета закупівлі та проведення процедури закупівлі. Нехай Х.С. повідомила про те, що отримала три комерційні пропозиції з урахування визначених комісією технічних характеристик предмета закупівлі задля визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Зазначила про те, що середня ціна складає 2 000 000,00 грн. Також, повідомила про те, що усі документи зібрані задля можливості розпочати процедуру закупівлі. Запропонувала оголосити відкриті торги з особливостями щодо закупівлі мікроавтобуса з затвердженими технічними характеристиками.
Протоколом №3 від 27.08.2025 було одноголосно прийнято рішення:
Доручити Нехай Х.С. опублікувати в системі електронних закупівель повідомлення про оголошення початку закупівлі відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі мікроавтобуса з затвердженими технічними характеристиками у строк до 28.08.2025 року включно.
Додатки:
1. Додаток №1 Наказ про створення робочої групи від 14.08.2025 року №52а (на 1 арк.);
2. Додаток №2 Протокол № 1 засідання робочої групи від 15.08.2025 (на 2 арк.);
3. Додаток №3 Протокол № 2 засідання робочої групи від 26.08.2025 ( на 2 арк.);
4. Додаток №4 Службовий лист провідного фахівеця з публічних закупівель Нехай Х. С. (на 2 арк.);
5. Додаток №5 комерційна пропозиція ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» (на 2 арк.);
6. Додаток №6 комерційна пропозиція ФОП Ліснянська Є. А. (на 2 арк.);
7. Додаток №7 комерційна пропозиція ТОВ «ЗАПОРІЖІНВЕСТТОРГ» (на 2 арк.);
8. Додаток №8 Протокол № 3 засідання робочої групи від 27.08.2025 ( на 2 арк.).