-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: вулиця Подєбрадська (Кожем'яки), буд. 11, м. Дніпро, 49083
Завершена
3 400 511.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 005.11 UAH
мін. крок: 1% або 34 005.11 UAH
Номер:
2c4efebaefb44c11a901f3a3128b7938
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-10-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2025 00:00
Період моніторингу:
15.09.2025 17:02 - 07.10.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2025 № 259
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.09.2025 № 259
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2025-08-26-011967-a 26.08.2025 Дніпровський міський центр соціальних служб
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ПППТФ "ДНІПРОГРАД" встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 15 вересня 2025 № 25/87 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-08-26-013999-a Дніпровського міського центру соціальних служб (далі Замовник), тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника №103 від 28 серпня 2025 року, тендерну пропозицію учасника закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДНІПРОГРАД" (далі ПППТФ "ДНІПРОГРАД"), протокол розкриття тендерних пропозицій від 03 вересня 2025 року б/н, протокол щодо прийняття рішення про визнання переможцем та намір укласти договір про закупівлю з ПППТФ "ДНІПРОГРАД" оприлюднене 08 вересня 2025 року №105, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 08.09.2025, договір від 29.08.2025 № 115, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 18 вересня 2025 року, від 24 вересня 2025 року.
Моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція учасника, який визначений переможцем закупівлі ПППТФ "ДНІПРОГРАД" має невідповідність в інформації та/або документах, а саме:
- для підтвердження повноважень особи, яка уповноважена підписувати документи, необхідно надати оригінал чи копію протоколу установчих/загальних зборів або виписку з протоколу установчих/загальних зборів або оригінал чи копію рішення засновника, проте тендерна пропозиція учасника закупівлі ПППТФ "ДНІПРОГРАД" не містить в собі вищезазначених документів, що не відповідає вимозі пункту 3.3 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації (далі Додаток 2);
- для підтвердження кваліфікації учасник надає сканкопію підтверджуючих документів (сертифікату та/або ліцензії) щодо відповідної кваліфікації на виконання послуг з визначення стану дротів прихованої проводки від щита освітлення до електричного обладнання, проте наданий дозвіл №996.12.30 (файл «33. Копія договору робіт з випробувань.pdf») не містить в собі вищезазначених послуг, що не відповідає вимозі кваліфікаційних критеріїв визначених в пункті 3.4 Додатку 2;
- підтвердити гарнатійним листом, що учасник не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, проте тендерна пропозиція учасника закупівлі ПППТФ "ДНІПРОГРАД" не містить в собі вищезазначеного гарантійного листа, що не відповідає вимозі пункту 3.9 Додатку 2;
- учасник ПППТФ "ДНІПРОГРАД" в інформаційній довідці про наявність працівників, яка знаходиться у файлі «21. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf» не зазначив стажу роботи за фахом та рівня кваліфікації працівників, як вимагав Замовник у пункті 1 Додатку 2;
- учасник ПППТФ "ДНІПРОГРАД" в інформаційній довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів, яка знаходиться у файлі «37. Інформаційна довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів.pdf» не зазначив суму виконання договору, назву, адресу та контакт колишнього замовника, інформацію про виконання учасником зобов'язань за договором, номер та акта виконаних робіт, що свідчить про виконання договору у повному обсязі, як вимагав Замовник у пункті 2 Додатку 2.
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Разом з цим, Замовник в порушення вимоги пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у його пропозиції, чим не надав можливість учаснику ПППТФ "ДНІПРОГРАД" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції.
На запит Східного офісу Держаудитслужби, який оприлюднено через електронну систему закупівель 19.09.2025 року, щодо вищезазначених невідповідностей, Замовником опубліковано пояснення, яке не спростовує встановленого порушення.
Окрім того, моніторингом встановлено, що вимогами Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» (далі Додаток 3) Замовником визначено, що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати копію діючої ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче із середніми наслідками (СС2).
