-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (відновлення) та благоустрій дитячого майданчика по вул. Заводська, 5 у селищі Кожанка Фастівського району Київської області
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 28 днів назад
22 028 125.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110 140.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 110 140.63 UAH
Номер:
9eda7d98a73c4c048b8941012fd7d395
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-19-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.09.2025 00:00
Період моніторингу:
19.09.2025 16:20 - 11.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.09.2025 Київ № 243
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 15 вересня 2025 року № 131-к «Про відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2025-08-21-010856-a 21.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
8e1dd2892ac54fa68b61ffbe4788f9aa
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.09.2025 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (відновлення) та благоустрій дитячого майданчика по вул. Заводська, 5 у селищі Кожанка Фастівського району Київської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-21-010856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів),
1. Надати інформацію та відповідні документи (кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету).
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
87487eb1524244c1b0926f1e2aa1f34a
Назва:
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (відновлення) та благоустрій дитячого майданчика по вул. Заводська, 5 у селищі Кожанка Фастівського району Київської області» (закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-08-21-010856-a)
Дата опублікування:
25.09.2025 13:35
Опис:
По питанню 1
Направляємо скан-копії проектно-кошторисної документації та експертного звіту № 30/07-25-1к від 05.08.2025 р. по проекту «Капітальний ремонт (відновлення) та благоустрій дитячого майданчика по вул. Заводська, 5 у селищі Кожанка Фастівського району Київської області».
Зазначимо, що розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектно – кошторисної документації за переліком робіт, які вказані в дефектному акті та відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
По питанню 2
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником було підготовлено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт (відновлення) та благоустрій дитячого майданчика по вул. Заводська, 5 у селищі Кожанка Фастівського району Київської області» та опубліковано на офіційному сайті Кожанської селищної територіальної громади в розділі «Публічні закупівлі» (https://kozhanska-gromada.gov.ua/news/1757063132/ ).
По питанню 3
Фінансування закупівлі «Капітальний ремонт (відновлення) та благоустрій дитячого майданчика по вул. Заводська, 5 у селищі Кожанка Фастівського району Київської області» передбачається здійснити за рахунок міжбюджетного трансферту з місцевого бюджету Кожанському селищному бюджету у вигляді іншої субвенції з місцевого бюджету.
По питанню 4
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-08-21-010856-a не передбачає фінансування рамках Ukraine Facility.
Номер:
a48a465a134c4a28be9325a314154c89
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.10.2025 13:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (відновлення) та благоустрій дитячого майданчика по вул. Заводська, 5 у селищі Кожанка Фастівського району Київської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-21-010856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «БФ ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» вимогам тендерної документації, визначеним:
1. підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 4 в частині маси катків дорожніх 7,5 т та 11,5 т, з урахуванням інформації, вказаної в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 04.09.2025 № 12/07: каток НАММ НР 280 масою 7,5 т, каток SEM 512 масою 11,5 т, позаяк згідно інформації офіційних дилерів зазначеної техніки (дані у відкритих джерелах: https://www.wirtgen-group.com/ocs/ru-ua/hamm/pneumatic-tyre-rollers-119-c/; https://www.jcb.com/ru-ru/produkty/koliesnyie-ekskavatory/wheeled-excavators/js200w) каток НАММ НР 280 масою 9,48 т, каток SEM 512 масою 12,2 т;
2. підпунктом 1.3 пункту 1 Додатку 4, позаяк Дозвіл Держпраці від 09.11.2017 № 3109.17.32 не містить інформації про Автокран МАЗ 533702 КТА14.05.0;
3. Додатком 4 - щодо акту огляду об’єкта, враховуючи, що згаданий акт не підписаний учасником.
Крім того, надати пояснення підстави відхилення тендерної пропозиції учасника у разі відсутності акту огляду об’єкта, зазначеної у Додатку 4 тендерної документації, враховуючи норми пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 та зважаючи, що вказана вимога міститься в додатку «Кваліфікаційні критерії»;
Пояснити наявність Додатку 6 «ЛИСТ-ЗГОДА НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ» до тендерної документації, з урахуванням, що підпункт 6 пункту 2 розділу V тендерної документації містить наступну інформацію «…факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних…»
Також вимога щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних відсутня в переліку документів, які повинен надати учасник (Додаток 4 до тендерної документації).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
b3841c0702334a63a5c362ceab5df143
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.10.2025 15:25
Опис:
Щодо п. 1 «підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 4 в частині маси катків дорожніх 7,5 т та 11,5 т, з урахуванням інформації, вказаної в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 04.09.2025 № 12/07: каток НАММ НР 280 масою 7,5 т, каток SEM 512 масою 11,5 т, позаяк згідно інформації офіційних дилерів зазначеної техніки (дані у відкритих джерелах: https://www.wirtgen-group.com/ocs/ru-ua/hamm/pneumatic-tyre-rollers-119-c/; https://www.jcb.com/ru-ru/produkty/koliesnyie-ekskavatory/wheeled-excavators/js200w) каток НАММ НР 280 масою 9,48 т, каток SEM 512 масою 12,2 т» повідомляємо, що відповідно до СОУ 42.1-37641918-035:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи» незначна різниця в вазі катків не впливає на кількість проходів. Каток, масою 7,5 т та каток дорожній НАММ НР 280, масою 9,48 т, відносяться до однієї групи катків. Аналогічно і каток 11,5 т та каток вібраційний SEM 512, масою. 12,2 т, відносяться до однієї групи.
Щодо п. 2 «підпунктом 1.3 пункту 1 Додатку 4, позаяк Дозвіл Держпраці від 09.11.2017 № 3109.17.32 не містить інформації про Автокран МАЗ 533702 КТА14.05.0;» повідомляємо, що в Дозволі № 3109.17.32 виданий Головним управлінням Держпраці у Київській області на експлуатацію вантажопідіймальних кранів ПрАТ «Броварське ШБУ № 50» зазначається назва (тип) підйомної установки – КС 1405, 2004 р.в., Україна, а в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначена марка транспортного засобу МАЗ 533702 КТА 14.05.0 на база якого встановлюється вищезазначена підйомна установка.
Щодо п. 3 «Додатком 4 - щодо акту огляду об’єкта, враховуючи, що згаданий акт не підписаний учасником» повідомляємо, з метою правильних розрахунків тендерних пропозицій і оцінки всіх ризиків та нюансів виконання замовлення, оцінки фактичних обсягів та умов виконання робіт Замовником у тендерній документації була встановлена вимога щодо подання учасниками акту огляду об’єкту, що пропонується для виконання будівельних робіт. В свою чергу, учасником ТОВ «БФ ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» був наданий акт обстеження (огляду) об’єкта підписаний КЕП. Згідно з Законом України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис має таку ж юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Щодо «наявність Додатку 6 «ЛИСТ-ЗГОДА НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ» до тендерної документації, з урахуванням, що підпункт 6 пункту 2 розділу V тендерної документації містить наступну інформацію» заначимо, що при складанні тендерної документації, була допущена технічна помилка, а саме при зазначеній інформації щодо обробки персональних даних в пп.6 п.2 розділу V тендерної документації, продубльовано вимогу у Додатку 6 цієї ж тендерної документації.
Номер:
4d854730bb2c4b9ebe15b1d45a4be329
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2025 17:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (відновлення) та благоустрій дитячого майданчика по вул. Заводська, 5 у селищі Кожанка Фастівського району Київської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-21-010856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Інформації чи укладався договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ТОВ «БФ ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ»?
У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель.
У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.