-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
-
Донорські кошти
Улаштування систем протипожежного захисту (автоматичних та автономних систем пожежогасіння, систем пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням ( в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) в будівлі блоку початкових класів Сопачівського ліцею за адресою: вул.Лугова,15, с.Сопачів, Вараського р-ну ,Рівненської області відповідно до робочого проєкту:"Капітальний ремонт автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в будівлі блоку початкових класів Сопачівського ліцею за адресою: вул.Лугова,15, с.Сопачів, Вараського р-ну, Рівненської області"
Завершена
384 016.00
UAH без ПДВ
Номер:
09c1f46134074d7887ed2d4c11db5c57
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-24-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2025 00:00
Період моніторингу:
24.10.2025 16:23 - 14.11.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2025 № 91
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 24.10.2025 № 91.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-08-22-004537-a 22.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення закупівлі, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення закупівлі, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-08-22-004537-a, протокол розкриття тендерних пропозицій, договір на виконання робіт №42/08/25-Р/269 від 22.08.2025 укладений з ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА", комерційні пропозиції, документи ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА", пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 30.10.2025 з доданими документами (протокольне рішення уповноваженої особи від 30.10.2025 № 52, обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, зміни розподілу річного та помісячного розпису асигнувань та довідки про зміни річного та помісячного розпису, експертний звіт, комерційні пропозиції).
Період усунення порушень:
31.10.2025 12:30 - 06.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
31.10.2025 12:30
Запити/Пояснення
Номер:
9bd167a58fb74560a481171e9fe8a507
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.10.2025 09:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Улаштування систем протипожежного захисту (автоматичних та автономних систем пожежогасіння, систем пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням ( в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) в будівлі блоку початкових класів Сопачівського ліцею за адресою: вул.Лугова,15, с.Сопачів, Вараського р-ну ,Рівненської області відповідно до робочого проєкту: «Капітальний ремонт автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в будівлі блоку початкових класів Сопачівського ліцею за адресою: вул.Лугова,15, с.Сопачів, Вараського р-ну, Рівненської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-22-004537-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надайте інформацію, щодо здійснення фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
9564e5e6dc4f43e09cf4a989e8f479b2
Назва:
Пояснення щодо моніторингу
Дата опублікування:
30.10.2025 16:11
Опис:
Пояснення щодо моніторингу до закупівлі Улаштування систем протипожежного захисту (автоматичних та автономних систем пожежогасіння, систем пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням ( в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) в будівлі блоку початкових класів Сопачівського ліцею за адресою: вул.Лугова,15, с.Сопачів, Вараського р-ну ,Рівненської області відповідно до робочого проєкту:"Капітальний ремонт автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в будівлі блоку початкових класів Сопачівського ліцею за адресою: вул.Лугова,15, с.Сопачів, Вараського р-ну, Рівненської області" (UA-2025-08-22-004537-a
Номер:
bca1887cc5ee423b88ea23b074b15000
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
30.10.2025 16:37
Опис:
Обгрунтування щодо закупівлі