-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень хірургічного відділення КНП "Шаргородська міська лікарня" за адресою: Вінницька обл., Жмеринський р-н, м. Шаргород, вул. Чорновола В., буд. 9
Завершена
2 128 841.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 288.41 UAH
мін. крок: 1% або 21 288.41 UAH
Номер:
cd17db92cbf04bb29d9c6424e5e17c10
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-08-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2025 00:00
Період моніторингу:
08.10.2025 14:10 - 29.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.10.2025 № 39-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 08.10.2025 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2025-08-22-010701-a 22.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю робіт вимогам законодавства встановлено порушення норм пункту 5, 17, 83, 84 Загальних умов.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БМК КАПІТАЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення Договору у відповідність до вимог пунктів 17, 83, 84 Постанови № 668, недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального Некомерційного Підприємства «Шаргородська міська лікарня» Шаргородської міської ради Жмеринського району Вінницької області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.08.2025 року №386; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БМК КАПІТАЛ» (далі – ТОВ «УКР-КАПІТАЛ-БУД»), протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 08.09.2025 року № 397, повідомлення про намір укласти договір від 08.09.2025 року, договір від 17.09.2025 року № 650 на суму 2 121 092,48 з ПДВ (далі – Договір), пояснення та документи, надані Замовником на запити Управління від 14.10.2025 року, від 17.10.2025 року та від 21.10.2025 року.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю робіт встановлено.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Загальні умови).
Загальні умови є обов`язковими для врахування під час укладання та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника.
Відповідно до пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві «Укладення договору підряду» передбачені істотні умови договору підряду, зокрема, джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об`єкта).
Відповідно до пункту 83 Загальних умов установлено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду.
План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об’єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
Згідно з пунктом 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки.
Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник уклав з ТОВ «БМК КАПІТАЛ» договір від 17.09.2025 року № 650, предметом якого є «Капітальний ремонт приміщень хірургічного відділення КНП "Шаргородська міська лікарня" за адресою: Вінницька обл., Жмеринський р-н, м. Шаргород, вул. Чорновола В., буд. 9».
Проте, на порушення вимог пункту 84 Загальних умов укладений Договір не містить плану фінансування будівництва.
Замовником на запит Управління 14.10.2025 року опубліковано пояснення, яке не спростовує вищезазначене порушення.
Також, відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Проте, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник уклав з ТОВ «БМК КАПІТАЛ» договір від 17.09.2025 року № 650, предметом якого є «Капітальний ремонт приміщень хірургічного відділення КНП "Шаргородська міська лікарня" за адресою: Вінницька обл., Жмеринський р-н, м. Шаргород, вул. Чорновола В., буд. 9», який не містить календарний графік виконання робіт.
Замовником на запит Управління 14.10.2025 року опубліковано пояснення, яке не спростовує вищезазначене порушення.
Таким чином, Замовником укладено Договір з порушенням норм встановлених пунктами 5, 17, 83, 84 Загальних умов.
Період усунення порушень:
29.10.2025 13:47 - 13.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.10.2025 13:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник уклав з ТОВ «БМК КАПІТАЛ» договір від 17.09.2025 року № 650, предметом якого є «Капітальний ремонт приміщень хірургічного відділення КНП "Шаргородська міська лікарня" за адресою: Вінницька обл., Жмеринський р-н, м. Шаргород, вул. Чорновола В., буд. 9», який не містить календарний графік виконання робіт.
Замовником на запит Управління 14.10.2025 року опубліковано пояснення, яке не спростовує вищезазначене порушення.
Таким чином, Замовником укладено Додаткову угоду №1 для усунення порушеннь норм встановлених пунктами 5, 17, 83, 84 Загальних умов.
Відповідно сторони домовились внести зміни до Договору № 650 від 17.09.2025 року та доповнити його новими додатками, що є невід’ємною частиною Договору, а саме:
• Додаток 3 – Календарний графік виконання робіт;
• Додаток 4 – План фінансування будівництва.
Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Дата публікації звіту:
03.11.2025 09:58
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовником укладено Додаткову угоду №1 для усунення порушеннь норм встановлених пунктами 5, 17, 83, 84 Загальних умов. Відповідно сторони домовились внести зміни до Договору № 650 від 17.09.2025 року та доповнити його новими додатками, що є невід’ємною частиною Договору, а саме: • Додаток 3 – Календарний графік виконання робіт; • Додаток 4 – План фінансування будівництва. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. Складено Додаткову угоду № 1до договору № 650 від 17.09.2025 року.
