-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Аварійний поточний ремонт плавального басейну "Байкал" дитячо-юнацької спортивної школи "Хвиля", розташованого за адресою: м.Запоріжжя, вул. Північнокільцева, 9-Б
Завершена
10 150 070.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 101 500.70 UAH
мін. крок: 1% або 101 500.70 UAH
Номер:
613d2fff6114451b9c889889baf9d286
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-22-000113
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2025 00:00
Період моніторингу:
22.09.2025 17:33 - 14.10.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
22.09.2025 № 102-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 22.09.2025 № 102-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
2) UA-2025-08-26-009434-a , яка проведена Департаментом спорту, сім'ї та молоді Запорізької міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням Особливостей №1178, дотримання принципів закупівель - порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Зелена Столиця" встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язує припинити договірні відносини за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 06 » жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання принципів закупівель, своєчасність укладання договору відповідно умов тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту спорту, сім'ї та молоді Запорізької міської ради, (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 26.08.2025 б/н; тендерна пропозиція учасника ТОВ "Зелена Столиця" (далі – Учасник); вимога про усунення невідповідностей від 05.09.2025; протокол розгляду тендерних пропозицій про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ "Зелена Столиця" та намір укласти договір від 08.09.2025 б/н; договір від 15.09.2025 № 05-44/102; пояснення Замовника від 26.09.2025 та від 03.10.2025 на запити від 23.09.2025 та від 01.10.2025.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Зелена Столиця" встановлено наступне.
Відповідно до п.7 Розділу III. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Технічне завдання, згідно з Додатком 3 до тендерної документації).
Моніторингом встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які підтверджують відповідність розрахунків ціни пропозиції електронних торгів згідно з обсягами поточного ремонту, визначеного замовником у дефектному акті, з урахуванням нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання поточного ремонту на об’єкті замовника, та поточних цін на вироби та будівельні матеріали, усіх витрат та ризиків учасника, а саме:
- Договірна ціна (динамічна);
- Пояснювальна записка;
- Локальні кошторисні розрахунки;
- Розрахунок загальновиробничих витрат;
- Розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни);
- Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису.
Проте, учасником ТОВ "Зелена Столиця" не виконана дана вимога, оскільки у складі тендерної пропозиції відсутній локальний кошторис № 02-01-07 на пусконалагоджувальні роботи.
На запит від 26 вересня 2025 року щодо відсутності вказаного локального кошторису Замовник в поясненнях, зокрема зазначив: « відсутність у складі тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелена Столиця" локального кошторису саме на пусконалагоджувальні роботи замовник не вважає за невідповідність умовам технічної специфікації, тому, що учасником надані зазначені в тендерній документації документи, а оскільки в тендерній документації документи узагальнено, не вказано конкретики, то і причин і підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Зелена столиця» немає, оскільки учасник повністю виконав вимоги замовника».
Однак, надане пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки твердження « в тендерній документації документи узагальнено, не вказано конкретики» не відповідають дійсності, так як згідно Додатку 3 тендерної документації є вимога, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які підтверджують відповідність розрахунків ціни пропозиції електронних торгів згідно з обсягами поточного ремонту, визначеного замовником у дефектному акті, з урахуванням нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання поточного ремонту на об’єкті замовника, та поточних цін на вироби та будівельні матеріали, усіх витрат та ризиків учасника, а саме локальні кошторисні розрахунки.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Зелена Столиця", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, укладено з Переможцем договір від 15.09.2025 № 05-44/102 на суму 10 082 095,94 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
06.10.2025 17:39 - 21.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.10.2025 17:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Рішення ДАСУ виконано. Керуючись ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України, п. 9.3.1 Договору, з урахування висновку Управління східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 06.10.2025 р., сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати Договір з 08.10.2025 р.
Дата публікації звіту:
08.10.2025 11:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
09.10.2025 14:06
Запити/Пояснення
Номер:
29e21180b4684b8c90767c51e47a34cb
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
23.09.2025 15:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Аварійний поточний ремонт плавального басейну "Байкал" дитячо-юнацької спортивної школи "Хвиля", розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Північнокільцева, 9-Б (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-26-009434-a, яку проводить департамент спорту, сім'ї та молоді Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі / ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ», учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи, які підтверджують відповідність розрахунків ціни пропозиції електронних торгів згідно з обсягами поточного ремонту, визначеного замовником у дефектному акті, з урахуванням нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання поточного ремонту на об’єкті замовника, та поточних цін на вироби та будівельні матеріали, усіх витрат та ризиків учасника, а саме:
- Договірна ціна (динамічна);
- Пояснювальна записка;
- Локальні кошторисні розрахунки;
- Розрахунок загальновиробничих витрат;
- Розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни);
- Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису.
