-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Влаштування окремого входу та встановлення електричного підйомника для забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в будівлі стоматологічного підрозділу Комунального некомерційного підприємства "Павлоградська міська лікарня №1" Павлоградської міської ради за адресою: вул. Соборна, буд. 46, м. Павлоград, Дніпропетровська область
Завершена
2 023 555.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 235.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 235.00 UAH
Номер:
c730d4086c68405995014d2fa4f64f51
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-23-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2025 00:00
Період моніторингу:
23.09.2025 17:58 - 15.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
22.09.2025 № 264
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби,
затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби
забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.09.2025 № 264
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти
договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2025-08-25-008093-a 25.08.2025 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
3d4cc29539bf4b09ada1bf689393851f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.09.2025 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі - Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з
питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
281e026e7cf44e649e02e3eb1c327e85
Назва:
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби України (далі – ДАСУ) від 25.09.2025 Комунальне некомерційне підприємство «Павлоградська міська лікарня № 1» Павлоградської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне
Дата опублікування:
26.09.2025 09:06
Опис:
На виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби України (далі – ДАСУ) від 25.09.2025 Комунальне некомерційне підприємство «Павлоградська міська лікарня № 1» Павлоградської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне: очікувану вартість предмета закупівлі розраховано у відповідності до пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації, щодо якої сформовано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 25.07.2025 № 51859 (реєстраційний номер EX01:7347-3732-3262-1455). Таким чином і визначено розмір бюджетних призначень для здійснення цієї закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що виділені технічною специфікацією за Додатком 2 до Тендерної документації, також слідує зі згаданої проектно кошторисної документації, зокрема відомості обсягу робіт та підсумкової відомості ресурсів цієї документації. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на власному вебсайті pml-1.lic.org.ua