• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція світлофорного об'єкту вул. Таганська - вул. Михайлова в м.Запоріжжя», що відповідає коду ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція»

Торги відмінено

1 937 505.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 375.05 UAH
Номер: 13f3395711c848b882f2732f4c26d55c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 22.09.2025 17:32 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 22.09.2025 № 102-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 22.09.2025 № 102-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 7) UA-2025-08-26-013557-a, яка проведена Комунальним підприємством електромереж зовнішнього освітлення "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО";
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 234-11-70, v.v.holub@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відсутні у зв’язку із усуненням порушень в ході проведення моніторингу.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «29» вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення «Запоріжміськсвітло» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.08.2025 № 82К-ВТ/Р (зі змінами від 02.09.2025), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СВІТЛОТЕХНІКА МОНТАЖ» (далі – ТОВ «СВІТЛОТЕХНІКА МОНТАЖ»); повідомлення до учасника ТОВ «СВІТЛОТЕХНІКА МОНТАЖ» з вимогою про усунення невідповідностей; протоколи уповноваженої особи від 17.09.2025 № 82К-4ВТ/Р та від 24.09.2025 № 82К-5ВТ/Р; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 17 вересня 2025 року; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 25.09.2025. В ході моніторингу досліджено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СВІТЛОТЕХНІКА МОНТАЖ» та встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації. Так, пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: …4.7 Учасник у складі пропозиції повинен надати лист, в якому гарантує врахування наступних умов при наданні послуг (з зазначенням наступних вимог): Якість БРЖ СО підтверджується учасниками у складі пропозиції шляхом надання наступних документів: - довідка в довільній формі про виробника. Якщо учасник не є виробником, необхідно надати документ (копію договору), що підтверджує офіційні взаємовідносини з виробником товару та/або офіційним представником виробника товару/дилера, що підтверджує можливість постачання Учаснику БРЖ СО. - документ, в якому повинні бути вказані всі характеристики запропонованого учасником товару, гарантійний термін. Учасником ТОВ «СВІТЛОТЕХНІКА МОНТАЖ» надано Лист про врахування вимог від 04.09.2025 № 42/08/07, в якому зазначено про надання в складі пропозиції наступних документів: - довідка про виробника; - документ, в якому вказані всі характеристики товару, гарантійний термін. Проте, вказані документи відсутні у складі тендерної пропозиції учасника. Моніторингом встановлено, що Замовником розміщено в електронній системі закупівель до учасника ТОВ «СВІТЛОТЕХНІКА МОНТАЖ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: учаснику запропоновано завантажити/надати документи, які зазначені у довідці від 04.09.2025 № 42/08/07. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, Замовником неправомірно застосовано механізм 24 годин на усунення невідповідностей, чим порушено пункт 43 Особливостей, оскільки відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не підпадає під невідповідність, що можна виправити шляхом застосування механізму, визначеного пунктом 43 Особливостей. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «СВІТЛОТЕХНІКА МОНТАЖ» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та підлягала відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Однак, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СВІТЛОТЕХНІКА МОНТАЖ», натомість визначив його переможцем торгів. Крім того, моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 1.1.2.4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: «У разі оренди (користування) у довідці (стовпчик 5) зазначити номер та дату договору оренди (користування), термін дії, з ким укладено. Учасником ТОВ «СВІТЛОТЕХНІКА МОНТАЖ» у складі документів тендерної пропозиції, надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 03.09.2025 № 42/08, в якій зазначено, що договір оренди автомобіля № 37 від 10.06.2019, укладеного з ФОП Фоміних Оксана Василівна, термін дії – безстроковий. Проте, згідно копії договору № 37 від 10.06.2019 (разом з додатковими угодами), термін оренди – до 31 травня 2025 року включно. Водночас, Додатком 1 до тендерної документації визначено, що договори оренди, користування, надання послуг або інше, повинні бути чинними до кінця поточного року (тобто, до 31.12.2025 року або з більшим строком). Слід зазначити, що Замовник не виявив зазначені вище невідповідності у тендерній пропозиції ТОВ «СВІТЛОТЕХНІКА МОНТАЖ» та не розмістив у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «СВІТЛОТЕХНІКА МОНТАЖ» вимогу про усунення такої невідповідності, а визначив такого учасника переможцем і в електронній системі закупівель 17 вересня 2025 року оприлюднив повідомлення про намір укласти договір, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей. Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону, орган державного фінансового контролю 23 вересня 2025 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та відповідних документів) щодо вищезазначених порушень. Пояснення, надане Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі, не обґрунтовує прийняте ним рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СВІТЛОТЕХНІКА МОНТАЖ». Водночас, в ході проведення моніторингу Замовником 24.09.2025 відмінено дану процедуру закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей відповідно до протоколу уповноваженої особи від 24.09.2025 № 82К-5ВТ/Р, в якому зазначено, що під час проведення закупівлі було надано 24 годин на виправлення невідповідностей, коли згідно пункту 43 Особливостей, відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не підпадає під невідповідність, що можна виправити шляхом застосування механізму, визначеного пунктом 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 30.09.2025 17:56 - 15.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2025 17:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Відсутній механізм
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни торгів
Дата публікації: 30.10.2025 15:52

Запити/Пояснення