Інструкція з підготовки пропозиції електронних торгів в частині розрахунку ціни пропозиції Договірна ціна складається учасником відповідно до дефектного акту, згідно з вимогами наказу Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» (надалі - Настанова 281) та інших нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві. Учасник визначає вартість послуг (робіт), які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати), та обсягів робіт, визначених у тендерній документації.
До розрахунку ціни входять усі види послуг (робіт).
У складі тендерної пропозиції учасника відсутній Локальний кошторис № 02-01-07 на пусконалагоджувані роботи.
З огляду на викладене, прошу пояснити рішення Замовника щодо визначення ТОВ "Зелена Столиця" переможцем торгів, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації.
Також прошу надати пояснення стосовно оприлюднення договору підряду відповідно до вимог законодавства. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*.
Замовником в електронній системі закупівель 16.09.2025 розміщено Договір підряду від 15.09.2025 № 05-44/102 (файл «Договір з додатками») у форматі «pdf», відмінному від машинозчитувального формату, та файл «Інформація про ціни на матеріальні ресурси (Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв) у форматі Excel.
Замовнику надати пояснення: чому ним не виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922 в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ca0232efc465464ca7363f95d22e2509
Назва:
На Ваш запит від 23.09.2025 року
Дата опублікування:
26.09.2025 16:07
Опис:
На Ваш запит від 23.09.2025 року щодо надання пояснень (про надання інформації) у нашій закупівлі «Аварійний поточний ремонт плавальногобасейну "Байкал" дитячо-юнацької спортивної школи "Хвиля",розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Північнокільцева, 9-Б» (ID закупівлі UA-2025-08-26-009434-a) зазначаємо наступне:1. Як Ви вірно зазначили, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації«Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі / ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ», учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи, які підтверджують відповідність розрахунків ціни пропозиції електронних торгів згідно з обсягами поточного ремонту, визначеного замовником у дефектному акті, з урахуванням нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання поточного ремонту на об’єкті замовника, та поточних цін на вироби та будівельні матеріали, усіх витрат та ризиків учасника, а саме:- Договірна ціна (динамічна);- Пояснювальна записка;- Локальні кошторисні розрахунки;- Розрахунок загальновиробничих витрат;- Розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни);- Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису.Вказані документи у складі тендерної пропозиції учасника-переможця є, відсутністьу складі тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю"Зелена Столиця" локального кошторису саме на пусконалагоджувані роботи замовник не вважає за невідповідність умовам технічної специфікації, тому, що учасником надані зазначені в тендерній документації документи, а оскільки в тендерній документації документи узагальнено, не вказано конкретики, то і причин і підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Зелена столиця» немає, оскільки учасник повністю виконав вимоги замовника. 2) Стосовно оприлюднення договору підряду відповідно до вимог чинногозаконодавства України: Замовником в електронній системі закупівель 16.09.2025 розміщено Договір підряду № 05-44/102 від 15.09.2025, тобто строк згідно зі ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі»: протягом трьох робочих днів з дняйого укладення замовником дотримано. Файл «Інформація про ціни на матеріальні ресурси (Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв) надано у форматі Excel з оригіналу. Окрім зазначених вами форматів, Word, переведений в PDF теж вважається машинозчитувальним. Також і листи Microsoft Excel. Тому уповноваженою особою дотримано та виконано всі норми та вимоги чинного закупівельного законодавства України.
Номер:
871cc40de7f44995b97c9d44f7a17efc
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
01.10.2025 11:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Аварійний поточний ремонт плавального басейну "Байкал" дитячо-юнацької спортивної школи "Хвиля", розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Північнокільцева, 9-Б (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-26-009434-a, яку проводить департамент спорту, сім'ї та молоді Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
de64ce087f6a4e3b83454dc24ad6b3fc
Назва:
На ваш запит від 01.10.2025 р.
Дата опублікування:
03.10.2025 14:35
Опис:
1) Предмет закупівлі визначений замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922 та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкових цін. На запити Замовника надано три комерційні пропозиції: (ТОВ «ЗЕЛЕНА СТОЛИЦЯ» Вих. 0-023-ЗС від 16.07.2025, ТОВ «БУДЕКО+» Вих. №17/07 від 16.08.2025 та ТОВ «Українські інвестиційні технології» Вих.№1-28 від 16.07.2025р.) і виведено середньоарифметичне значення. Комерційні пропозиції додаються.
2) Звертаємо увагу, що законодавство не містить будь-яких вимог щодо виконання пункту 4-1 Постанови №710 від 11.10.2016, вказано виключно рекомендаційний характер, а не зобов’язальний характер, що передбачає вільний розсуд замовника на вибору можливої моделі поведінки.