-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень хіміко-токсикологічного відділу Одеської регіональної Державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів третій поверх будівлі літера А за адресою: 67667, Одеська обл, Одеський район, смт Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 27
Завершена
15 346 303.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 153 463.03 UAH
мін. крок: 1% або 153 463.03 UAH
Номер:
c16c70167e8a4062956c2caab4d26152
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-19-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.09.2025 00:00
Період моніторингу:
19.09.2025 16:36 - 11.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.09.2025 Київ № 243
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 15 вересня 2025 року № 131-к «Про відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2025-08-23-000121-a 23.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
f2af99b5385546e3be63165153be02a0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.09.2025 12:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень хіміко-токсикологічного відділу Одеської регіональної Державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів третій поверх будівлі літера А за адресою: 67667, Одеська обл, Одеський район, смт Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 27» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-23-000121-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість..
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2ffb01cf00c1431588a17b62a3a3ca73
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.09.2025 16:45
Опис:
На запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень хіміко-токсикологічного відділу Одеської регіональної Державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів третій поверх будівлі літера А за адресою: 67667, Одеська обл, Одеський район, смт Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 27» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-23-000121-a) надаємо пояснення (інформацію та документи).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів») викладено в файлі UA-2025-08-23-000121-a і оприлюднено на сайті лабораторії за посиланням
https://odregionlab.com.ua/2020/12/20/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-h/.
В 2024р. виготовлений робочий проєкт «Капітальний ремонт приміщень хіміко-токсикологічного відділу Одеської регіональної Державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів третій поверх будівлі літера А за адресою: 67667, Одеська обл, Одеський район, смт Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 27» (далі-Робочий проєкт).
Експертиза проєктної документації виконана ТOВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» (код ЄДРПОУ 41403089, адреса: 01033, м.Київ, вул.Жилянська, 31).
Експертний звіт (позитивний) № ОД/051-12-24/МН/КШ від 26 грудня 2024, реєстраційний номер в ЄДЕССБ EX01:4578-4197-5905-6858.
Кошторисна документація викладена в 9-му Томі Робочого проєкту.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена керуючись п.4. "Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме – «Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації» та Підрозділом ІІ Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених наказом Мінекономіки 22 листопада 2024року № 26335». Загальна вартість «Всього 15990,751 тис грн. з ПДВ» Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (Експертний звіт (позитивний) № ОД/051-12-24/МН/КШ від 26 грудня 2024) зменшена на суму витрат, які не належать до переможця процедури закупівлі, а саме Глава 10. Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги та Глава 12 проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд.
Арифметичний розрахунок (тис.грн): 12258,755(разом Глави 1-9)+ 146,233 Кошторисний прибуток (Настанова 4.38)+74,902 Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) (Настанова 4.39)+308,696 Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва- РАЗОМ 12788,586 + Податок на додану вартість 20%. ВСЬОГО 15346,3032 (тис.грн).
Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі викладені в ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ (Додаток №1.1
до додатка №1 до тендерної документації), сформовані згідно Робочого проєкту. До складу робіт входять: демонтаж старих дерев’яних дверних полотен та коробок з подальшою заміною на нові; демонтаж старих сантехнічних приладів з подальшою заміною на нові; частковий демонтаж каналізаційних і водопровідних труб; частковий демонтаж цегляних перегородок; демонтаж та зачистка стін, стель та підлог приміщень від старого облицювання; демонтаж дерев’яних плінтусів; влаштування системи вентиляції та опалення та кондиціонування; влаштування та часткова заміна системи водопостачання та водовідведення; влаштування мережі електропостачання та освітлення; влаштування аварійної системи освітлення; влаштування системи зовнішнього газопостачання промислових газів; влаштування системи контролю загазованості; влаштування системи внутрішніх мереж зв’язку (інтернет) та інших внутрішніх будівельних робіт визначених у проєкті.
Згідно п. 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва для підготовки тендерної пропозиції та розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника замовник у складі Технічного завдання надав відомість обсягів робіт, відомість ресурсів без цін.
Додаємо до пояснень наступні документи: Том 9 Робочого проєкту та Експертний звіт (позитивний) № ОД/051-12-24/МН/КШ від 26 грудня 2024.
Номер:
2dbb17b6e6df48af8234a1fd2a7f1ee3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.10.2025 15:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень хіміко-токсикологічного відділу Одеської регіональної Державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів третій поверх будівлі літера А за адресою: 67667, Одеська обл, Одеський район, смт Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 27» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-23-000121-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень), а саме:
1. Яким чином Замовником виконано вимогу пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), в частині складання плану фінансування, який є невід’ємною частиною договору підряду, з урахуванням пункту 84 Загальних умов, в частині складання плану фінансування будівництва на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) (надати посилання на файл укладеного договору підряду від 29.09.2025 № 90, із зазначенням номеру його сторінки).
2. Яким чином Замовником виконано вимогу абзаців другого та четвертого частини першої статті 41 Закону (надати посилання на файл укладеного договору підряду від 29.09.2025 № 90, із зазначенням номеру його сторінки).
3. Яким чином учасником торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРГРІТІС ФЛАЙ» виконано вимогу пункту 3.8 «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, зокрема «Ціна пропозиції учасника (договірна ціна) повинна відповідати положенням розділу V Настанови».
Позаяк, згідно з договірною ціною на капітальний ремонт приміщень хіміко-токсикологічного відділу Одеської регіональної Державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів третій поверх будівлі літера А за адресою: 67667, Одеська обл, Одеський район, смт Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 27, наданою Учасником у складі своєї тендерної пропозиції (файли: «Розрахунки _ДЦ_ЗКР.pdf» до тендерної пропозиції учасника та «додаток 2 ДЦ договір 90 29.09.2025.pdf» до укладеного договору підряду від 29.09.2025 № 90 ) в договірну ціну, яка є твердою, враховано кошти на покриття ризиків (не відповідає вимогам пункту 5.31 «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.