-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція споруди цивільного захисту населення розташованої за адресою вул. Героїв України, 2б м. Павлоград, Дніпропетровська область». Коригування
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяги виконання робіт та витрат - згідно додатку 4 до тендерної документації.
Торги не відбулися
15 265 380.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 152 653.80 UAH
мін. крок: 1% або 152 653.80 UAH
Номер:
61b7c1c277f141ff9e7efc383df38bdf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-09-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2025 00:00
Період моніторингу:
09.10.2025 15:30 - 30.10.2025 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.10.2025 Одеса № 196
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручень Державної аудиторської служби України від 07.10.2025 № 003100-18/12419-2025 та від 08.10.2025 № 003100-18/12485-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.10.2025 № 196
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі / закупівлі та / або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
3 UA-2025-08-21-010845-a 21.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 20 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.08.2025 № 241, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 29.08.2025, ТД зі змінами затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.08.2025 № 247, звернення за роз’ясненням щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 27.08.2025 та 01.09.2025, роз’яснення Замовника на звернення, оприлюднені в електронній системі закупівель 01.09.2025 та 04.09.2025, тендерні пропозиції учасників приватного виробничого підприємства «ДВН» (далі – ПВП «ДВН») та товариства з обмеженою відповідальністю «ЮІС ГРУП» (далі – ТОВ «ЮІС ГРУП»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЮІС ГРУП» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ЮІС ГРУП» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 12.09.2025 № 272, від 18.09.2025 № 283 та від 10.10.2025 № 308, пояснення від 16.10.2025 № 02-41/1507 Замовника, надані на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД встановлено.
Відповідно до абзацу 2 пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Моніторингом встановлено, що під час проведення вищезазначеної процедури закупівлі 27.08.2025 в електронній системі закупівель було оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо ТД. Замовником роз’яснення на звернення щодо ТД надано та оприлюднено в електронній системі закупівель 01.09.2025, тобто на п’ятий день з дати оприлюднення звернення за роз’ясненнями, чим порушено вимоги абзацу 2 пункту 54 Особливостей.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 13.10.2025 щодо своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, Замовник 16.10.2025 надав пояснення, що не спростовує факту встановленого порушення.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 12.09.2025 № 272 тендерну пропозицію учасника ПВП «ДВН» відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 12.09.2025 № 272 зазначено, зокрема: «…тендерна пропозиція Приватного виробничого підприємства «ДВН» підлягає відхиленню з огляду на таке.
Додаток 1 до тендерної документації закріплює перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі».
Пунктом 1.4 кваліфікаційних критеріїв обов'язковою вимогою є наявність фінансової спроможності, яка підтверджується обсягом доходу (виручки)* учасника за попередній рік у розмірі не менше ніж 99% від очікуваної вартості закупівлі.
Згідно наданого учасником «Звіту про фінансові результати» за 2024 рік чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) протягом року відповідно до звіту про фінансові результати (код рядка 2000) становить: за звітний період - 9 368,9 тис грн, за попередній період - 8 986,1 тис грн, що є значно нижчим за очікувану вартість закупівлі.
Крім цього, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів згідно вимоги п. 1.2 кваліфікаційних критеріїв, учасником надано два договори.
Зауважуємо, що у вступній частині договору підряду № 1-05/2024 від 09.05.2024 зазначено «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН», надалі іменується Замовник, в особі директора Дем'янченко Володимира Миколайовича, який діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАЛЬ СЕРВІС К», надалі іменується Підрядник, в особі директора Горбенко Світлана Анатоліївна, яка діє на підставі Статуту, з іншої сторони, уклали цей Договір підряду.
При цьому, серед документів, наданих учасником, відсутня додаткова угода, якою би вносилися зміни до даного Договору в частині того, що Приватне виробниче підприємство «ДВН» є підрядником, а не замовником за цим договором. Тому, наданий договір не може вважатися аналогічним договором з виконання робіт та не може підтверджувати наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми».
Аналізом підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ПВП «ДВН», зазначених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 12.09.2025 № 272, встановлено.
