• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт санітарно-гігієнічних приміщень будівель (літ. Б-3 та Д згідно технічного паспорту) на території Новомиргородського психоневрологічного інтернату по вул. Соборності, 163 в м. Новомиргород, Кіровоградської області

Торги не відбулися

8 067 231.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 80 672.31 UAH
Номер: 5862a8e83c1844768db31cb672e64b67
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 22.09.2025 17:16 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.09.2025 № 85-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 22.09.2025 № 85-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-08-25-011827-a 25.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 405-30-72, m.v.kutsenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Новий будівельний стандарт» установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новомиргородського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.08.2025 № 294, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Новий будівельний стандарт» (далі – ТОВ «Новий будівельний стандарт»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.09.2025 № 369, повідомлення про намір укласти договір від 12.09.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.09.2025 № 375, пояснення надані Замовником 24.09.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Новий будівельний стандарт» установлено наступне. Відповідно до підпунктів 2, 3 пункту 1.1 «Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою)» розділу 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі Додатку № 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» (далі – розділ І Додаток № 3) до тендерної документації визначено: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи: повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році». Однак, переможець процедури закупівлі ТОВ «Новий будівельний стандарт» оприлюднив 15.09.2025 в електронній системі закупівель повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» за номером ФОВА-002646161, який виданий/ сформований/ отриманий 25.11.2024, тобто не в поточному році. На запит Держаудитслужби Замовником через електронну систему закупівель 24.09.2025 надана відповідь, яка не спростовує суті установлених порушень. Таким чином, на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Новий будівельний стандарт» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 6, 12 пункту 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі, відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими Особливостями. Під час моніторингу Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «Новий будівельний стандарт» та відміну торгів.
Період усунення порушень: 30.09.2025 12:34 - 15.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2025 12:34

Запити/Пояснення