-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт санітарно-гігієнічних приміщень будівель (літ. Б-3 та Д згідно технічного паспорту) на території Новомиргородського психоневрологічного інтернату по вул. Соборності, 163 в м. Новомиргород, Кіровоградської області
Торги не відбулися
8 067 231.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 80 672.31 UAH
мін. крок: 1% або 80 672.31 UAH
Номер:
5862a8e83c1844768db31cb672e64b67
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-22-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2025 00:00
Період моніторингу:
22.09.2025 17:16 - 14.10.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.09.2025 № 85-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 22.09.2025 № 85-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-08-25-011827-a 25.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Новий будівельний стандарт» установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новомиргородського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.08.2025 № 294, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Новий будівельний стандарт» (далі – ТОВ «Новий будівельний стандарт»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.09.2025 № 369, повідомлення про намір укласти договір від 12.09.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.09.2025 № 375, пояснення надані Замовником 24.09.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Новий будівельний стандарт» установлено наступне.
Відповідно до підпунктів 2, 3 пункту 1.1 «Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою)» розділу 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі Додатку № 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» (далі – розділ І Додаток № 3) до тендерної документації визначено: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи:
повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році».
Однак, переможець процедури закупівлі ТОВ «Новий будівельний стандарт» оприлюднив 15.09.2025 в електронній системі закупівель повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» за номером ФОВА-002646161, який виданий/ сформований/ отриманий 25.11.2024, тобто не в поточному році.
На запит Держаудитслужби Замовником через електронну систему закупівель 24.09.2025 надана відповідь, яка не спростовує суті установлених порушень.
Таким чином, на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Новий будівельний стандарт» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 6, 12 пункту 47 Особливостей.
Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі, відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими Особливостями.
Під час моніторингу Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «Новий будівельний стандарт» та відміну торгів.
Період усунення порушень:
30.09.2025 12:34 - 15.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2025 12:34
Запити/Пояснення
Номер:
82361503d13a49bfbf99cf13269a9d98
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
23.09.2025 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт санітарно-гігієнічних приміщень будівель (літ. Б-3 та Д згідно технічного паспорту) на території Новомиргородського психоневрологічного інтернату по вул. Соборності, 163 в м. Новомиргород, Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-25-011827-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
7e034b363f354f32bbc79ff8d165d3a2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.09.2025 15:46
Опис:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Капітальний ремонт санітарно-гігієнічних приміщень будівель (літ. Б-3 та Д згідно технічного паспорту) на території Новомиргородського психоневрологічного інтернату по вул. Соборності, 163 в м. Новомиргород, Кіровоградської області» здійснено на підставі проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт санітарно-гігієнічних приміщень будівель (літ. Б-3 та Д згідно технічного паспорту) на території Новомиргородського психоневрологічного інтернату по вул. Соборності, 163 в м. Новомиргород, Кіровоградської області». Експертний звіт ТОВ «Експертиза ЮА» від 21 серпня 2025 №1248Ю/08/25.
Очікувану вартість визначено за даними Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва Капітальний ремонт санітарно-гігієнічних приміщень будівель (літ. Б-3 та Д згідно технічного паспорту) на території Новомиргородського психоневрологічного інтернату по вул. Соборності, 163 в м. Новомиргород, Кіровоградської області Коригування.
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався за формулою:
Від загальної вартості по зведеному кошторисному розрахунку 8567,889 тис. грн. відмінусовано «втрати на утримання служби замовника та інжінірингові послуги» (Глава 10) 236,108 тис. грн. +20% ПДВ =283,3296 тис. грн. відмінусовано «Кошти на здійснення авторського нагляду» (Глава 12) 24,977 тис.грн.+20% ПДВ= 29,9724 тис.грн. та відмінусовано «Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва» 156,130 тис.грн.+20% ПДВ= 187,356 тис.грн.:
8567,889 – 283,3296 – 29,9724 – 187,356 = 8067,231 тис.грн.
Очікувана вартість закупівлі 8067231,00 грн.
Посилання на сторінку власного вебсайту: https://novomyrhorodpni.online/storage/24/68b065d915e2f_%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-UA-2025-08-25-011827-a(1).pdf
Номер:
30ca25e409764b0c86447d16af2d25fc
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
23.09.2025 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт санітарно-гігієнічних приміщень будівель (літ. Б-3 та Д згідно технічного паспорту) на території Новомиргородського психоневрологічного інтернату по вул. Соборності, 163 в м. Новомиргород, Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-25-011827-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до пунктів 2 та 3 таблиці 1.1. «Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою)» Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації переможець процедури закупівлі має надати: «повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році».
Переможець процедури закупівлі ТОВ «Новий будівельний стандарт» оприлюднив повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» № ФОВА-002646161, який виданий/ сформований/ отриманий не в поточному році.
Яким чином Замовником документально підтверджено відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 12 пункту 47 Особливостей, у переможця процедури закупівлі ТОВ «Новий будівельний стандарт» у спосіб передбачений пунктами 2 та 3 таблиці 1.1. «Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою)» Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
deffaf55facf4175a68ac014647c75a7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.09.2025 15:50
Опис:
Замовником документально не підтверджено відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 12 пункту 47 Особливостей, у переможця процедури закупівлі ТОВ «Новий будівельний стандарт», в зв’язку з чим та у відповідності до підпункту 3 пункту 4 Розділу V. Тендерної документації пропозиція Переможця закупівлі ТОВ «Новий будівельний стандарт» буде відхилена у зв’язку з не наданням документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 12 пункту 47 Особливостей.
А процедура за номером UA-2025-08-25-011827-a відмінена на підставі підпункту 1 пункту 1.2. Розділу VI Тендерної документації «Відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з Особливостями».