Проте, на момент кінцевої дати подання тендерної пропозиції 3 вересня 2025 року в документах тендерної пропозиції учасника ПППТФ "ДНІПРОГРАД" відсутня копія діючої ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче із середніми наслідками (СС2), що не відповідає вимозі Технічного завдання, що є Додатком 3 до тендерної документації.
Також, моніторингом встановлено, що у Додатку № 3 Замовником визначені технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі.
У свою чергу, в складі тендерної пропозиції учасником закупівлі ПППТФ "ДНІПРОГРАД" завантажено локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, який містить невідповідності вимогам технічного завдання (файл «Локальний кошторис.pdf»), зокрема:
-у пункті 35 Технічної специфікації «Найменування робіт і витрат» - Пробивання проризів у бетонних стінах та перегородках. Розширення дверних отворів до 900мм. Різання вертикальних бетонних конструкцій при глибині різання 200 мм, проте, у пункті 44 зазначеного кошторису «Найменування робіт і витрат» - Пробивання проризів у бетонних стінах та перегородках. Розширення дверних отворів до 900мм. Різання вертикальних бетонних конструкцій при глибині різання 500 мм;
Отже, тендерна пропозиції учасника закупівлі ПППТФ "ДНІПРОГРАД" не відповідає вимогам визначеним Замовником у Додатку № 3 до тендерної документації, зокрема технічному завданню, в якому містяться технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, проте Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ПППТФ "ДНІПРОГРАД", що є порушенням підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Пояснення надані Замовником від 19.09.2025 року на запит Східного офісу Держаудитслужби, який оприлюднено через електронну систему закупівель 24.09.2025 року, не спростовують встановлених порушень.
Період усунення порушень:
30.09.2025 17:18 - 15.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2025 17:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Дніпровський міський центр соціальних служб (далі- Замовник) надає інформацію про усунення порушень викладених у висновку за результатами моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі Східному офісу Держаудитслужби розміщення 30.09.2025 у системі електронних закупівель Prozorro, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-26-011967-a, предмет закупівлі – «Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: вулиця Подєбрадська (Кожем'яки), буд. 11, м. Дніпро, 49083» ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
За результатами розгляду встановлених порушень, зокрема порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану, Замовником було вжито заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 15 вересня 2025 року № 25/87 через укладання додаткової угоди № 1 від 25 вересня 2025 року з дотриманням Цивільного кодексу України.
Уповноваженій особі Дніпровського міського центру соціальних служб було доведено інформацію про виявлені під час моніторингу Східному офісу Державної аудиторської служби
України порушення у сфері публічних закупівель. З метою більш детального вивчення питань, які були відображені у висновку Східного офісу Держаудитслужби, уповноваженій особі вказано на необхідність:
- ретельного аналізу висновків та виявлених порушень;
- приділення особливої уваги більш обґрунтованому вивченню чинного законодавства та нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель;
- застосування на практиці вимог законодавства для недопущення подібних порушень у подальшій діяльності.
З метою розширення та поглиблення професійних знань та вмінь регулярно підвищувати кваліфікацію та займатися самоосвітою.
Станом на 03 жовтня 2025 року Замовником виконано вимоги Східного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушень та припинення зобов’язань за Договором.
Дата публікації звіту:
03.10.2025 10:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Усунуто шляхом припинення зобов’язань за договором від 15 вересня 2025 № 25/87
Дата публікації:
28.10.2025 17:28
Запити/Пояснення
Номер:
105b74fd7a1045c9a40fa01b34fc0ec8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.09.2025 09:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2025 00:00
Опис:
Запит у прикріпленому файлі
Номер:
d019ccda56b7488c8f8494c78f5c9fed
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
18.09.2025 12:32
Опис:
Дніпровським міським центром соціальних служб (далі- Замовник) розглянуто запит про надання пояснення Східному офісу Держаудитслужби розміщений 17.09.2025 у системі електронних закупівель Prozorro, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
UA-2025-08-26-011967-a, предмет закупівлі – «Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: вулиця Подєбрадська (Кожем'яки), буд. 11, м. Дніпро, 49083»
ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
За результатами розгляду інформуємо:
По першому питанню:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікуваної вартості, обґрунтування рішення уповноваженої особи щодо вибору процедури закупівлі?
