• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону
  • Донорські кошти

Улаштування систем протипожежного захисту (автоматичних та автономних систем пожежогасіння, систем пожежної сигналізації, систем керування евакуюванням ( в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) в будівлі блоку початкових класів Сопачівського ліцею за адресою: вул.Лугова,15, с.Сопачів, Вараського р-ну ,Рівненської області відповідно до робочого проєкту:"Капітальний ремонт автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу в будівлі блоку початкових класів Сопачівського ліцею за адресою: вул.Лугова,15, с.Сопачів, Вараського р-ну, Рівненської області"

Завершена

384 016.00 UAH без ПДВ
Номер: 09c1f46134074d7887ed2d4c11db5c57
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-24-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 24.10.2025 16:23 - 14.11.2025 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.10.2025 № 91 Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 24.10.2025 № 91. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-08-22-004537-a 22.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 700-98-85, o.v.tsiutsiura@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення закупівлі, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення закупівлі, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-08-22-004537-a, протокол розкриття тендерних пропозицій, договір на виконання робіт №42/08/25-Р/269 від 22.08.2025 укладений з ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА", комерційні пропозиції, документи ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА", пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 30.10.2025 з доданими документами (протокольне рішення уповноваженої особи від 30.10.2025 № 52, обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, зміни розподілу річного та помісячного розпису асигнувань та довідки про зміни річного та помісячного розпису, експертний звіт, комерційні пропозиції).
Період усунення порушень: 31.10.2025 12:30 - 06.11.2025 00:00
Дата публікації висновку: 31.10.2025 12:30

Запити/Пояснення