• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень хірургічного відділення КНП "Шаргородська міська лікарня" за адресою: Вінницька обл., Жмеринський р-н, м. Шаргород, вул. Чорновола В., буд. 9

Завершена

2 128 841.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 288.41 UAH
Номер: cd17db92cbf04bb29d9c6424e5e17c10
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-08-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 08.10.2025 14:10 - 29.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2025 № 39-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 08.10.2025 № 39-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2025-08-22-010701-a 22.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Адреса: Ukraine, Сіверськодонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 140-96-88, v.v.smirnova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю робіт вимогам законодавства встановлено порушення норм пункту 5, 17, 83, 84 Загальних умов. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БМК КАПІТАЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення Договору у відповідність до вимог пунктів 17, 83, 84 Постанови № 668, недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального Некомерційного Підприємства «Шаргородська міська лікарня» Шаргородської міської ради Жмеринського району Вінницької області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.08.2025 року №386; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БМК КАПІТАЛ» (далі – ТОВ «УКР-КАПІТАЛ-БУД»), протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 08.09.2025 року № 397, повідомлення про намір укласти договір від 08.09.2025 року, договір від 17.09.2025 року № 650 на суму 2 121 092,48 з ПДВ (далі – Договір), пояснення та документи, надані Замовником на запити Управління від 14.10.2025 року, від 17.10.2025 року та від 21.10.2025 року. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю робіт встановлено. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Загальні умови). Загальні умови є обов`язковими для врахування під час укладання та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника. Відповідно до пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві «Укладення договору підряду» передбачені істотні умови договору підряду, зокрема, джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об`єкта). Відповідно до пункту 83 Загальних умов установлено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об’єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Згідно з пунктом 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник уклав з ТОВ «БМК КАПІТАЛ» договір від 17.09.2025 року № 650, предметом якого є «Капітальний ремонт приміщень хірургічного відділення КНП "Шаргородська міська лікарня" за адресою: Вінницька обл., Жмеринський р-н, м. Шаргород, вул. Чорновола В., буд. 9». Проте, на порушення вимог пункту 84 Загальних умов укладений Договір не містить плану фінансування будівництва. Замовником на запит Управління 14.10.2025 року опубліковано пояснення, яке не спростовує вищезазначене порушення. Також, відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Проте, за результатами моніторингу встановлено, що Замовник уклав з ТОВ «БМК КАПІТАЛ» договір від 17.09.2025 року № 650, предметом якого є «Капітальний ремонт приміщень хірургічного відділення КНП "Шаргородська міська лікарня" за адресою: Вінницька обл., Жмеринський р-н, м. Шаргород, вул. Чорновола В., буд. 9», який не містить календарний графік виконання робіт. Замовником на запит Управління 14.10.2025 року опубліковано пояснення, яке не спростовує вищезазначене порушення. Таким чином, Замовником укладено Договір з порушенням норм встановлених пунктами 5, 17, 83, 84 Загальних умов.
Період усунення порушень: 29.10.2025 13:47 - 13.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.10.2025 13:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу встановлено, що Замовник уклав з ТОВ «БМК КАПІТАЛ» договір від 17.09.2025 року № 650, предметом якого є «Капітальний ремонт приміщень хірургічного відділення КНП "Шаргородська міська лікарня" за адресою: Вінницька обл., Жмеринський р-н, м. Шаргород, вул. Чорновола В., буд. 9», який не містить календарний графік виконання робіт. Замовником на запит Управління 14.10.2025 року опубліковано пояснення, яке не спростовує вищезазначене порушення. Таким чином, Замовником укладено Додаткову угоду №1 для усунення порушеннь норм встановлених пунктами 5, 17, 83, 84 Загальних умов. Відповідно сторони домовились внести зміни до Договору № 650 від 17.09.2025 року та доповнити його новими додатками, що є невід’ємною частиною Договору, а саме: • Додаток 3 – Календарний графік виконання робіт; • Додаток 4 – План фінансування будівництва. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Дата публікації звіту: 03.11.2025 09:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником укладено Додаткову угоду №1 для усунення порушеннь норм встановлених пунктами 5, 17, 83, 84 Загальних умов. Відповідно сторони домовились внести зміни до Договору № 650 від 17.09.2025 року та доповнити його новими додатками, що є невід’ємною частиною Договору, а саме: • Додаток 3 – Календарний графік виконання робіт; • Додаток 4 – План фінансування будівництва. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. Складено Додаткову угоду № 1до договору № 650 від 17.09.2025 року.
Дата публікації: 03.11.2025 16:19

Запити/Пояснення