-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт котельні "Правди-93" по вул. Волкова у м. Кропивницький". Коригування
Завершена
17 626 188.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 176 261.88 UAH
мін. крок: 1% або 176 261.88 UAH
Номер:
32a65c6ff5074fbaad40c5276274b87f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-30-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2025 00:00
Період моніторингу:
30.09.2025 16:40 - 22.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.09.2025 № 86-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 30.09.2025 № 86-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-08-26-008076-a 26.08.2025 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
В. о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
e8cd191a088e4cd58e0aab966ac26b3f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.10.2025 12:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт котельні «Правди-93» по вул. Волкова у м. Кропивницький». Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-26-008076-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
5568df44c69942e8bf03c1f123e5f428
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.10.2025 13:39
Опис:
Щодо надання пояснень з приводу поставлених питань, замовник повідомляє наступне. Відповідно до схеми теплопостачання міста Кропивницького на 2023-2032 роки, погодженої Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України наказом № 531 від 08 червня 2024 року, та затвердженої рішенням Кропивницької міської ради № 2055 від 04 липня 2024 року, основним напрямком модернізації теплового господарства міста на період 2023-2028років є наближення джерел теплової енергії до споживачів з подальшим виведенням з експлуатації Південно-Західної котельні. Одним із пунктом реалізації даного заходу є відновлення раніше законсервованої котельні «Правди-93» по вул. Волкова.
Для реалізації даного заходу підприємством виготовлено проектно-кошторисну документацію на об’єкт: «Капітальний ремонт котельні «Правди-93» по вул. Волкова у м.Кропивницький».Коригування», реєстраційний номер проектно-кошторисної документації PD01:8131-4160-4801-0741, головний інженер проекту – Стовбун Олег Сергійович (кваліфікаційний сертифікат: серія АР №018158). Проектно-кошторисна документація пройшла експертизу, про що отримано позитивний експертний звіт №12/2515Е-08/25 від 12.08.2025р. реєстраційний номер EX01:9421-2728-7527-2126. Експертним звітом встановлено, що проектно-кошторисна документація розроблена з дотриманням вимог до питань міцності, надійності, довговічності; з питань кошторисної частини проектної документації; з питань екології; з питань енергозбереження; з питань охорони праці; з питань пожежної безпеки; з питань техногенної безпеки; з питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту; архітектурно-планувальних рішень.
Відповідно до даної проектно-кошторисної документації було складено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо посилання на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат) повідомляємо наступне. Комунальне підприємство «Теплоенергетик» КМР» є структурним підрозділом управління житлово-комунального управління Кропивницької міської ради. На сайті Кропивницької міської ради ( https://kr-rada.gov.ua/perelik-galuzevih-program ) розміщена Комплексна програма розвитку житлово-комунального господарства та безпеки дорожнього руху в місті Кропивницькому на 2021-2025 роки (зі змінами) ( https://www.kr-rada.gov.ua/uploads/documents/49359-2589-20250527.pdf ) згідно якої в п.6 розділу Х «Забезпечення діяльності з виробництва, транспортування, постачання теплової енергії», передбачено фінансову підтримку КП «Теплоенергетик»КМР» на проведення капітальних ремонтів та технічне переоснащення котелень, теплових мереж, основних засобів, обладнання тощо, у тому числі ПКД у розмірі 17000,00 тис.грн на 2025 рік.
Номер:
07602ca6e4194d3e9a6e1913af639ff0
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.10.2025 12:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт котельні «Правди-93» по вул. Волкова у м. Кропивницький». Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-26-008076-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема інформації та/або документів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та Додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – Додаток 2 до тендерної документації).
Згідно з Додатком 2 до тендерної документації визначено: «під час подання пропозиції Учасник надає кошторисну документацію (розрахунок ціни тендерної пропозиції), підписану та завірену печаткою Учасника торгів та в електронному вигляді інформаційну модель з розширенням *.IMD, який (а) складається з: договірної ціни та пояснювальної записки, локального кошторису, відомості ресурсів до локального кошторису, із зазначенням країни виробника, розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису».
Розділом 1 «Відомість обсягів робіт» Додатку 2 до тендерної документації визначено види робіт, які повинен виконати учасник, зокрема: розділ №1 «Обладнання» Локального кошторису 02-01-02 на тепломеханічну частину, пункт 33 – монтаж бака циліндричного вертикального внутрішнього установлення без тиску, місткість 25м3; розділ №1 «Водопостачання В1, Т3» Локального кошторису 02-01-04 на водопостачання та каналізація, пункт 91 – установлення фільтрів для очищення води діаметром 25 мм.
