• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: вулиця Подєбрадська (Кожем'яки), буд. 11, м. Дніпро, 49083

Завершена

3 400 511.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 005.11 UAH
Номер: 2c4efebaefb44c11a901f3a3128b7938
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-10-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.09.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 15.09.2025 17:02 - 07.10.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.09.2025 № 259 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.09.2025 № 259 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2025-08-26-011967-a 26.08.2025 Дніпровський міський центр соціальних служб Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 573-67-94, a.v.pyshkina@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ПППТФ "ДНІПРОГРАД" встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 15 вересня 2025 № 25/87 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-08-26-013999-a Дніпровського міського центру соціальних служб (далі Замовник), тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника №103 від 28 серпня 2025 року, тендерну пропозицію учасника закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДНІПРОГРАД" (далі ПППТФ "ДНІПРОГРАД"), протокол розкриття тендерних пропозицій від 03 вересня 2025 року б/н, протокол щодо прийняття рішення про визнання переможцем та намір укласти договір про закупівлю з ПППТФ "ДНІПРОГРАД" оприлюднене 08 вересня 2025 року №105, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 08.09.2025, договір від 29.08.2025 № 115, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 18 вересня 2025 року, від 24 вересня 2025 року. Моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція учасника, який визначений переможцем закупівлі ПППТФ "ДНІПРОГРАД" має невідповідність в інформації та/або документах, а саме: - для підтвердження повноважень особи, яка уповноважена підписувати документи, необхідно надати оригінал чи копію протоколу установчих/загальних зборів або виписку з протоколу установчих/загальних зборів або оригінал чи копію рішення засновника, проте тендерна пропозиція учасника закупівлі ПППТФ "ДНІПРОГРАД" не містить в собі вищезазначених документів, що не відповідає вимозі пункту 3.3 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації (далі Додаток 2); - для підтвердження кваліфікації учасник надає сканкопію підтверджуючих документів (сертифікату та/або ліцензії) щодо відповідної кваліфікації на виконання послуг з визначення стану дротів прихованої проводки від щита освітлення до електричного обладнання, проте наданий дозвіл №996.12.30 (файл «33. Копія договору робіт з випробувань.pdf») не містить в собі вищезазначених послуг, що не відповідає вимозі кваліфікаційних критеріїв визначених в пункті 3.4 Додатку 2; - підтвердити гарнатійним листом, що учасник не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, проте тендерна пропозиція учасника закупівлі ПППТФ "ДНІПРОГРАД" не містить в собі вищезазначеного гарантійного листа, що не відповідає вимозі пункту 3.9 Додатку 2; - учасник ПППТФ "ДНІПРОГРАД" в інформаційній довідці про наявність працівників, яка знаходиться у файлі «21. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf» не зазначив стажу роботи за фахом та рівня кваліфікації працівників, як вимагав Замовник у пункті 1 Додатку 2; - учасник ПППТФ "ДНІПРОГРАД" в інформаційній довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів, яка знаходиться у файлі «37. Інформаційна довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів.pdf» не зазначив суму виконання договору, назву, адресу та контакт колишнього замовника, інформацію про виконання учасником зобов'язань за договором, номер та акта виконаних робіт, що свідчить про виконання договору у повному обсязі, як вимагав Замовник у пункті 2 Додатку 2. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Разом з цим, Замовник в порушення вимоги пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у його пропозиції, чим не надав можливість учаснику ПППТФ "ДНІПРОГРАД" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції. На запит Східного офісу Держаудитслужби, який оприлюднено через електронну систему закупівель 19.09.2025 року, щодо вищезазначених невідповідностей, Замовником опубліковано пояснення, яке не спростовує встановленого порушення. Окрім того, моніторингом встановлено, що вимогами Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» (далі Додаток 3) Замовником визначено, що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати копію діючої ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче із середніми наслідками (СС2). Проте, на момент кінцевої дати подання тендерної пропозиції 3 вересня 2025 року в документах тендерної пропозиції учасника ПППТФ "ДНІПРОГРАД" відсутня копія діючої ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче із середніми наслідками (СС2), що не відповідає вимозі Технічного завдання, що є Додатком 3 до тендерної документації. Також, моніторингом встановлено, що у Додатку № 3 Замовником визначені технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі. У свою чергу, в складі тендерної пропозиції учасником закупівлі ПППТФ "ДНІПРОГРАД" завантажено локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, який містить невідповідності вимогам технічного завдання (файл «Локальний кошторис.pdf»), зокрема: -у пункті 35 Технічної специфікації «Найменування робіт і витрат» - Пробивання проризів у бетонних стінах та перегородках. Розширення дверних отворів до 900мм. Різання вертикальних бетонних конструкцій при глибині різання 200 мм, проте, у пункті 44 зазначеного кошторису «Найменування робіт і витрат» - Пробивання проризів у бетонних стінах та перегородках. Розширення дверних отворів до 900мм. Різання вертикальних бетонних конструкцій при глибині різання 500 мм; Отже, тендерна пропозиції учасника закупівлі ПППТФ "ДНІПРОГРАД" не відповідає вимогам визначеним Замовником у Додатку № 3 до тендерної документації, зокрема технічному завданню, в якому містяться технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, проте Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ПППТФ "ДНІПРОГРАД", що є порушенням підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Пояснення надані Замовником від 19.09.2025 року на запит Східного офісу Держаудитслужби, який оприлюднено через електронну систему закупівель 24.09.2025 року, не спростовують встановлених порушень.
Період усунення порушень: 30.09.2025 17:18 - 15.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2025 17:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Дніпровський міський центр соціальних служб (далі- Замовник) надає інформацію про усунення порушень викладених у висновку за результатами моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі Східному офісу Держаудитслужби розміщення 30.09.2025 у системі електронних закупівель Prozorro, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-26-011967-a, предмет закупівлі – «Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: вулиця Подєбрадська (Кожем'яки), буд. 11, м. Дніпро, 49083» ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. За результатами розгляду встановлених порушень, зокрема порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану, Замовником було вжито заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 15 вересня 2025 року № 25/87 через укладання додаткової угоди № 1 від 25 вересня 2025 року з дотриманням Цивільного кодексу України. Уповноваженій особі Дніпровського міського центру соціальних служб було доведено інформацію про виявлені під час моніторингу Східному офісу Державної аудиторської служби України порушення у сфері публічних закупівель. З метою більш детального вивчення питань, які були відображені у висновку Східного офісу Держаудитслужби, уповноваженій особі вказано на необхідність: - ретельного аналізу висновків та виявлених порушень; - приділення особливої уваги більш обґрунтованому вивченню чинного законодавства та нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель; - застосування на практиці вимог законодавства для недопущення подібних порушень у подальшій діяльності. З метою розширення та поглиблення професійних знань та вмінь регулярно підвищувати кваліфікацію та займатися самоосвітою. Станом на 03 жовтня 2025 року Замовником виконано вимоги Східного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушень та припинення зобов’язань за Договором.
Дата публікації звіту: 03.10.2025 10:32

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Усунуто шляхом припинення зобов’язань за договором від 15 вересня 2025 № 25/87
Дата публікації: 28.10.2025 17:28

Запити/Пояснення