• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Фасадна система

Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково документальне підтвердження відсутності у санкційному списку Європейського Союзу, яке надається шляхом формування .pdf файлу на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main і складене англійською мовою, а також власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому : - офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані в установленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням перекладу цих документів українською мовою та з урахуванням пунктів 11 та 12 статті 34 та статті 79 Закону України “Про нотаріат”; - неофіційні документи (що не підлягають легалізації / апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом та складені не українською мовою, повинні бути перекладені українською мовою. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту

Завершена

730 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 300.00 UAH
Номер: ed3a897b5b0b4e31abc21e5316533d51
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-29-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.09.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 29.09.2025 18:35 - 21.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.09.2025 № 331 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-08-22-009636-a 22.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 862-10-87, y.a.babenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю вимогам Рамкової угоди, встановлено неврахування Замовником вимог статті 17 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору від 17.09.2025 № 238 вимогам Рамкової угоди, установлено недотримання вимог підпункту 9 пункту 9 Порядку № 1318 та статті 16 Рамкової угоди (зазначення емблеми Європейського Союзу), а також статті 17 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Вікна-Стар», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, а також вимог Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо приведення умов договору від 17.09.2025 № 238 у відповідність до вимог статті 16 Рамкової угоди (зазначення емблеми Європейського Союзу) та статті 17 Рамкової угоди, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.08.2025 № б/н, (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.09.2025, тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Вікна-Стар» (далі – Учасник, Переможець), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції Учасника, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Компанія Вікна-Стар» від 05.09.2025 № б/н та повідомлення про намір укласти договір від 05.09.2025, договір від 17.09.2025 № 238 (далі – Договір), пояснення та документи надані Замовником від 03.10.2025 та від 17.10.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем процедури закупівлі обрано єдиного учасника ̶ ТОВ «Компанія Вікна-Стар» з остаточною ціною пропозиції 729 600,00 гривень та укладено договір від 17.09.2025 № 238. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України). Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема, під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Моніторингом установлено, що фінансування закупівлі за ID: UA-2025-08-22-009636-a передбачено за бюджетною програмою: КПКВ 0611222 «Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам». Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту», відповідальним за впровадження якої є Міністерство освіти і науки України. Враховуючи зазначене, на закупівлю за ID:UA-2025-08-22-009636-a поширюються умови Рамкової угоди, тож, Замовник зобов’язаний здійснювати закупівлю у тому числі з урахуванням вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів, передбачених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. Згідно із статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності: - зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової угоди); - заходи із забезпечення публічності, комунікацій, оприлюднення та поширення інформації повинні здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів (пункт 2 статті 16 Рамкової угоди). Відповідно до підпункту 9 пункту 9 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 (далі – Порядок № 1318) відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, зокрема, тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4. Так, вимогами додатку 4 до Порядку № 1318 щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України визначено, що відповідальні органи та реципієнти у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, повинні використовувати емблему Європейського Союзу до якої також обов’язково зазначається інформація про джерело фінансування та що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом, з використанням таких формулювань: «Цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility» або «Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility». Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: - Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Однак, Замовником в умовах тендерної документації та проєкті договору про закупівлю (Додатку 3 до ТД) не враховані визначені вимоги встановлені статтею 17 Рамкової угоди, та як наслідок в укладеному за результатами проведення процедури закупівлі договорі від 17.09.2025 № 238 не враховані вимоги статті 17 Рамкової угоди, а також в укладеному Договорі не враховані визначені вимоги, встановлені статтею 16 Рамкової угоди та підпунктом 9 пункту 9 Порядку № 1318 (зазначення емблеми Європейського Союзу).
Період усунення порушень: 20.10.2025 16:00 - 03.11.2025 23:00
Дата публікації висновку: 20.10.2025 16:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що Замовником вжито заходів щодо усунення встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-08-22-009636-a Державної аудиторської служби України від 20 жовтня 2025 року № UA-M-2025-09-29-000054. З метою виконання вимог частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та усунення порушень, викладених у зазначеному Висновку, а також для приведення умов договору про закупівлю у відповідність до вимог статей 16 та 17 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо інструменту Ukraine Facility, Сторонами укладено Додаткову угоду № 1 від 27 жовтня 2025 року до Договору № 238 від 17.09.2025 року. Відповідно до зазначеної Додаткової угоди, Договір доповнено положеннями, що передбачають: • використання емблеми Європейського Союзу у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, а також на закупленому обладнанні та товарах, відповідно до офіційних вимог ЄС; • зобов’язання Замовника та Постачальника щодо зберігання документів, пов’язаних із виконанням Договору, протягом не менше ніж п’яти (5) років після завершення процедури закупівлі; • внесення уточнень щодо правильного відображення емблеми ЄС та тексту «Фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» на кожному аркуші Договору та додатків до нього. На підтвердження виконання вказаних вимог через електронну систему закупівель надаємо Додаткову угоду № 1 від 27.10.2025 року, що підтверджує усунення встановлених порушень.
Дата публікації звіту: 27.10.2025 16:57

Запити/Пояснення