У складі тендерної пропозиції учасник закупівлі ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» надав Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02, у якому в Розділі 1. «Обладнання» пункт 28 визначено вид робіт «Монтаж бака циліндричного вертикального внутрішнього установлення без тиску, місткість 25 м3», однак в пункті 29 Учасник вказує «Бак запасу пом’якшеної води 19,3 м3».
У Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-04 у розділі 1 «Водопостачання В1, Т3» в пункті 13 визначено вид робіт «Установлення фільтрів для очищення води діаметром 25 мм», однак у пункті 14 учасник зазначає «Фільтр сітчастий муфтовий діаметром 15 мм».
Просимо надати пояснення, яким чином тендерна пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» відповідає технічним вимогам Замовника, визначеним у Розділі 1 «Відомість обсягів робіт» Додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2bcbe2f0e2f948a0a6ad0cca97634fa6
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.10.2025 13:43
Опис:
Щодо надання пояснень з приводу поставлених питань, замовник повідомляє наступне. Замовником було складено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі згідно наявної проектно-кошторисної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт котельні «Правди-93» по вул. Волкова у м.Кропивницький».Коригування», реєстраційний номер проектно-кошторисної документації PD01:8131-4160-4801-0741, головний інженер проекту – Стовбун Олег Сергійович (кваліфікаційний сертифікат: серія АР №018158). Дана проектно-кошторисна документація пройшла експертизу, про що отримано позитивний експертний звіт №12/2515Е-08/25 від 12.08.2025р. реєстраційний номер EX01:9421-2728-7527-2126. Даним експертним звітом встановлено, що проектно-кошторисна документація розроблена з дотриманням вимог до питань міцності, надійності, довговічності; з питань кошторисної частини проектної документації; з питань екології; з питань енергозбереження; з питань охорони праці; з питань пожежної безпеки; з питань техногенної безпеки; з питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту; архітектурно-планувальних рішень.
В проектно-кошторисній документації, ТОМ 2, розділ «Тепломеханічні рішення котельних», шифр 108/2023-ТМК-К, арк.3, експлікацією передбачено обладнання – Бак запасу пом’якшеної води V=19,2м3 -2шт. (№ поз. – К10). Також в проектно-кошторисній документації, ТОМ 2, розділ «Водопровід та каналізація», шифр 108/2023-ВК.С-К, арк.1 специфікацією обладнання та матеріалів передбачено обладнання – Фільтр сітчастий муфтовий діаметром 15мм-1шт. (№ поз. – 1.8.).
При складанні кошторисної частини проекту використовуються ресурсні елементні кошторисні норми (далі – РЕКН) згідно Настанови з визначення вартості будівництва.
Для монтажу баку запасу пом’якшеної води V=19,2м3 прийнято РЕКН з шифром КМ6-311-8 «Монтаж бака циліндричного вертикального внутрішнього установлення без тиску, місткість 25 м3». РЕКН не передбачено норми для баку об’ємом 19,2м3, наявні норми на об’єм 16м3 та на 25м3, в зв’язку з чим у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва проектувальником прийнята норма в бік більшого об’єму - 25м3.
Для монтажу фільтру сітчастого муфтового діаметром 15мм прийнято РЕКН з шифром КР15-103-1 «Установлення фільтрів для очищення води діаметром 25 мм». РЕКН не передбачено норми на фільтр діаметром менше 25мм, в зв’язку з чим у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва проектувальником прийнята норма в бік більшого діаметру 25мм.
Пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасник повинен відвідати об’єкт Замовника для ознайомлення з обсягами та видами робіт за предметом Закупівлі, на підтвердження цього, в складі документів своєї тендерної пропозиції Учасник надає Акт обстеження (згідно Додатку 5), підписаний уповноваженою особою Учасника та Замовника. На виконання даного пункту Учасник 01.09.2025р. відвідав об’єкт Замовника про що було складено Акт обстеження. Під час обстеження об’єкта, Учасника було ознайомлено із проектно-кошторисною документацією.
Враховуючи вищевикладене надано Учасником кошторисна документація відповідає відомості обсягів робіт зазначених в Додатку 2 до тендерної документації, а також відповідає проектно-кошторисній документації Замовника, тобто тендерна пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» відповідає технічним вимогам Замовника.
Номер:
56774ef29a5547dd828b1eaebfd37db7
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.10.2025 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт котельні «Правди-93» по вул. Волкова у м. Кропивницький». Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-26-008076-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема інформації та/або документів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та Додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації.
