• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Квадрокоптери DJI Matrice 4E (CP.EN.00000574.02) з додатковою комплектацією

Завершена

2 368 214.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 841.07 UAH
Номер: 05d2ae8ae2554b58b91fc13bafb9d471
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 22.09.2025 17:03 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.09.2025 Одеса № 188 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 22.09.2025 № 188 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та /або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівель / закупівель унікальний номер дата оприлюднення 4 UA-2025-08-22-010434-a 22.08.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, i.s.protynkevich@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалось оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, вимогам Особливостей № 1275, встановлено порушення абзацу 6 пункту 8 Особливостей № 1275. За результатами аналізу питання розгляду пропозицій учасників встановлено порушення вимог абзацу 9 пункту 8 Особливостей № 1275 та частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності Оголошення та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1275, дотримання строку розгляду пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця спрощеної закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу спрощеної закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу спрощеної закупівлі: 10 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій учасників, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалось оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, вимогам Особливостей № 1275, дотримання строку розгляду пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу спрощеної закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: Оголошення військової частини А3821 (далі – Замовник), Оголошення для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.08.2025, пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «АРСЕНАЛ ПАТРІОТА» (далі – ТОВ «АРСЕНАЛ ПАТРІОТА»), товариства з обмеженою відповідальністю «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» (далі – ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН»), приватного підприємства «СЛАВІЯ ГРАТІНГС-АЛЬПІНА ГРАТЕ Україна» (далі – ПП «Славія Гратінгс-Альпіна Грате Україна»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» у пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, виправлення учасником ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.09.2025 № 80, 08.09.2025 № 82, 11.09.2025 №№ 85, 86, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.09.2025, договір про закупівлю товару від 13.09.2025 № 45 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, отримані 26.09.2025 та 05.10.2025 через електронну систему закупівель на запити Південного офісу Держаудитслужби. За результатами аналізу питання розгляду пропозицій учасників встановлено. До участі у спрощеній закупівлі подали свої пропозиції три учасника, а саме: ТОВ «АРСЕНАЛ ПАТРІОТА» з остаточною ціновою пропозицією 2 112 499,87 грн, ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» з остаточною ціновою пропозицією 2 112 500,00 грн та ПП «Славія Гратінгс-Альпіна Грате Україна» з остаточною ціновою пропозицією 2 358 655,00 грн. Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 11.09.2025 № 85 Замовником відхилено пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН», яка електронною системою закупівель визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до абзацу дев’ятого пункту 8 Особливостей № 1275, оскільки учасник ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» не виправив виявлені Замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Аналізом підстави відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН», зазначеної у протокольному рішенні уповноваженої особи Замовника від 11.09.2025 № 85, встановлено. Відповідно до підпункту 1.5.1 пункту 1.5 розділу І Додатка 2 «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам оголошення» (далі – Додаток 2) до Оголошення Замовником встановлено, що учасники резиденти – юридичні особи повинні надати документ про призначення керівника учасника, про якого свідчать дані з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (надається в усіх випадках) та документ про призначення уповноваженої ним особи (додатково надається у разі представництва повноважень за довіреністю), що підписує(ють) документи, що входять до складу пропозиції. Такими документами може бути що найменш один з перелічених внутрішніх документів учасника: протокол зборів (засідань або тому подібне) засновників, довіреність (доручення), наказ або тому подібне. У випадку надання довіреності – довіреність повинна містити право на підпис документів, що входять до складу пропозиції. Також Замовником визначено, що згідно