-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Капітальний ремонт харчоблоку Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області по вулиці Марії Заньковецької,11 в м. Коломия Івано-Франківської області (Коригування)
Закупівля проводиться в рамках реалізації проєкту, що співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility.
Завершена
25 397 437.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 253 974.37 UAH
мін. крок: 1% або 253 974.37 UAH
Номер:
6c7b8a34dbde4f868cb65cbe810b020f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-22-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2025 00:00
Період моніторингу:
22.09.2025 10:51 - 14.10.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.09.2025 №62-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.09.2025 №62-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-08-22-010887-a 22.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БАРТКА", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 29 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у місті Брюссель та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОЛОМИЙСЬКОГО ЛІЦЕЮ №4 ІМЕНІ СЕРГІЯ ЛИСЕНКА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 05.09.2025 №82 (далі – ТД), перелік змін від 05.09.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "БАРТКА", вимогу про усунення невідповідностей до 16 вересня 2025, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 16.09.2025 №87, повідомлення про намір укласти договір від 16.09.2025 року, договір про закупівлю робіт від 23.09.2025 №50, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 26.09.2025 року.
Період усунення порушень:
29.09.2025 12:00 - 03.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2025 12:00
Запити/Пояснення
Номер:
0449ba2fc21e4b8590195f91b56c0c0b
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
23.09.2025 10:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт харчоблоку Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області по вулиці Марії Заньковецької,11 в м. Коломия Івано-Франківської області (Коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-22-010887-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
5. Замовником у пункті 1.2 Додатку 1 тендерної документації зазначено, що для підтвердження кваліфікації машиністів, водіїв учасником додатково надається скан-копія посвідчення машиніста, водія відповідної категорії.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "БАРТКА" те, що ним не надано посвідчення на водія Луканюка А.Г.?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
414d7d3c0c8d4d4d8208778d4d146131
Назва:
Пояснення на виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби від 23 dthtcyz 2025 року
Дата опублікування:
26.09.2025 15:13
Опис:
На виконання запиту про надання замовником пояснень Західного офісу Держаудитслужби від 23 вересня 2025 року
На виконання запиту про надання замовником пояснень Західного офісу Держаудитслужби від 23 вересня 2025 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт харчоблоку Коломийського ліцею №4 імені Сергія Лисенка Коломийської міської ради Івано-Франківської області по вулиці Марії Заньковецької,11 в м. Коломия Івано-Франківської області (Коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-22-010887-a) повідомляємо наступне.
Питання 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, (Реєстраційний номер Проектної документації PD01:1738-9446-3684-7889, експертний звіт № Т1954-АД від 04 серпня 2025, реєстраційний номер EX01:9513-7661-1593-5726 Редакція №2), з урахуванням податку на додану вартість.
Питання 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному сайті. Інформація за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1b6N-gIEGYEzz9BibubJQEr5TJNJYHlLU/view
Питання 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Відповідь.
Закупівля проводиться за кошти місцевого бюджету та субвенції з державного бюджету в рамках реалізації проекту, що співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility.
ТПКВКМБ: 1241 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою в сумі 2 134 137,20 грн.
ТПКВКМБ: 1242 – Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 23 263 300.00 грн.
Питання 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Відповідь.
ТПКВКМБ: 1241 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою в сумі 2 134 137,20 грн.
ТПКВКМБ: 1242 – Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 23 263 300.00 грн.
Питання 5. Замовником у пункті 1.2 Додатку 1 тендерної документації зазначено, що для підтвердження кваліфікації машиністів, водіїв учасником додатково надається скан-копія посвідчення машиніста, водія відповідної категорії. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "БАРТКА" те, що ним не надано посвідчення на водія Луканюка А.Г.?
Відповідь.
На виконання вимог пункту 1.2. Додатку 1 тендерної документації, яким передбачено надання скан-копії посвідчення водія відповідної категорії, Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано скан-копію посвідчення на водія Луканюка А.Г. (файл ЦПД.pdf сторінки 17-18)
Для документального підтвердження пояснень додаються сканкопії відповідних документів:
1. Зведений кошторисний розрахунок (Зведений кошторис (коригування).pdf)
2. Експертний звіт (Експертний звіт.pdf)
3. Лист щодо розпису бюджету (лист по КПКВК.pdf)
4. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (ОБГРУНТУВАННЯ Капітальний ремонт харчоблоку.pdf)
5. Кошторис (Кошториси по харчоблоку.pdf)
6. Накази про затвердження паспортів бюджетних програм (Паспорти.pdf)
7. Посвідчення водія Луканюка А.Г. (ЦПД.pdf)