Закупівля проводилась згідно кошторису на 2025р. за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої центральним органом влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно п.2 ч.І розділу III наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020р. №275, зі змінами, шляхом направлення трьох запитів цінових пропозицій (електронною поштою) постачальникам конкретної послуги.
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено наступне:
Ціни, отримані із зазначених вище джерел, приведено до єдиних умов (валюта, умови оплати); (без копійок) Очікувану ціну за одиницю визначено як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних (без копійок). Очікувана ціна була розрахована за формулою (без копійок):
Цод = (Ц1+Ц2+ЦЗ)/К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц І, Ц2, ЦЗ - ціни, отримані з відкритих джерел, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел.
Відповідно, очікувана ціна за одиницю становить: Цод = (3 610 000,00 + 3 800 500,00 +
+ 2 791 035,00)/3=3 400 511,0 грн. Отже, 3 400 511,00 грн. з ПДВ (три мільйона чотириста тисяч п’ятсот одинадцять грн. 00 коп. з ПДВ).
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування.
Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro.
Таким чином, з 05.07.2022 Дніпровський міський центр соціальних служб встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Наразі Дніпровський міський центр соціальних служб розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/dniprovskij-miskij-centr-socialnih-sluzhb Оприлюднення обґрунтування до інших закупівель https://dniprorada.gov.ua/upload/editor/ua-2025-08-26-011967-a.pdf.
По другому питанню:
Пояснення (інформацію та документи) щодо підстав невідповідності тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА "ДНІПРОГРАД" вимогам тендерної документації в частині не надання у складі тендерної пропозиції копії діючої ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів з класом наслідків не нижче (СС2), як вимагав замовник у технічному завданні (вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Замовником у Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам»).
Замовником в тендерної документації, затвердженій протоколом № 102 від 26.08.2025, в розділі III, пункту 5, абзацу 18 не вимагається документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами (вимоги частиною 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
При розгляді тендерної пропозиції учасника замовником самостійно перевірено діючу ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів з класом наслідків не нижче (СС2) за допомогою Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва:
https://e-construction.gov.ua/organizations_detail/2283351175606568371?org_type=14 у зв’язку з доступом відкритих єдиних державних реєстрів та визначено учасника переможцем закупівлі.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та якщо про це було зазначено в тендерній документації. Копія ліцензії Господарська діяльність з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми та значними наслідками (за переліком видів робіт згідно з додатком) була надана як переможець процедури закупівлі.
Номер:
8855860eb4234f9a890ff9429b2fcc37
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.09.2025 12:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.09.2025 00:00
Опис:
Запит у прикріпленому файлі
Номер:
ca078107cedd4925bb6c8352aad98b96
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
24.09.2025 16:54
Опис:
Дніпровським міським центром соціальних служб (далі- Замовник) розглянуто запит про надання пояснення Східному офісу Держаудитслужби розміщений 17.09.2025 у системі електронних закупівель Prozorro, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
UA-2025-08-26-011967-a, предмет закупівлі – «Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштуванням осередку Центру життєстійкості за адресою: вулиця Подєбрадська (Кожем'яки), буд. 11, м. Дніпро, 49083» ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
За результатами розгляду інформуємо:
1. Пояснення (інформацію та документи) щодо підстав невідповідності тендерної пропозиції учасника ПППТФ "ДНІПРОГРАД" вимогам тендерної документації в частині невідповідності кошторисної документації, а саме пунктів 35, 66, 114, 122 локального кошторису №02-01-01 вимогам Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» (далі Додаток №3);
Звернувшись до учасника за відповіддю на невідповідність між вимогам Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» та кошторисної документації, учасник пояснює тим, що при підготуванні документи виник збій в локальній програмі АВК 5, що не призвело до збільшення вартості робіт;
2. Пояснення (інформацію та документи) щодо підстав невідповідності тендерної пропозиції учасника ПППТФ "ДНІПРОГРАД" вимогам тендерної документації в частині ненадання переможцем процедури закупівлі ПППТФ "ДНІПРОГРАД" розрахунку вартості експлуатації машин та механізмів, розрахунку кошторисної заробітної плати, розрахунку загальновиробничих витрат учасника за минулий період, розрахунку адміністративних витрат учасника за минулий період, розрахунку прибутку учасника, які вимагав Замовник у
Додатку № 3;
ПРИВАTHИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ΦΙΡΜΑ «ДНІПРОГРАД», надано інформаційну довідку про машини в якій повідомляє, що під час виконання послуги по тендерної процедури закупівлі «Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштування осередку Центр життєстійкості за адресою: вулиця Подебрадська (Кожем'яки), буд. 11, м. Дніпро, 49083», Код ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, підприємство не застосовувати машини та механізми. Тому розрахунок визначення вартості експлуатації дорожніх машин та механізмів в розрахунку на 1 машино-годину при складанні кошторисної документації не проводився. Додатково інформуємо, що вартість інструментів та пристроїв врахована у розрахунку загальновиробничих витрат, що додаються до договору.
