• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аварійний поточний ремонт плавального басейну "Байкал" дитячо-юнацької спортивної школи "Хвиля", розташованого за адресою: м.Запоріжжя, вул. Північнокільцева, 9-Б

Завершена

10 150 070.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 101 500.70 UAH
Номер: 613d2fff6114451b9c889889baf9d286
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000113
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 22.09.2025 17:33 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 22.09.2025 № 102-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 22.09.2025 № 102-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 2) UA-2025-08-26-009434-a , яка проведена Департаментом спорту, сім'ї та молоді Запорізької міської ради;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 234-11-70, v.v.holub@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням Особливостей №1178, дотримання принципів закупівель - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Зелена Столиця" встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язує припинити договірні відносини за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 06 » жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання принципів закупівель, своєчасність укладання договору відповідно умов тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту спорту, сім'ї та молоді Запорізької міської ради, (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 26.08.2025 б/н; тендерна пропозиція учасника ТОВ "Зелена Столиця" (далі – Учасник); вимога про усунення невідповідностей від 05.09.2025; протокол розгляду тендерних пропозицій про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ "Зелена Столиця" та намір укласти договір від 08.09.2025 б/н; договір від 15.09.2025 № 05-44/102; пояснення Замовника від 26.09.2025 та від 03.10.2025 на запити від 23.09.2025 та від 01.10.2025. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Зелена Столиця" встановлено наступне. Відповідно до п.7 Розділу III. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Технічне завдання, згідно з Додатком 3 до тендерної документації). Моніторингом встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які підтверджують відповідність розрахунків ціни пропозиції електронних торгів згідно з обсягами поточного ремонту, визначеного замовником у дефектному акті, з урахуванням нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання поточного ремонту на об’єкті замовника, та поточних цін на вироби та будівельні матеріали, усіх витрат та ризиків учасника, а саме: - Договірна ціна (динамічна); - Пояснювальна записка; - Локальні кошторисні розрахунки; - Розрахунок загальновиробничих витрат; - Розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни); - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису. Проте, учасником ТОВ "Зелена Столиця" не виконана дана вимога, оскільки у складі тендерної пропозиції відсутній локальний кошторис № 02-01-07 на пусконалагоджувальні роботи. На запит від 26 вересня 2025 року щодо відсутності вказаного локального кошторису Замовник в поясненнях, зокрема зазначив: « відсутність у складі тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелена Столиця" локального кошторису саме на пусконалагоджувальні роботи замовник не вважає за невідповідність умовам технічної специфікації, тому, що учасником надані зазначені в тендерній документації документи, а оскільки в тендерній документації документи узагальнено, не вказано конкретики, то і причин і підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Зелена столиця» немає, оскільки учасник повністю виконав вимоги замовника». Однак, надане пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки твердження « в тендерній документації документи узагальнено, не вказано конкретики» не відповідають дійсності, так як згідно Додатку 3 тендерної документації є вимога, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які підтверджують відповідність розрахунків ціни пропозиції електронних торгів згідно з обсягами поточного ремонту, визначеного замовником у дефектному акті, з урахуванням нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання поточного ремонту на об’єкті замовника, та поточних цін на вироби та будівельні матеріали, усіх витрат та ризиків учасника, а саме локальні кошторисні розрахунки. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Зелена Столиця", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, укладено з Переможцем договір від 15.09.2025 № 05-44/102 на суму 10 082 095,94 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 06.10.2025 17:39 - 21.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.10.2025 17:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Рішення ДАСУ виконано. Керуючись ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України, п. 9.3.1 Договору, з урахування висновку Управління східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 06.10.2025 р., сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати Договір з 08.10.2025 р.
Дата публікації звіту: 08.10.2025 11:33

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 09.10.2025 14:06

Запити/Пояснення