з вимогами Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та/або установчих (статутних) документів учасник зобов’язаний додатково надати рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника та/або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статутних документів, в разі якщо підписант є довіреною особою). У підпункті 1.5.2. пункту 1.5 розділу І Додатка 2 до Оголошення Замовником визначено, що учасники резиденти – юридичні особи повинні надати установчий документ юридичної особи (статут або установчий акт – для осіб приватного права та положення – для осіб публічного права або тому подібний інший документ) (чинна зареєстрована редакція) або код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким наявна можливість отримати (переглянути) скановану копію Установчого документу юридичної особи в повному обсязі. У пункті 1.7 розділу І Додатка 2 до Оголошення Замовником визначено, що учасники у складі пропозиції повинні надати довідку «Інформація про право підписання договору про закупівлю та відомості про учасника закупівлі» за підписом Уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання) за встановленим Замовником змістом. Учасником спрощеної закупівлі ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» у складі пропозиції на підтвердження відповідності його пропозиції умовам Оголошення надано: довідку від 28.08.2025 № 2808000012 з інформацією про право підписання договору про закупівлю та відомості про учасника спрощеної закупівлі, у якій визначено, що директора з розвитку бізнесу ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» Кірющенко Ірину Григорівну уповноважено на укладання договору про закупівлю; наказ про прийняття на роботу Кірющенко Ірини Григорівни на посаду директора з розвитку бізнесу; довіреність від 25.11.2024 якою уповноважено директора з розвитку бізнесу ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» Кірющенко Ірину Григорівну бути представником зазначеного учасника спрощеної закупівлі з усіма належними для того повноваженнями у всіх без винятку установах, на підприємствах, в організаціях незалежно від їх форми власності та підпорядкування з наданням прав, зокрема: вчиняти всі необхідні юридично - значимі дії, готувати, засвідчувати, отримувати та надавати від імені товариства документи та інформацію, необхідну для участі у Державних та комерційних закупівлях, через інтернет ресурси та підписувати від імені Товариства договори, додаткові угоди, акти приймання-передачі, видаткові накладні, іншу первинну документацію; Статут ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН», затверджений протоколом загальних зборів учасників від 18.11.2022 № 1. Також учасником спрощеної закупівлі ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» у складі пропозиції надано довідку від 28.08.2025 № 2808000013, у якій зазначено, що вартість майна, робіт або послуг, які є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів Товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Водночас відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником розміщено повідомлення з вимогою виправити невідповідності до 11 вересня 2025 10:10 в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника та/або довіреність на підписанта договору). Учасник спрощеної закупівлі ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» не виправив виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, що і стало підставою для відхилення його пропозиції відповідно до рішення уповноваженої особи від 11.09.2025 № 85. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.10.2025 щодо обґрунтування Замовником рішення про розміщення повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» у його пропозиції та рішення щодо відхилення пропозиції зазначеного учасника закупівлі на підставі абзацу 9 пункту 8 Особливостей № 1275 відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 11.09.2025 № 85 Замовник 05.10.2025 надав пояснення, в якому, зокрема зазначив: «...У складі своєї пропозиції ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» надало довідку від 28.08.2025 № 2808000013, у якій зазначено, що вартість предмета договору не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства. Водночас у складі пропозиції був також наданий статут (затверджений Протоколом №1 від 18.11.2022), з якого випливає, що відповідно до п. 5.6 Статуту до компетенції загальних зборів належить визначення основних напрямів діяльності, внесення змін до статуту, обрання виконавчого органу, розподіл прибутку, ухвалення рішень про реорганізацію чи ліквідацію товариства та інші ключові питання.... …аналіз положень статуту свідчить, що право на укладання значних правочинів директору ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» не делеговано. Отже, для підтвердження повноважень на укладення договору про закупівлю учасник повинен був надати