-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень приймального відділення будівлі літ. "В" КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради, по вул. Рівненській, 8 в м. Чернівці»
Завершена
3 114 548.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 572.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 572.74 UAH
Номер:
28af3e024d004d4eb10ab96c73200ff2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-08-000168
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2025 00:00
Період моніторингу:
08.10.2025 18:44 - 29.10.2025 23:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2025 №290
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 07.10.2025 003100-18/12419-2025
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 08.10.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.10.2025 №290
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2025-08-25-004860-a 25.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 10 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМЕРЕЧИНА» встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання повноти надання інформації у випадках передбачених законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розгляду тендерних пропозицій ФОП ЧОРНЕЙ СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ, ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо:
оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси, що містить вартість транспортування в позиціях 5,6,8; вартість транспортування та заготівельно-складські витрати в позиціях: 1,2,3,4,7,9,10,11,12,13,18,19,20,21,22,23,24,25,26,28,29,33,34,43,44,46,48,49,51,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,74,77,79,80,81,100,118,124,129,130,131,132,133,135,140,141,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,155; характеристики таких матеріальних ресурсів : Дюбель шуруп, Стрічки армувальні, Тяга підвісу, Підвіс, Папір шліфувальний, Сталь кругла, Шпаклівка, Подовжувач профілів, Умивальники, Унітази, Труби полівінілхлоридні, Шпилька, Огорожі сходів;
протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; повноти надання інформації у випадках передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з Особливостями UA-2025-08-25-004860-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 25.08.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.09.2025; тендерні пропозиції ФОП ЧОРНЕЙ СТЕПАН ВАСИЛЬОВИЧ, ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ» та ТОВ «СМЕРЕЧИНА»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.09.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця ТОВ «СМЕРЕЧИНА» від 23.09.2025; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 23.09.2025, Договір про закупівлю від 30.09.2025 №441 (далі – Договір); пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель від 16.10.2025 на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби.
1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до статті 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації (затвердження проектної документації є обов’язковим, якщо це передбачено законодавством).
У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Враховуючи, що предметом закупівлі є капітальний ремонт, Замовник мав оприлюднити документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням найменування матеріального ресурсу з характеристиками, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати щодо кожної номенклатурної позиції.
Замовником 01.10.2025 оприлюднив Договір з додатками до нього. Проте, в Додатку 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору в позиціях 5,6,8 не зазначено вартість транспортування; в позиціях 1,2,3,4,7,9,10,11,12,13,18,19,20,21,22,23,24,25,26,28,29,33,34,43,44,46,48,49,51,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,74,77,79,80,81,100,118,124,129,130,131,132,133,135,140,141,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,155, не зазначено вартість транспортування та заготівельно-складські витрати. Крім того, в Додатку №4 не зазначено технічні характеристики окремих матеріальних ресурсів, а саме: Дюбель шуруп, Стрічки армувальні, Тяга підвісу, Підвіс, Папір шліфувальний, Сталь кругла, Шпаклівка, Подовжувач профілів, Умивальники,Унітази, Труби полівінілхлоридні, Шпилька, Огорожі сходів.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 23.10.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного.
Замовник 28.10.2025 надав пояснення, яке по суті не містить інформації щодо причин відсутності в Додатку 4 вартості транспортування та заготівельно-складські витрати, також технічних характеристик окремих матеріальних ресурсів, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
30.10.2025 12:24 - 14.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2025 12:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо: оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси, що містить вартість транспортування в позиціях 5,6,8; вартість транспортування та заготівельно-складські витрати в позиціях: 1,2,3,4,7,9,10,11,12,13,18,19,20,21,22,23,24,25,26,28,29,33,34,43,44,46,48,49,51,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,74,77,79,80,81,100,118,124,129,130,131,132,133,135,140,141,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,155; характеристики таких матеріальних ресурсів : Дюбель шуруп, Стрічки армувальні, Тяга підвісу, Підвіс, Папір шліфувальний, Сталь кругла, Шпаклівка, Подовжувач профілів, Умивальники, Унітази, Труби полівінілхлоридні, Шпилька, Огорожі сходів; протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата публікації звіту:
05.11.2025 15:17
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
01.12.2025 10:32
Запити/Пояснення
Номер:
0914ff44f41b4d61b29f38865d74264a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.10.2025 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.10.2025 00:00
Опис:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікавану вартість?