Замовник мав на увазі що учасник повинен в обов’язковому порядку здійснює
- розрахунок кошторисної заробітної плати, здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримати на об’єкті будівництва (згідно з Порядком розрахунку кошторисної ЗП, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затверджений Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281).
- розрахунок загальновиробничих витрат учасника за минулий період («Настанова з визначення вартості будівництва» (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») п. 5.13 Загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 цієї Настанови).
- розрахунок адміністративних витрат учасника за минулий період (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») п. 5.17 Адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються
виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
- розрахунок прибутку учасника (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), що підтверджується договірною ціною та пояснювальною запискою до договірної ціни.
3. Пояснення (інформацію та документи) щодо підстав невідповідності тендерної пропозиції учасника ПППТФ "ДНІПРОГРАД" вимогам тендерної документації, а саме тендерна пропозиція учасника, що знаходиться у файлі «2. Тендерна пропозиція.pdf» не містить у собі абзацу 1 та 2, які передбачено вимогами Додатку 1 «Тендерна пропозиція» до тендерної документації.
Технічні помилки допущенні при внесенні інформації в тендерну пропозицію учасника спричинений програмним збоєм.
4. Пояснення (інформацію та документи) щодо підстав невідповідності тендерної пропозиції учасника ПППТФ "ДНІПРОГРАД" вимогам тендерної документації, а саме тендерна пропозиція учасника, що знаходиться у файлі «2. Тендерна пропозиція.pdf» не містить у собі абзацу 1 та 2, які передбачено вимогами Додатку 1 «Тендерна пропозиція» до тендерної документації.
Технічні помилки допущенні при внесенні інформації в тендерну пропозицію учасника спричинений програмним збоєм.
5. Пояснення (інформацію та документи) щодо підстав невідповідності тендерної пропозиції учасника ПППТФ "ДНІПРОГРАД" вимогам тендерної документації, а саме інформаційна довідка про наявність працівників, яка знаходиться у файлі «21. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf» не містить стажу роботи за фахом та рівня кваліфікації працівників, як вимагав замовник у пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі Додаток 2);
Замовником розглядалась інформаційна довідка про наявність працівників, яка знаходиться у файлі «21. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf», як довідка в довільній формі
Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа.
6. Пояснення (інформацію та документи) щодо підстав невідповідності тендерної пропозиції учасника ПППТФ "ДНІПРОГРАД" вимогам тендерної документації, а саме Інформаційна довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів, яка знаходиться у файлі «37. Інформаційна довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів.pdf» не містить суми виконання договору, назви, адреси та контакту колишнього замовника, інформації про виконання учасником зобов'язань за договором, номеру та акту виконаних робіт, що свідчить про виконання договору у повному обсязі, як вимагав замовник у пункті 2 Додатку 2;
Замовником розглядалась інформаційна довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів, яка знаходиться у файлі «37. Інформаційна довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів.pdf», як довідка в довільній формі
Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа.
