• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщень приймального відділення будівлі літ. "В" КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради, по вул. Рівненській, 8 в м. Чернівці»

Завершена

3 114 548.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 572.74 UAH
Номер: 28af3e024d004d4eb10ab96c73200ff2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-08-000168
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 08.10.2025 18:44 - 29.10.2025 23:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.10.2025 №290 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 07.10.2025 003100-18/12419-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 08.10.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.10.2025 №290 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 11 UA-2025-08-25-004860-a 25.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 810-10-74, y.s.kononenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 10 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМЕРЕЧИНА» встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання повноти надання інформації у випадках передбачених законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розгляду тендерних пропозицій ФОП ЧОРНЕЙ СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ, ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо: оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси, що містить вартість транспортування в позиціях 5,6,8; вартість транспортування та заготівельно-складські витрати в позиціях: 1,2,3,4,7,9,10,11,12,13,18,19,20,21,22,23,24,25,26,28,29,33,34,43,44,46,48,49,51,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,74,77,79,80,81,100,118,124,129,130,131,132,133,135,140,141,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,155; характеристики таких матеріальних ресурсів : Дюбель шуруп, Стрічки армувальні, Тяга підвісу, Підвіс, Папір шліфувальний, Сталь кругла, Шпаклівка, Подовжувач профілів, Умивальники, Унітази, Труби полівінілхлоридні, Шпилька, Огорожі сходів; протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; повноти надання інформації у випадках передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з Особливостями UA-2025-08-25-004860-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 25.08.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.09.2025; тендерні пропозиції ФОП ЧОРНЕЙ СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ, ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» та ТОВ «СМЕРЕЧИНА»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.09.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця ТОВ «СМЕРЕЧИНА» від 23.09.2025; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 23.09.2025, Договір про закупівлю від 30.09.2025 №441 (далі – Договір); пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель від 16.10.2025 на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби. 1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до статті 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації (затвердження проектної документації є обов’язковим, якщо це передбачено законодавством). У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Враховуючи, що предметом закупівлі є капітальний ремонт, Замовник мав оприлюднити документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням найменування матеріального ресурсу з характеристиками, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати щодо кожної номенклатурної позиції. Замовником 01.10.2025 оприлюднив Договір з додатками до нього. Проте, в Додатку 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору в позиціях 5,6,8 не зазначено вартість транспортування; в позиціях 1,2,3,4,7,9,10,11,12,13,18,19,20,21,22,23,24,25,26,28,29,33,34,43,44,46,48,49,51,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,74,77,79,80,81,100,118,124,129,130,131,132,133,135,140,141,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,155, не зазначено вартість транспортування та заготівельно-складські витрати. Крім того, в Додатку №4 не зазначено технічні характеристики окремих матеріальних ресурсів, а саме: Дюбель шуруп, Стрічки армувальні, Тяга підвісу, Підвіс, Папір шліфувальний, Сталь кругла, Шпаклівка, Подовжувач профілів, Умивальники,Унітази, Труби полівінілхлоридні, Шпилька, Огорожі сходів. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 23.10.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. Замовник 28.10.2025 надав пояснення, яке по суті не містить інформації щодо причин відсутності в Додатку 4 вартості транспортування та заготівельно-складські витрати, також технічних характеристик окремих матеріальних ресурсів, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 30.10.2025 12:24 - 14.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.10.2025 12:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо: оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси, що містить вартість транспортування в позиціях 5,6,8; вартість транспортування та заготівельно-складські витрати в позиціях: 1,2,3,4,7,9,10,11,12,13,18,19,20,21,22,23,24,25,26,28,29,33,34,43,44,46,48,49,51,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,74,77,79,80,81,100,118,124,129,130,131,132,133,135,140,141,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,155; характеристики таких матеріальних ресурсів : Дюбель шуруп, Стрічки армувальні, Тяга підвісу, Підвіс, Папір шліфувальний, Сталь кругла, Шпаклівка, Подовжувач профілів, Умивальники, Унітази, Труби полівінілхлоридні, Шпилька, Огорожі сходів; протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата публікації звіту: 05.11.2025 15:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 01.12.2025 10:32

Запити/Пояснення