2. Згідно вимог Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовником передбачено надання наступних документів:
- таблиця з порівняльними характеристиками (у разі надання у складі пропозиції обладнання, яке є еквівалентом до вимог Замовника);
- сертифікат (декларацію) про відповідність, технічний паспорт, інструкція з експлуатації.
- оформлений гарантійний талон – 1 шт.
Надати пояснення щодо причин відсутності в Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації) вимог щодо надання вищезазначених доментів.
3. Згідно вимог Додатку 2 «Технічне завдання» Замовником встановлено Гарантійний строк експлуатації ОБ’ЄКТА становить 5 (п’ять) років від дня його прийняття Замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня реєстрації Декларації про готовність до експлуатації об’єкта або видачі відповідного сертифікату або акта готовності обєкта до експлуатації.
Згідно пункту 103 загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 та статтею 884 Цивільного кодексу України визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття Замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду.
Надати пояснення щодо причин встановлення в Додатку 2 «Технічне завдання» гарантійного строку з недотриманням вимог пункту 103 Постанови № 668 в частині гарантійних строків якості закінчених робіт, що є предметом цієї закупівлі.
4. Згідно вимог підпункту 1.1.1 пункту 1.1. Додатку 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник надає в складі тендерної пропозиції Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази або технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
При цьому, Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довiдку про наявнiсть обладнання та матерiально-технiчної бази, необхідних для виконання робiт «файл 1. Щодо обладнання.pdf»,
Проте, згідно Відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 та Відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-03, передбачено використання наступного обладнання: Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т, Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій, що відсутні в Довiдці про наявнiсть обладнання та матерiально-технiчної бази.
Надати пояснення щодо причин не встановлення вище зазначеної невідповідності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
182f7b5794c148c98a5703d92939d9ce
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
16.10.2025 11:38
Опис:
№ б/н від « 16 жовтня » 2025 року
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
На Ваш запит «Про надання пояснень» відповідно проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення будівлі літ. "В" КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради, по вул.Рівненській, 8 в м.Чернівці» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-25-004860-a
1. По питанню першому:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Комунального некомерційного підприємства "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Робочий проєкт на «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення будівлі літ. "В" КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Чернівецької міської ради, по вул. Рівненській, 8 в м. Чернівці» розроблений на підставі: — завдання замовника на проєктування; — проєктна документація розроблена відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Проєкт пройшов встановлену процедуру експертизи, отримав відповідний позитивний експертний звіт та був затверджений у встановленому порядку
Формування очікуваної вартості за вищезазначеною закупівлею проводилось на підставі фінансового плану затвердженого Чернівецькою міською радою та відповідно вiдповiдно до довiдки УОЗ № 36 вiд 02.07.2025р., «Паспорту бюджетної· програми на 2025» (зi змiнами), довiдки про змiни плану використання бюджетних коштiв на 2025рiк №4 вiд 04.07.2025року видiлено асигнування в сумi 4 488 600 грн. (спецiальний фонд, КФК 0712010, КЕКВ 3210) на проведения капiтального ремонту приймального вiддiлення та виписної кiмнати структурного пiдроздiлу № 2 за адресою вул.Рiвненська, 8 - 3 114 548,40 грн. Наявнi проектно-кошториснi документацii за об' єктами (спеціальний фонд, КФК 0712010, КЕКВ 3210);
Документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість наявні у Замовника, про що уповноваженою особою зазначено у плані до оголошення закупвлі.
