-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
Заходи із запобігання надзвичайної ситуації з придбання елементів захисних споруд
Малопомітна перешкода МПП
Завершена
31 240 710.00
UAH з ПДВ
Номер:
92cae050e94c4e3285105c588b09b84f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-03-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.09.2025 00:00
Період моніторингу:
03.09.2025 14:55 - 25.09.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.09.2025 № 231
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2025-08-26-003094-a 26.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
2dc042802b6d489aa9cdb328d1af3812
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.09.2025 12:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Заходи із запобігання надзвичайної ситуації з придбання елементів захисних споруд» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-26-003094-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. А також надати документальне підтвердження щодо нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для надання послуг саме ТОВ «БУДІНВЕСТ ТОРГ КОМПАНІ», з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f3e2ed61d49f43c3b3ce434256e6aa18
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.09.2025 10:32
Опис:
Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради (далі – Замовник), у відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо проведення моніторингу закупівлі «Заходи із запобігання надзвичайної ситуації з придбання елементів захисних споруд» (малопомітна перешкода МПП) UA-2025-08-26-003094-а, надає інформацію про наступне:
1. Для придбання малопомітної перешкоди отримано три комерційні пропозиції (додаються), а саме від:
- ТОВ «БУДІНВЕСТ ТОРГ КОМПАНІ» - ціна за 1 комплект становить 8 800,20 грн. з ПДВ разом з доставкою;
- ТОВ «СЛАВРЕСУРС ГРУП» - ціна за 1 комплект становить 10 578,00 грн. з ПДВ разом з доставкою у найближчі 2-3 місяці.
- ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ» - ціна за 1 комплект становить 10 200,00 грн. з ПДВ разом з доставкою.
2. З метою підтвердження щодо наявності підстав для здійснення вищезазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, надаємо наступні документи:
- лист від військової частини А7015 щодо нагальної потреби у захисних матеріалів,
- лист до Донецької обласної державної адміністрації щодо погодження придбання малопомітної перешкоди МПП,
- лист-відповідь з погодженням від Донецької обласної державної адміністрації,
- протокол наради штабу оборони Дружківської міської територіальної громади від 19.08.2025 року, який діє на підставі розпорядження начальника міської військової адміністрації від 03.04.2022 № 4 «Про створення штабу оборони Дружківської міської територіальної громади» щодо здійснення необхідних нагальних заходів з побудови стійкої лінії кругової оборони міста Дружківка, в якому вирішено забезпечити негайне придбання захисних споруд, зокрема малопомітної перешкоди МПП – 3 550 комплектів.
3. Розглянувши та порівнявши комерційні пропозиції було визначено найменшу ціну за комплект та внаслідок цього прийнято рішення укласти договір на поставку малопомітної перешкоди з ТОВ «БУДІНВЕСТ ТОРГ КОМПАНІ».