протокол загальних зборів, рішення єдиного учасника або належним чином оформлену довіреність, згідно вимог Оголошення. Надана учасником у складі пропозиції довідка від 28.08.2025 № 2808000013 де-юре не є протоколом загальних зборів учасників товариства, рішенням єдиного учасника або довіреністю на підписанта договору, оформленими відповідно до вимог законодавства та статутних документів. Також зазначена довідка не є затвердженою фінансовою звітністю, на підставі якої Замовник міг би переконатися у фактичному розмірі чистих активів товариства та визначити, чи є договір предметом значного правочину у розумінні частини другої статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». У зв’язку з цим подана довідка не підтверджує повноважень на укладення договору про закупівлю та не може розглядатися як належний документ у складі пропозиції. Оскільки такі документи не були надані, виникла невідповідність у складі пропозиції. Учасник не усунув зазначену невідповідність, що відповідно до абзацу 9 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії воєнного стану, затверджених постановою КМУ від 11.11.2022 № 1275, стало підставою для відхилення його пропозиції… Отже, дії Замовника з розміщення повідомлення про необхідність усунення невідповідностей та відхилення пропозиції ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» були здійснені у суворій відповідності до вимог законодавства та умов оголошення про проведення закупівлі...». Надане Замовником пояснення не обґрунтовує рішення Замовника про розміщення повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» у його пропозиції, що, як наслідок, стало підставою для відхилення його пропозиції відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 11.09.2025 № 85, оскільки у наданій учасником ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» у складі пропозиції довідки від 28.08.2025 № 2808000013 зазначено, що вартість майна, робіт або послуг, які є предметом правочину (договору), не перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів Товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Відповідно до частини другої статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» рішення про надання згоди на вчинення правочину приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Отже, надання учасником спрощеної закупівлі ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю не є обов’язковим. Також слід зазначити, що пунктом 8.5 розділу 8 «Інші питання» Статуту ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» визначено, що у всьому, що не врегульовано цим Статутом, учасники керуються чинним законодавством України. Отже, на порушення абзацу 6 пункту 8 Особливостей № 1275 Замовником безпідставно розміщено повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» у його пропозиції, та на порушення абзацу 9 пункту 8 Особливостей № 1275 безпідставно відхилив пропозицію зазначеного учасника. Також оскільки Замовником безпідставно відхилено пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН», остаточна цінова пропозиція якого є меншою, ніж пропозиція наступного учасника спрощеної закупівлі ПП «Славія Гратінгс-Альпіна Грате Україна», якого визначено переможцем закупівлі, то Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.10.2025 щодо стану виконання Договору Замовник 05.10.2025 повідомив, що договір про закупівлю товару від 13.09.2025 № 45 виконано сторонами в повному обсязі, постачальник поставив товар, а військова частина здійснила повну оплату. Відтак, договір є закритим, взаємні зобов'язання сторін виконані, заборгованість відсутня.
Період усунення порушень: 10.10.2025 15:54 - 25.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.10.2025 15:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Дійсним повідомляємо, що командиром військової частини А3821 вжито заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності уповноважену особу, якими допущено порушення, згідно дисциплінарного статуту що підтверджено наказом командира військової частини А3821 від 17.10.2025 №1450 Разом з цим висловлюємо заперечення до висновку за результатами проведеного моніторингу з наступних підстав. Стосовно порушення абзацу 6 пункту 8 Особливостей № 1275 Замовником безпідставно розміщено повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» у його пропозиції, та на порушення абзацу 9 пункту 8 Особливостей № 1275 безпідставно відхилив пропозицію зазначеного учасника. Також оскільки Замовником безпідставно відхилено пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН», остаточна цінова пропозиція якого є меншою, ніж пропозиція наступного учасника спрощеної закупівлі ПП «Славія Гратінгс-Альпіна Грате Україна», якого визначено переможцем закупівлі, то Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі. Так, абзацом третім пункту 1.5 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, встановлено