Дата публікації:
03.11.2025 16:19
Запити/Пояснення
Номер:
463a9d7e639d43cea90aeec682ad2dba
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.10.2025 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень хірургічного відділення КНП "Шаргородська міська лікарня" за адресою: Вінницька обл., Жмеринський р-н, м. Шаргород, вул. Чорновола В., буд. 9» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-22-010701-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду
3. Чому Замовником порушено вимоги пунктів 83, 84 Постанови КМУ № 668 (укладено договір з ТОВ "БМК КАПІТАЛ" від 16.09.2025 року № 650, який не містить плану фінансування робіт, яким визначаються джерела та порядок фінансування робіт будівництва об'єкта)?
4. Чому Замовником порушено вимоги пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду(укладено договір з ТОВ "БМК КАПІТАЛ" від 16.09.2025 року № 650, який не містить календарний графік виконання робіт)?
5. Чому Замовником порушено вимоги пункту10 частини першої статті 10 Закону (не оприлюднено Договір та додатки до Договору у машинозчитувальному форматі)?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
21fbb3b961674f39a9baa3f2f1303dea
Назва:
Відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
14.10.2025 08:52
Опис:
Щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приміщень хірургічного відділення КНП "Шаргородська міська лікарня" за адресою: Вінницька обл., Жмеринський р-н, м. Шаргород, вул. Чорновола В., буд. 9 (код ДК 021:2015 :45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-22-010701-a), відповідно до поставлених запитань повідомляю наступне:
Щодо питання 1, повідомляємо наступне: обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмету закупівлі по об’єкту : Капітальний ремонт приміщень хірургічного відділення КНП "Шаргородська міська лікарня" за адресою: Вінницька обл., Жмеринський р-н, м. Шаргород, вул. Чорновола В., буд. 9 (код ДК 021:2015 :45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, визначеної з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова з визначення вартості будівництва). Вище зазначена проектно-кошторисна документація пройшла експертизу у ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТИЗА МВК" та видано позитивний експертний звіт від 18.08.2025 року № 52123. (Додається). Ознайомитись з проектом можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва - реєстраційний номер PD01:9848-7688-1694-0400. Посилання на сторінку вебсайту - https://e-construction.gov.ua/.
Стосовно 2 питання щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 р. із змінами "Про ефективне використання державних коштів" передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів, КНП "Шаргородська міська лікарня" – не одержувач бюджетних коштів, тому посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Стосовно 3 та 4 питання, вважаємо за необхідне зазначити наступне:
Виявлене порушення, на яке звернула увагу Держаудитслужба, носить формальний характер і не вплинуло на прозорість проведення закупівлі, добросовісну конкуренцію між учасниками, результативність та об’єктивність визначення переможця.
Відповідно до усталеної судової практики Верховного Суду (постанови від 05.03.2020 у справі №826/16189/18, від 18.02.2021 у справі №826/8917/17), застосування заходів реагування у сфері публічних закупівель повинно здійснюватися з урахуванням принципу пропорційності. Надмірні санкції у випадках незначних порушень є неправомірними.
Враховуючи вищезазначене, Комунальне Некомерційне Підприємство "Шаргородська міська лікарня" Шаргородської міської ради Жмеринського району Вінницької області вважає, що виявлене порушення не може бути підставою для застосування радикальних заходів (таких як розірвання договору), адже це призведе до невиправданих негативних наслідків для діяльності підприємства та забезпечення потреб громади. Окрім, цього зобов’язуємось внести зміни до Договору та привести його у відповідність до вимог чинного законодавства.
