• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Нове будівництво укриття на території Боярського академічного ліцею «Лідер» (нове будівництво) за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. П. Сагайдачного, 62»(коригування 2); Код ДК 021:2015 45210000-2 — Будівництво будівель

Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility , передбаченого Рамковою Угодою укладеною між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX

Торги не відбулися

66 613 675.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 333 068.38 UAH
Номер: d69758cb6b1d438e893717e003f7128f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.09.2025 18:22 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.09.2025 № 317 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2025-08-27-002705-a 27.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, m.o.mendel@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації, зокрема проєкту договору про закупівлю (Додаток 3 до ТД) установлено недотримання вимог статті 17 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій ТОВ «СП БК «АРХІМЕД», ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», ТОВ «БУД ПРОФСТРОЙБУД», ТОВ «МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО» та ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.08.2025 № 1, (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 11.09.2025, тендерні пропозиції ТОВ «СП БК «АРХІМЕД», ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», ТОВ «БУД ПРОФСТРОЙБУД», ТОВ «МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО» та ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «СП БК «АРХІМЕД», протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» від 17.09.2025 № 1/3, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісії АМКУ) від 09.10.2025 № 15316-р/пк-пз, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СП БК «АРХІМЕД» від 15.10.2025 № 1/4, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО» від 16.10.2025 № 1/5, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУД ПРОФСТРОЙБУД» від 16.10.2025 № 1/6, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО» від 20.10.2025 № 1/7, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» від 22.10.2025 № 1/8, пояснення та документи надані Замовником від 16.10.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що протокольними рішеннями уповноваженої особи від 15.10.2025 № 1/4, від 16.10.2025 № 1/5, від 16.10.2025 № 1/6, від 20.10.2025 № 1/7 та від 22.10.2025 № 1/8, Замовником відхилено тендерні пропозиції ТОВ «СП БК «АРХІМЕД», ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», ТОВ «БУД ПРОФСТРОЙБУД», ТОВ «МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО» та ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ». Перевіркою підстав відхилення зазначених в протокольних рішеннях, порушень не установлено. Поруч з тим, відповідно до частини 12 статті 8 Закону № 922-VIII, моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України). Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Моніторингом установлено, що закупівля за ID: UA-2025-08-27-002705-a, здійснюється в рамках реалізації заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility, у тому числі за бюджетною програмою: - КПКВ 1511262 «Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військовоспортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військовофізичною підготовкою, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам»; Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту», відповідальним за впровадження якої є Міністерство освіти і науки України. Враховуючи зазначене, на закупівлю за ID: UA-2025-08-27-002705-a поширюються умови Рамкової угоди, тож, Замовник зобов’язаний здійснювати закупівлю у тому числі з урахуванням вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів, передбачених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: - Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Однак, Замовником в проєкті договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) не враховані визначені вимоги, чим, відповідно, не дотримано вимоги 17 Рамкової угоди. Разом з тим, аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником протокольними рішеннями уповноваженої особи від 15.10.2025 № 1/4, від 16.10.2025 № 1/5, від 16.10.2025 № 1/6, від 20.10.2025 № 1/7 та від 22.10.2025 № 1/8, відхилено тендерні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі. Тож, відповідно до положень підпункту 1 пункту 51 Особливостей № 1178, установлено, що відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель, у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями. У ході проведення моніторингу процедури закупівлі, установлено, що відкриті торги за номером ID: UA-2025-02-28-003831-a відмінено у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій. Відповідно до частини 7 статті 8 Закону № 922-VIII, якщо під час моніторингу, за результатами якого виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було відмінено тендер чи визнано його таким, що не відбувся, орган державного фінансового контролю зазначає опис порушення без зобов’язання щодо усунення такого порушення.
Період усунення порушень: 28.10.2025 12:01 - 12.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.10.2025 12:01

Запити/Пояснення