7. Прошу надати інформацію, документи та посилання на файли у тендерній пропозиції учасника ПППТФ "ДНІПРОГРАД", які містять у собі:
- сканкопію оригіналу Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або свідоцтва про право сплати єдиного податку (фіксованого податку) або витягу з реєстру платників податку на додану (вимога пункту 3.2 Додатку 2);
При розгляді тендерної пропозиції учасника замовником самостійно перевірено відповідно до ч.5, ст 17 Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закону) замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації що оприлюднено у формі відкритих даних згідно із Законом України про доступ до публічної інформації та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах доступ до яких є вільним або публічної інформації що є доступною в електронній системі закупівель, у Постанові Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» зазначені відомості які оприлюднюють Державною податковою службою України у формі відкритих даних. Серед таких наборів даних: реєстр платників податків на додану вартість, реєстр платників єдиного податку та інші. Отже відомості що до статусу платників податків є відкритими даними і замовник перевірив зазначену інформацію самостійно.
- оригінал чи копію протоколу установчих/загальних зборів або виписку з протоколу установчих/загальних зборів або оригінал чи копію рішення засновника, що підтверджує повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (вимога пункту 3.3 Додатку 2);
Згідно з пунктом 13 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (далі- Закон про державну реєстрацію), в Єдиному державному реєстрі містяться відомості про керівника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи. У статті 10 Закону про державну реєстрацію зазначається, що якщо документи та відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою. Відомості, які містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді: виписки з Єдиного державного реєстру; витягу з Єдиного державного реєстру; довідки про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації, яка запитується. Згідно з Законом про державну реєстрацію виписка — це документ в електронній або у випадках, передбачених цим Законом, у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу — підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію. Тому учасник, подаючи у складі тендерної пропозиції виписку з Єдиного державного реєстру, надає замовнику достовірні та повні відомості про керівника підприємства, фактично підтверджуючи інформацію, яка міститься в наказі про призначення керівника.
сканкопію підтверджуючих документів (сертифікату та/або ліцензії) щодо відповідної кваліфікації на виконання визначення стану дротів прихованої проводки від щита освітлення до електричного обладнання (вимога пункту 3.4 Додатку 2);
ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА «ДНІПРОГРАД» надано довідка про субпідрядників, в якій повідомляється, що планується залучати субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю до надання послуг за предметом закупівлі: «Послуга з поточного ремонту окремих приміщень та вхідної групи будівлі Дніпровського міського центру соціальних служб з облаштування осередку Центр життєстійкості за адресою: вулиця Подєбрадська (Кожем'яки), буд. 11, м. Дніпро,49083», Код ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, а саме:
ТОВ «Віон», ЄДРПОУ 21936609, на надання послугу з монтажу системи пожежної сигналізації;
ПП «КІРЯКОВ – ТЕХСЕРВІС», ЄДРПОУ 202091404630, послуги з технічного огляду та випробувань (вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземленнях магістралей та устаткування, перевірка, ізоляції силових і освітлювальних проводок та апаратів, перевірка повного опору петлі «фаза- нуль».
Додаток: договори, ліцензії, дозвіл, свідоцтво;
ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА «ДНІПРОГРАД» надано довідку про неподання окремих документів в якій пояснюється, що не надає у складі тендерної пропозиції документи, передбачені для учасників - фізичних осіб, фізичних осіб підприємців, нерезидентів України, об’єднання учасників, так як має статус юридичної особи - резидента України згідно підрозділу 2 ЦКУ.
- гарантійний лист про те що учасник не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (вимога пункту 3.9 Додатку 2).
ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА «ДНІПРОГРАД» надано гарантійний лист про кінцевого бенефіціарія в якому гарантується та підтверджується, що Учасник: не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; - не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМИСЛОВО-ТОРГІВЕЛЬНА ФІРМА «ДНІПРОГРАД» надіслав повідомлення про намір розірвання договору.