2. По питанню другому:
Згідно вимог Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовника – учасником надано документи, які повною мірою відповідають технічному завланню, а саме:
- Інструкція з експлуатації для користувача
- Сертифікат № 20.06.002 виробника з перекладом на українську мову видано агенцією «Євровент Сертіта Сертіфікасьон»
- Робочі характеристики виробу з перекладом на українську мову
- Декларація про відповідність мультиспліт системи
- Технічний паспорт виробу
Вимога щодо оформленого гарантійного талону – стосується періоду після підписання договору, коли учасник приступає до виконання робіт по монтажу обладнання.
Це документ, який підтверджує право споживача на гарантійний ремонт або обслуговування товару протягом визначеного терміну.
Право на користування настає після того, як Продавець виписує гарантійний талон покупцю по факту придбання товару.
Учасником надано гарантійний лист про наявність сервісного центру, відповідно при проведенні монтажу / на момент передачі виробу на баланс установи –
Буде оформлений гарантійний талон.
(Документи додаються)
3. По питанню третьому:
Інформуємо, що Згідно вимог Додатку 2 «Технічне завдання» уповноваженою особою Замовника допущено технічну помилку та встановлено, що Гарантійний строк експлуатації ОБ’ЄКТА становить 5 (п’ять) років від дня його прийняття Замовником.
Водночас просимио звернути увагу на те, що в Проекті договору – гарантійний строк експлуатації об’єкта встановлено десять років відновідно до пункту 103 загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 та статтею 884 Цивільного кодексу України визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття Замовником.
Тобто умовами договору дотримано норми затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 та статтею 884 Цивільного кодексу України
4. По питанню четвертому:
Згідно вимог підпункту 1.1.1 пункту 1.1. Додатку 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник надає в складі тендерної пропозиції Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази або технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
Додаток №1 тендерної документації Замовника не містить вимог щодо надання ідентичних найменувань обладнання, матеріально-технічної бази або технологій із документом «Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва»,
Вищезгадана вимога замовником чітко визначена, як – Довідка в довільній формі.
У складі тендерної пропозиції Учасником на вимогу Додатку №1 тендерної документації Замовника - було надано Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування
Разом із тим, окремі позиції обладнання, відображені у відомостях ресурсів до локальних кошторисів (зокрема, навантажувач одноковшевий вантажопідйомністю 1т та молотки відбійні пневматичні), не були внесені до зазначеної Довідки, оскільки:
Зазначене обладнання не перебуває у власності або постійному користуванні Учасника, а залучається на умовах оренди або надання послуг від спеціалізованих організацій.
Підтвердження приналежності такого обладнання на момент подання пропозиції не могло бути надане, оскільки відповідні договори оренди або послуг укладаються безпосередньо перед початком виконання робіт.
У складі пропозиції Учасником було надано повну достовірну інформацію щодо наявних ресурсів, які перебувають у його фактичному користуванні та забезпечують можливість виконання зобов’язань за договором.
Учасник гарантує, що у разі укладення договору забезпечить наявність та підтвердження правової підстави користування необхідним обладнанням відповідно до потреб проєкту.
Відповідно п.43 -44 постанови 1178 «Особливостей» -
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
{Абзац восьмий підпункту 1 пункту 44 в редакції Постанови КМ № 131 від 09.02.2024}
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
{Абзац третій підпункту 3 пункту 44 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 382 від 02.04.2024}
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Беручи до уваги виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель - Комунальне некомерцiйне пiдприємство "Центральна мiська клiнiчна лiкарня" Чернiвецької мiської ради доводить до Вашого відома, що для недопущення в майбутньому можливих порушень законодавства у сфері публічних закупівель, обов’язково врахує зауваження в подальшій роботі, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи з фахівцем із публічних закупівель, проведення економічних навчань тощо.
