-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Поставка конструкцій та їх частин
Завершена
1 688 400.00
UAH з ПДВ
Номер:
0b2d1e6100cc47df929c37c4b1f6e16e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-22-000126
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2025 00:00
Період моніторингу:
23.09.2025 10:53 - 15.10.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.09.2025 №277
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.09.2025 року.
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.09.2025 № 277
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2025-08-26-008154-a 26.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для закупівлі редакції) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі; укладання та оприлюднення договору про закупівлю; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; наявність підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для закупівлі редакції) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі; укладання та оприлюднення договору про закупівлю; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамента житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Харківської обласної військової адміністрації на 2025 рік, опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет та умови закупівлі, опубліковані 26.08.2025 звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю від 20 серпня 2025 року № 164/25 на суму 1 688 400,00 гривень з ПДВ, пояснення та документи від 26 вересня 2025 року, надані Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
30.09.2025 21:18 - 04.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2025 21:18
Запити/Пояснення
Номер:
40d28018563147dd9f72c80c13c1ab24
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.09.2025 17:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (Поставка конструкцій та їх частин, код ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-26-008154-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі, та обрано переможцем ТОВ «Сітірейл Технолоджі», з яким укладений договір поставки від 20.08.2025 №164/25?
4. Надати інформацію/ документи, що зазначені в абзаці восьмому Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі та підтверджують нагальну потребу у закупівлі в обсязі та строки, зазначені в Договорі поставки від 20.08.2025 №164/25.
5. Надати інформацію, якими саме змінами до Програми територіальної оборони Харківської області на 2022-2025 роки (дата, номер, напрям, пункт) передбачено закупівлю за Договором поставки від 20.08.2025 №164/25?
6. Згідно підпункту 1.1. пункту 1 Договору зазначено, що предметом договору є КОНСТРУКЦІЇ ТА ЇХ ЧАСТИНИ (за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словнику: 44210000-5 конструкції та їх частини), одночасно в Додатку 1 Специфікації до Договору, предметом закупівлі є ТИМЧАСОВЕ УКРИТТЯ «ЗАХИСТ – 200», а в плані закупівлі, розміщеному в електронній системі закупівлі UA-P-2025-08-20-004095-a, предметом закупівлі є ПОСТАВКА КОНСТРУКЦІЙ ТА ЇХ ЧАСТИН. Надати пояснення, що саме є предметом закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Номер:
ed9dc3c5aa304b52a457c6ea3e5bf6ad
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
26.09.2025 16:45
Опис:
На Ваш запит Департамент житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Харківської обласної військової адміністрації повідомляє наступне.
1. Якісні та технічні характеристики заявленого товару були визначені з урахуванням реальних потреб та оптимального співвідношення ціни та якості.
Очікувана вартість закупівлі «Поставка конструкцій та їх частин» (код ДК 021:2015 44210000-5 — Конструкції та їх частини) була визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), аналізу ринку та комерційних пропозицій. Здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціну товару, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронних каталогах та в електронній системі закупівель «PROZORRO».
Скан-копії комерційних пропозицій додаємо до пояснення.
2. Щодо оприлюднення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
В пункті 4-1 Постанови №710 встановлено обов’язок оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 13 частини 1 Закону, конкурентна процедура закупівлі (далі – тендер) – здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Відповідно до частини 1 та 2 статті 13 Закону, закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог.
Отже, враховуючи вищевикладене, лише у випадку здійснення замовником відкритих торгів за Особливостями, замовник зобов’язаний оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
3. Стосовно критеріїв здійснення оцінки можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі повідомляємо наступне:
З метою дотримання принципів закупівель визначених Законом України «Про публічні закупівлі» вибір постачальників здійснювався шляхом направлення запитів на отримання комерційної пропозиції. За результатами отриманих комерційних пропозицій, було обрано найбільш економічно вигідну пропозицію. Керуючись принципом відбору оптимальних показників якісних характеристик товару, ціни товару, та враховуючи можливості у вчасному забезпеченні укриттям визначено постачальника - ТОВ «Сітірейл Технолоджі» (код 34630678), м. Харків, тому з ТОВ «Сітірейл Технолоджі» був укладений договір поставки № 164/25 від 20.08.2025 року.
4. Положеннями Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами, далі – Особливості) передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає прямий договір. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Враховуючи необхідність створення більш безпечних умов для перебування на території Першого відділу Харківського РТЦК та СП м. Дергачі працівників та громадян, застосовується вищевказане виключення. Крім того нагальність потреби в укритті зумовлена необхідністю захисту населення від наслідків надзвичайних ситуацій та небезпечних чинників, таких як ракетні удари, авіаційні нальоти, вибухові хвилі та уламки. Більш того, останнім часом значно збільшились удари БПЛА «Шахед» саме на територіальні центри комплектування та соціальної підтримки.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби бетонного укриття (на 20 осіб) в умовах воєнного стану замовником було прийняте рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями.
Скан-копію запиту Харківського РТЦК та СП м. Дергачі (вих. № 1/4864 від 08.08.2024) додаємо до пояснення.
5. Поставка Товару за Договором поставки від 20.08.2025 №164/25 була здійснена в рамках реалізації заходів Програми територіальної оборони Харківської області на 2022-2025 роки, затвердженої рішенням сесії Харківської обласної ради від 13 лютого 2022 № 365-VIII (зі змінами) (далі – Програма), назва напряму діяльності «Заходи та роботи з територіальної оборони», пункт 5.1 Програми «Заходи та роботи з територіальної оборони (зокрема матеріально-технічне забезпечення підрозділів територіальної оборони): придбання матеріально-технічних засобів, конструкцій, обладнання, лікарських, допоміжних засобів, медичних виробів, продуктів харчування та іншої продукції (товарів)».
6. В плані закупівлі, розміщеному в електронній системі закупівлі UA-P-2025-08-20-004095-a, предметом закупівлі є ПОСТАВКА КОНСТРУКЦІЙ ТА ЇХ ЧАСТИН (за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словнику: 44210000-5 конструкції та їх частини) відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Договору поставки від 20.08.2025 №164/25.
Предмет закупівлі "поставка товару" означає, що замовник купує конкретний товар, який буде доставлений йому в рамках однієї процедури закупівлі, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі». Такий предмет визначається згідно з Єдиним закупівельним словником та має деталізований опис, що містить характеристики товару, а також вимоги до його якості та постачання.
Номенклатурна позиція предмета закупівлі – це конкретне найменування товару, послуги чи роботи, яка закуповується в межах визначеного предмета закупівлі. Вона є більш детальним описом того, що саме купується.
Додатком № 1 до Договору поставки від 20.08.2025 №164/25 є Специфікація, яка має номенклатурну позицію предмета закупівлі (найменування товару), а саме «Тимчасове укриття «ЗАХИСТ – 20».
Таким чином, предметом закупівлі UA-2025-08-26-008154-a є «ПОСТАВКА КОНСТРУКЦІЙ ТА ЇХ ЧАСТИН» (за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словнику: 44210000-5 Конструкції та їх частини) відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Договору.