• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль". Спеціалізована пасажирська інформаційна система з оформлення квитків за маршрутом Київ-Пасажирський - Бориспіль - Аеропорт, засобами АСК ПП УЗ, у тому числі через ЕКО, з використанням довідкового серверу (включаючи розробку необхідної НДІ та інших АРМів).

Завершена

21 431 550.00 UAH з ПДВ
Номер: 4321412e57da434289460ed3f2738901
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-12-20-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.12.2018 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.12.2018 18:08 - 17.01.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.12.2018 № 299 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови О. ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 18.12.2018 № 299 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2018-10-26-001603-c 26.10.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, mykhailov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу установлено, що переговорна процедура закупівлі застосована без наявності умов, передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, протокол щодо рішення про намір укласти договір від 26.10.2018 № 881, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (далі – повідомлення), скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «Універсальні інформаційні технології» від 02.11.2018 № 02/021118, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.11.2018 № 11972-р/пк-пз, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір від 26.11.2018 № ПЗ-ДН-6-1841 (далі – Договір), пояснення регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – замовник) та експертний висновок Харківської торгово-промислової палати від 22.10.2018 № 61-АИ (далі – експертний висновок), отримані через електронну систему закупівель 29.12.2018. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що у повідомленні та експертному висновку не обґрунтовано, що виконання робіт іншими потенційними учасниками, окрім ТОВ «ВІРТУАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ І СИСТЕМИ», може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Зважаючи на зазначене, замовник не обґрунтував та документально не підтвердив наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Крім цього, замовник на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднив додатка 4 «Проектна документація» до Договору, який є невід’ємною частиною зазначеного договору, чим порушив вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 17.01.2019 18:58 - 01.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 17.01.2019 18:58

Рішення про призначення перевірки

Запити/Пояснення