Номер:
ec2f2c2213824d7e891d05594765638a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.10.2025 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2025 23:00
Опис:
1. Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
При цьому, згідно вимог Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовником встановлена Вимоги до Зовнішній для мультиспліт системи на 2 внутрішні блоки:
1. Сертифікат EUROVENT та переклад сертифіката на українську мову на запропоновану модель вентиляційної установки і кондиціонерів та посилання на них в інтернеті, який засвідчує, що продуктивність та технічні характеристики вентиляційної установки та кондиціонерів повністю відповідають заявленим виробником характеристикам та відповідає європейським і світовим нормам.
2. Діюча(і) на дату подання тендерної пропозиції декларація(ї) відповідності (декларація про відповідність) на продукцію, що пропонується до постачання, яка(і) підтверджує відповідність товару вимогам нормативно-правового акту (в разі зазначення Учасником в технічній специфікації нормативно-правового акту).
3. Лист-підтвердження від виробника кондиціонерів про наявність офіційного представництва заводу-виробника в Україні.
4. Довідка, в довільній формі, щодо наявності сервісного(их) центру(ів) по гарантійному обслуговуванню запропонованого обладнання.
Однак, вимогами Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» подання вищезазначених документів не передбачено.
Надати пояснення стосовно вищевикладеного.
2. Згідно зі статтею 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Проте, в Додатку 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору від 30.09.2025 №441 в позиціях 5,6,8 не зазначено вартість транспортування, в позиціях 1,2,3,4,7,9,10,11,12,13,18,19,20,21,22,23,24,25,26 28,29,33,34,43,44,46,48,49,51,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,74,77,79,80,81,100,118,124,129,130,131,132,133,135,140,141,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,155, не зазначено вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, також в Додатку №4 не зазначено технічні характеристики окремих матеріальних ресурсів, а саме: Дюбель шуруп, Стрічки армувальні, Тяга підвісу, Підвіс, Папір шліфувальний, Сталь кругла, Шпаклівка, Подовжувач профілів, Умивальники,Унітази, Труби полівінілхлоридні, Шпилька, Огорожі сходів.
Надати пояснення стосовно вищевикладеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4a6c0646e4a34b9ebd125764813d529a
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
28.10.2025 17:32
Опис:
На Ваш запит «Про надання пояснень» відповідно проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт фасаду будівлі літ. «Ж» КНП «Центральна міська клінічна лікарня» ЧМР за адресою: м. Чернівці, вул. Підкови Івана, 14» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-08-006088-a
Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, а також перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки.
Разом з тим, зазначена норма не обмежує замовника у можливості визначати додаткові вимоги до предмета закупівлі, зокрема у технічному завданні, якщо вони стосуються підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам.
У цьому випадку, Додаток 2 «Технічне завдання» є складовою частиною тендерної документації, а тому вимоги, визначені у ньому (зокрема, щодо подання сертифіката EUROVENT, декларації відповідності, листа від виробника та довідки про сервісні центри), є обов’язковими до виконання учасниками під час підготовки тендерної пропозиції.
Такі документи не є адміністративними чи кваліфікаційними (тобто не підтверджують статус учасника), а належать до технічних підтверджень відповідності предмета закупівлі вимогам замовника. Саме тому їх подання може бути передбачене у технічному завданні, а не обов’язково включене до узагальненого переліку Додатку 1.
Крім того, відповідно до практики Антимонопольного комітету України (органу оскарження), документи, які безпосередньо підтверджують технічні характеристики предмета закупівлі, можуть вимагатися у складі тендерної пропозиції на підставі вимог технічного завдання, навіть якщо вони не дублюються у переліку документів.
Таким чином, вимога про подання:
сертифіката EUROVENT,
декларації відповідності,
листа від виробника,
довідки про сервісний центр
є законною та обґрунтованою, оскільки випливає з технічних вимог до предмета закупівлі та спрямована на підтвердження якості й відповідності запропонованого обладнання
Враховуючи вищенаведене - Комунальне некомерцiйне пiдприсмство "Центральна мiська клiнiчна лiкарня" Чернiвецької мiської ради не вбачає факту виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.