5. Щодо неоприлюднення договору у машинозчитувальному форматі відповідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі - Постанова), Замовник повідомляє наступне. Згідно пункту 2 Постанови машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Разом з тим, Замовнику при оприлюдненні договору необхідно було врахувати, що дані документи містять фізичні підписи та відтиски печаток сторін (обов’язкові реквізити документа), які без зміни їх змісту технічно неможливо конвертувати (відобразити) у один з форматів, передбачених пунктом 9 Постанови. За таких обставин, договір та додатки до нього не є машиночитаними з технічних причин, не залежних від замовника. Більше того, чинні нормативні документи не містять жодних роз’яснень, яким чином замовнику розміщувати договір з додатками у машиночитаному форматі, якщо такі документи містять фізичні підписи та відбитки печаток сторін. Щодо договору про закупівлю та додатків до нього є також окрема вимога щодо розміщення, а саме в пункті 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (затверджений наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 року) встановлено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF, яким, в тому числі, керувався замовник під час оприлюднення в електронній системі договору з додатками та додатковими угодами. Окрім цього повідомляємо, що законодавство чітко не визначає, що таке машинозчитувальний формат. Однак, Замовником разом з Договором були завантажені документи в машинозчитувальному форматі, а саме:
27.8. Локальний кошторис 02-01-03.xls
27.2. Договірна ціна.xls
27.11. Підсумкова відомість ресурсів 02-01-03.xls
27.9. Локальний кошторис 02-01-04.xls
27.7. Локальний кошторис 02-01-01.xls
Інформація про ціни на матеріальні ресурси Шаргородська лікарня хірургія.docx
27.12. Підсумкова відомість ресурсів 02-01-04.xls
27.10. Підсумкова відомість ресурсів 02-01-01.xls
Договір Шаргород хірургія.docx
Також, інші додатки (після внесення змін) план фінансування та календарний графік на виправлення даного порушення Замовником будуть завантажені до системи в машинозчитувальному форматі.
Номер:
da3efb9c43bf427282f11dba213af3de
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2025 15:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень хірургічного відділення КНП "Шаргородська міська лікарня" за адресою: Вінницька обл., Жмеринський р-н, м. Шаргород, вул. Чорновола В., буд. 9» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-22-010701-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Чому на вимогу підпункту 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник повинен підтвердити залучення наступних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (відповідальний працівник за виконання робіт) – не менше 1 особи; інженер з охорони праці (будівництво) – не менше 1 особи; інженер – проектувальник в частині кошторисної документації - не менше 1 особи; газоелектрозварник або зварник, або електрозварник – не менше 1 особи; муляр – не менше 1 особи; штукатур – не менше 2 осіб; слюсар-сантехнік – не менше 1 особи; зварювальник та/або зварник пластмас – не менше 2 осіб; підсобний робітник – не менше 1 особи ТОВ «БМК КАПІТАЛ» надав згідно довідки від 04 вересня 2025 р. №2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» штукатура та зварника пластмас менше ніж 2 особи?
2. Чому в укладеному Договорі від 17.09.2025 року № 650 пункти 7.8, 7.9 та 7.10 Розділу 7 «Відповідальність сторін» відрізняються або відсутні від Проекту договору Замовника?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
4e1f3c70f6f1413b927de2d5b8302ca1
Назва:
Відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
17.10.2025 09:46
Опис:
Щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приміщень хірургічного відділення КНП "Шаргородська міська лікарня" за адресою: Вінницька обл., Жмеринський р-н, м. Шаргород, вул. Чорновола В., буд. 9 (код ДК 021:2015 :45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-22-010701-a), відповідно до поставлених запитань повідомляю наступне:
Стосовно першого питання щодо надання пояснень стосовно відповідності тендерної пропозиції ТОВ «БМК КАПІТАЛ» вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації пояснюємо наступне:
На вимогу підпункту 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема:
• штукатурів – не менше 2 осіб;
• зварників та/або зварників пластмас – не менше 2 осіб.
ТОВ «БМК КАПІТАЛ» у складі тендерної пропозиції надало довідку від 04 вересня 2025 року №2 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», у якій зазначено таких працівників:
№ П.І.Б. Посада / кваліфікація
1 Трут Анатолій Васильович Зварник пластмас, штукатур
2 Береза Олександр Миколайович Зварник пластмас
3 Матвієнко Леонід Миколайович Штукатур
Таким чином:
• штукатурів у довідці зазначено 2 особи (Трут А.В. та Матвієнко Л.М.);
• зварників пластмас – 2 особи (Трут А.В. та Береза О.М.).
Тобто, мінімальна кількість працівників відповідних кваліфікацій, передбачена тендерною документацією, дотримана.
Додатково повідомляємо, що тендерна документація не містить обмежень щодо можливості суміщення однією особою кількох професій за умови наявності у неї відповідної кваліфікації.
Враховуючи викладене, підстав вважати, що ТОВ «БМК КАПІТАЛ» не виконало вимоги підпункту 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації, – немає.