вимога, що згідно з вимогами Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та/або установчих (статутних) документів учасник зобов’язаний додатково надати рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника. Частиною 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» встановлено , що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Водночас у складі пропозиції був також наданий статут (затверджений Протоколом №1 від 18.11.2022), з якого випливає, що відповідно до п. 5.6 Статуту до компетенції загальних зборів належить визначення основних напрямів діяльності, внесення змін до статуту, обрання виконавчого органу, розподіл прибутку, ухвалення рішень про реорганізацію чи ліквідацію товариства та інші ключові питання. Згідно з п. 5.49 та п. 5.51 Статуту директор вирішує всі питання діяльності товариства, крім тих, що належать до компетенції загальних зборів, і є підзвітним загальним зборам. Крім того, пунктом 5.52 Статуту визначено вичерпний перелік прав Директора, а саме: • першого підпису банківських та інших фінансово-розрахункових документів; • без довіреності здійснювати дії від імені Товариства; • укладати договори (контракти) та чинити юридичні дії від імені Товариства, видавати довіреності; • видавати Правила внутрішнього трудового розпорядку; • видавати накази та рішення, обов'язкові для виконання всіма працівниками Товариства; • організовувати та забезпечувати виконання рішень Загальних Зборів Учасників Товариства; • розробляти та затверджувати оперативні плани діяльності Товариства; • обґрунтовувати порядок розподілу прибутку та засобів покриття збитків; • розробляти пропозицій про внесення змін в Статут та інших внутрішніх документів; • затверджувати акти, які визначають відносини між підрозділами та філіями Товариства; • приймати та звільняти працівників, застосувати до них заходи заохочення та стягнення; • затверджувати підписом усі документи фінансового, матеріального, майнового розрахункового та кредитного характеру, які є основою бухгалтерських записів, в тому числі угоди, зобов'язання, звіти та баланси; • відкривати та використовувати рахунки в установах банків та інших фінансово-кредитних установах; • розпоряджатися майном, що визначається Загальними Зборами Учасників Товариства; • підписувати зовнішньоторговельні угоди, що укладаються Товариством. Право підпису таких угод, мають директор Товариства, а також особи, уповноважені дорученнями, підписаними директором Товариства, якщо інший порядок, не встановлено Зборами Учасників Товариства або чинним законодавством; • здійснювати інші дії, передбачені Статутом та чинним законодавством У країни, спрямовані на досягнення мети Товариства в межах його компетенції; • вирішувати інші питання, в межах прав, що надані йому Загальними Зборами Учасників. Таким чином, аналіз положень статуту свідчить, що право на укладання значних правочинів директору ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» не ДЕЛЕГОВАНО. Отже, для підтвердження повноважень на укладення договору про закупівлю учасник повинен був надати протокол загальних зборів, рішення єдиного учасника або належним чином оформлену довіреність, згідно вимог Оголошення. Надана учасником у складі пропозиції довідка від 28.08.2025 № 2808000013 не є протоколом загальних зборів учасників товариства, рішенням єдиного учасника або довіреністю на підписанта договору, оформленими відповідно до вимог законодавства та статутних документів. Також зазначена довідка не є затвердженою фінансовою звітністю, на підставі якої Замовник міг би переконатися у фактичному розмірі чистих активів товариства та визначити, чи є договір предметом значного правочину у розумінні частини другої статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». У зв’язку з цим подана довідка не підтверджує повноважень на укладення договору про закупівлю та не може розглядатися як належний документ у складі пропозиції. Крім того, звертаємо увагу, що учасники не зверталися з приводу дискримінаційних вимог Оголошення, жодного питання або скарги не зафіксовано в електронній системі закупівель. Оскільки такі документи не були надані, виникла невідповідність у складі пропозиції. Учасник не усунув зазначену невідповідність, що відповідно до абзацу 9 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії воєнного стану, затверджених постановою КМУ від 11.11.2022 № 1275, стало підставою для відхилення його пропозиції. Відповідне рішення Замовника оформлено протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.09.2025 № 85. Отже, дії Замовника з розміщення повідомлення про необхідність усунення невідповідностей та відхилення пропозиції ТОВ «РОБОТІКС ДІСТРІБЬЮШН» були здійснені у суворій відповідності до вимог законодавства та умов оголошення про проведення закупівлі.
Дата публікації звіту: 17.10.2025 18:08

Запити/Пояснення