Згідно із підпунктом 2.4 пункту 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації (далі – Додаток 1 до тендерної документації) Замовником зазначено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати довідку за формою, до довідки додати копії посвідчень працівників з допуском до роботи в електроустановках з напругою понад 1000 В.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 02.09.2025 № 2010.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» надані копії посвідчень з допуском до роботи в електроустановках з напругою понад 1000 В, зокрема на працівників Чудок О.Ю. (інженер з налагоджування та випробувань), Дерев’янченко В.Ю. (слюсар монтажник), Пушкар В.В. (зварювальник), Бридун Є.Л. (зварювальник), Чінчой І.В. (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування), Загородній В.І. (виконавець робіт з ремонту та налагодження енергетичного устаткування), Позняковський В.В. (електромеханік засобів автоматики та приладів технологічного устаткування)?
2. Згідно з пунктом 1.4 «Наявність фінансової спроможності» Додатку 1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі для підтвердження наявності фінансової спроможності має надає, зокрема квитанцію або інше документальне підтвердження щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом.
У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» надав квитанцію щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом від 11.10.2024 №2 поданої за 2022 рік, а не за 2024 рік.
Прошу пояснити чому Замовник, на порушення вимог пункту 43 Особливостей, не скористався можливістю надати учаснику ТОВ «ЕНЕРГОБУДПЛЮС» вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині надання квитанції або іншого документального підтвердження щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
05b916ab38e54f79a8c2c93735f28c93
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.10.2025 13:46
Опис:
Щодо надання пояснень з приводу поставленого питання про наявність копій посвідчень з допуском до роботи в електроустановках з напругою понад 1000 В, замовник повідомляє наступне. Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник в складі тендерної документації установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тобто даною нормою закону передбачається підтвердження того що Учасник має працівників відповідної кваліфікації, з відповідними знаннями та досвідом, необхідними для виконання певного виду робіт зазначеного в складі предмету закупівлі.
Підпунктами 2.3. та 2.4. пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, Замовником конкретизовано вимогу, що для виконання певних видів робіт зазначених в Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен залучити працівників у яких наявні посвідчення зварювальників атестованих у відповідності з Правилами атестації зварювальників, затвердженими Держнаглядохоронпраці України від 19.04.96р. за №61, згідно НПАОП 0.00-1.81-18 та ДБН.В-2,5-20:2018, а також працівників у яких наявні посвідчення з допуском до роботи в електроустановках з напругою понад 1000В.
На виконання вимоги підпункту 2.3. пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, щодо працівників у яких наявні посвідчення зварювальників атестованих у відповідності з Правилами атестації зварювальників, затвердженими Держнаглядохоронпраці України від 19.04.96р. за №61, згідно НПАОП 0.00-1.81-18 та ДБН.В-2,5-20:2018, Учасником надані посвідчення на працівників: Пушкар Валерій Вікторович (посвідчення №662/РО-17) та Бридун Євген Леонідович (посвідчення №459/НА0039). Копії даних посвідчень знаходяться у файлі «Договір ЦПХ+посвідчення».
На виконання вимоги підпункту 2.4. пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, щодо працівників у яких наявні посвідчення з допуском до роботи в електроустановках з напругою понад 1000В, Учасником надані посвідчення працівників ТОВ «ЮВІДЖІ-ЕЛЕКТРО», яких Учасник залучає субпідрядниками, а саме: Скрипник Сергій Федорович (посвідчення №2394-82) та Філоненко Віктор Миколайович (посвідчення №2394-85). Копії даних посвідчень знаходяться у файлі «Договір ЦПХ+посвідчення» а також у файлі «Субпідряд ТОВ ЮВІДЖІ-ЕЛЕКТРО».
Тобто Учасником виконано вимогу пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, а Замовником встановлено факт наявності у Учасника кваліфікованих співробітників необхідних для виконання відповідальних видів робіт в складі предмету закупівлі.
Щодо надання пояснень з приводу поставленого питання про наявність фінансової спроможності Учасника, замовник повідомляє наступне. На виконання вимоги пункту 1.4 «Наявність фінансової спроможності» Додатку 1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі для підтвердження наявності фінансової спроможності надав зокрема Фінансову звітність мікропідприємства за 2024 рік з наявною відміткою «Документ прийнято». Замовником було здійснено перевірку чинності даного документу із застосуванням аналітичної системи YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту, що дає можливість перевіряти відповідні дані онлайн. Під час порівняння наданого звіту Учасника з наявною інформацією в системі YouControl в розділі Фінансова звітність, Замовником було виявлено повне співпадіння та відповідність всіх даних Учасника. На основі даної перевірки Замовником було підтверджено достовірність даних та підтверджено прийняття фінансової звітності контролюючим органом.