Стосовно другого питання, щодо розбіжностей між умовами укладеного договору від 17.09.2025 № 650 та Проєктом договору, що містився у тендерній документації, пояснюємо наступне:
Укладений Договір від 17.09.2025 № 650 за результатами проведення процедури закупівлі розроблено на підставі Проєкту договору Замовника, який був складовою тендерної документації.
Разом із тим, у розділі 7 «Відповідальність сторін» після узгодження з переможцем були внесені редакційні уточнення, внаслідок чого пункти 7.8–7.10 укладеного договору частково відрізняються від пунктів 7.8–7.10 проєкту договору.
Зазначені відмінності стосуються:
• вилучення посилань на статті 217, 235 та 236 Господарського кодексу України,
• редакційного перенумерування пунктів,
• уточнення формулювань щодо ризику пошкодження об’єкта та страхування.
Внесені зміни не змінюють змісту та суті відповідальності сторін, не стосуються обсягу, ціни, строків, предмету договору чи порядку розрахунків, а отже, не є істотними умовами договору у розумінні статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, звертаємо увагу, що з 28 серпня 2025 року Господарський кодекс України втратив чинність згідно із Законом України «Про скасування Господарського кодексу України та внесення змін до деяких законодавчих актів України».
Тому посилання у пункті 7.8 проєкту договору на статті 217, 235 та пункт 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України стали юридично нечинними.
З цієї причини, під час підготовки остаточного тексту договору зазначене посилання було вилучено як таке, що не має правової сили, а положення розділу 7 були узгоджені у відповідності до чинного цивільного законодавства України (зокрема, Цивільного кодексу України).
Таким чином, відмінності між положеннями пунктів 7.8–7.10 укладеного договору та проєкту договору:
• зумовлені втратою чинності нормативного акта (Господарського кодексу України);
• мають редакційний та технічний характер;
• не впливають на істотні умови договору та не порушують вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер:
433b6b42a73a4a20a92852b8b10b588e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2025 15:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень хірургічного відділення КНП "Шаргородська міська лікарня" за адресою: Вінницька обл., Жмеринський р-н, м. Шаргород, вул. Чорновола В., буд. 9» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-22-010701-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Чому пункт 7.7 Розділу 7 «Відповідальність сторін» Проекту договору Замовника: "У разі виявлення порушень умов договору щодо якості виконання робіт Учасник зобов'язується у 30-денний строк власними силами усунути недоліки, в разі прострочення цього терміну Підрядник сплачує штраф у розмірі 20 % від вартості неякісно виконаних робіт" в укладеному Договорі від 17.09.2025 року № 650 відсутній?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
33aab22ad6f24b5e9e84f0a8eee9d192
Назва:
Відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
21.10.2025 13:43
Опис:
Щодо відсутності пункту 7.7 у укладеному договорі
Відповідно до запиту про надання пояснень повідомляємо наступне.
Під час підготовки проєкту договору, який був оприлюднений у складі тендерної документації, пункт 7.7 Розділу 7 «Відповідальність сторін» містив норму про накладення штрафу у розмірі 20 % від вартості неякісно виконаних робіт у разі прострочення усунення недоліків протягом 30 календарних днів.
Після проведення процедури закупівлі та визначення переможця, під час узгодження умов договору сторони (Замовник та Підрядник) дійшли згоди щодо виключення зазначеного пункту з фінальної редакції договору.
Це було зроблено з метою уникнення дублювання відповідальності, оскільки аналогічні зобов’язання передбачені:
статтею 884 Цивільного кодексу України (щодо обов’язку підрядника усунути недоліки власним коштом);
пунктами 7.1–7.6 договору, де чітко визначено порядок дій у разі виявлення недоліків, а також штрафні санкції за невиконання умов договору.
Зміни не призвели до звуження обсягу відповідальності підрядника, оскільки договір передбачає застосування штрафних санкцій і пені за несвоєчасне виконання робіт, а також утримання гарантійного забезпечення.
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю повинні відповідати умовам тендерної пропозиції переможця. При цьому закон не забороняє сторонам виключати або уточнювати пункти, що не впливають на предмет закупівлі, ціну, строки або обсяг зобов’язань, якщо такі зміни не порушують прав та обов’язків сторін і не суперечать законодавству.
Усі інші положення договору залишилися без змін, що забезпечує повне виконання вимог тендерної документації та законодавства у сфері публічних закупівель.