• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Повнопривідний дизельний пікап ISUZU D-MAX RBC MТ, 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275. Протокол уповноваженої особи від 20.08.2025 № 20-08-3. Згідно затвердженого Переліку товарів, робіт та послуг (Наказ командира військової частини А4919 від 19.08.2025 року №1429 )

Торги відмінено

37 323 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 373 230.00 UAH
Номер: efb37ae9531e4332a1da2f8d72fb16f5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-08-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.09.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 08.09.2025 12:38 - 30.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.09.2025 № 81-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 08.09.2025 № 81-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-08-21-012784-a 21.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, n.h.kolobanova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» установлено порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону, пункту 8 Особливостей № 1275 та пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1275, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі) (далі – Оголошення), затверджене протоколом уповноваженої особи від 20.08.2025 № 20-08-3 (далі – Оголошення), пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАУНЧ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА»), протокольні рішення (протоколи уповноваженої особи від 30.08.2025 № 20-08-3/2, від 09.09.2025 № 20-08-3/3, пояснення надані військовою частиною А4919 (далі – Замовник) 11.09.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» установлено наступне. Пунктом 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі) (далі – Оголошення), інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначена згідно з Додатком 2. В таблиці 1 Додатку 2 «Технічні (якісні) вимоги до товару. Специфікація.» до Оголошення зазначено перелік технічних вимог до предмету закупівлі повноприводного дизельного пікапу ISUZU D-MAX RBC MT. Згідно з абзацом першим пункту 3 Додатку 2 до Оголошення, для підтвердження відповідності пропонованого товару зазначеним вимогам, учасник надає довідку про відповідність характеристик запропонованого товару характеристикам визначених в технічній специфікації (у вигляді порівняльної таблиці) із обов'язковим зазначенням інформації про найменування, марку, модель запропонованого товару, найменування виробника та/або торгову марку та країну походження товару. У складі пропозиції учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» надано «Технічні (якісні) вимоги до товару. Специфікація» від 29.05.2025 № 13/05-29, в яких наведена порівняльна таблиця з технічними характеристиками запропонованого товару, які не відповідають технічним вимогам до предмету закупівлі, зазначеним Замовником у таблиці 1 Додатку 2 до Оголошення. В свою чергу, Замовник 29.08.2025 в електронній системі закупівель оприлюднив учаснику ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» вимогу про усунення невідповідностей, в частині завантаження через електронну систему закупівель довідки про відповідність характеристик запропонованого товару характеристикам, визначеним у технічній специфікації (у вигляді порівняльної таблиці) протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно з пунктом 8 Особливостей № 1275, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливості № 1178. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовником, на порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275 та пункту 43 Особливостей № 1178, оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» щодо інформації, зазначеній в порівняльної таблиці, виправлення якої призведе до зміни технічних та якісних характеристик запропонованого товару. На запит Держаудитслужби від 10.09.2025 Замовником через електронну систему закупівель надано відповідь, яка не спростовує суті встановленого порушення. Враховуючи зазначене, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, натомість, згідно з протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 30.08.2025 № 20-08-3/2, визнав ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» переможцем закупівлі. Відповідно до підпункту 1 частини вісімнадцятої статті 14 Закону, спрощена закупівля автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх пропозицій згідно з частиною тринадцятої статті 14 Закону. Під час моніторингу Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив інформацію про відміну торгів через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до вимог пункту 2 частини сімнадцятої статті 14 Закону.
Період усунення порушень: 19.09.2025 11:36 - 04.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.09.2025 11:36

Запити/Пояснення