У підпункті 1.2 пункту 1 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовником встановлено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати:
довідку за формою згідно Додатка 6, яка містить інформацію про виконання учасником не менше двох аналогічних договорів, укладених за останні 5 років відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій із зазначенням предмету договору, номеру та дати договору, суми (ціни) договору (з урахуванням внесених змін (у разі наявності), суми виконаних робіт за договором, строк дії договору, назви, коду ЄДРПОУ та адреси контрагента, ПІБ, посада, номер телефону контактної особи контрагента;
скан-копії/оригіналів договорів з додатками (зазначеними у договорах), скан-копій/оригіналів довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), скан-копій/оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В) за такими договорами;
скановані оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, із зазначенням дати і номеру договору, суми (ціни) договору, суми виконаних робіт, інформації про належне виконання договору.
Учасник ПВП «ДВН» у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надав довідку від 04.09.2025 № 04-09/26, в якій повідомляє про досвід виконання двох аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Також зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції надано копії аналогічних договорів, а саме: договір підряду від 09.05.2024 № 1-05/2024, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «СТАЛЬ СЕРВІС К» та договір підряду від 10.03.2023 № 83, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «Карноль».
Також учасником ПВП «ДВН» у складі тендерної пропозиції до зазначених аналогічних договорів надано скан-копії/оригіналів довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В) та скановані оригінали листів-відгуків від контрагентів.
Проте у наданому учасником ПВП «ДВН» у складі тендерної пропозиції договорі підряду від 09.05.2024 № 1-05/2024 у вступній частині якого, невірно зазначені сторони договору.
Також у підпункті 1.4. пункту 1 Додатка 1 до ТД Замовником встановлено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати: скан-копію «Балансу» та скан-копію «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній календарний рік.
Фінансова спроможність учасника підтверджується обсягом доходу (виручки)* учасника за попередній рік у розмірі не менше ніж 99% від очікуваної вартості закупівлі.
*Під річним доходом (виручкою) розуміється чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) протягом року відповідно до звіту про фінансові результати (код рядка 2000).
Учасником ПВП «ДВН» у складі тендерної пропозиції на підтвердження фінансової спроможності надано фінансову звітність мікропідприємства за 2024 рік. Відповідно до рядка 2000 чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) складає 9 368,90 тис грн., що становить 61,4 % очікуваної вартості предмета закупівлі.
Проте обсяг доходу, який зазначений у рядку 2000 фінансової звітності наданої учасником у складі тендерної пропозиції є меншим ніж 99% від очікуваної вартості закупівлі, чим не дотримано вимоги підпункту 1.4. пункту 1 Додатка 1 до ТД
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ПВП «ДВН» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, в частині надання зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції виправленої фінансової звітності та аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації, може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки зазначені невідповідності не містять інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та виправлення зазначених невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі та 12.09.2025 відхилив її згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та не розмістив відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 13.10.2025 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПВП «ДВН» та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовником в електронній системі закупівель 16.10.2025 надано пояснення, в якому зазначено:
«…тендерна пропозиція Приватного виробничого підприємства «ДВН» підлягала відхиленню без повідомлення учасника закупівлі про усунення невідповідностей з огляду на таке.…
Згідно наданого учасником Фінансової звітності мікропідприємства та його складової «Звіту про фінансові результати» за 2024 рік чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) протягом року відповідно до звіту про фінансові результати (код рядка 2000) становить: за звітний період – 9 368,9 тис грн, за попередній період – 8 986,1 тис грн, що є значно нижчим за очікувану вартість закупівлі...
При цьому, оскільки фінансові результати це об’єктивний показник, який не може бути змінений шляхом простого внесення виправлень, а саме збільшених відомостей до відповідної форми такої фінансової звітності, а базується на обʼєктивних даних про результати господарської діяльності підприємства за звітний період, відтак усунути невідповідність Приватного виробничого підприємства «ДВН» кваліфікаційному критерію, який передбачено Пунктом 1.4 Додаток 1 до тендерної документації неможливо.
Разом з тим, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів згідно вимоги п. 1.2 кваліфікаційних критеріїв, учасником було надано два договори.
Зауважуємо, що у вступній частині договору підряду № 1-05/2024 від 09.05.2024 зазначено «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН», надалі іменується Замовник, в особі директора Дем’янченко Володимира Миколайовича, який діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАЛЬ СЕРВІС К», надалі іменується Підрядник, в особі директора Горбенко Світлана Анатоліївна, яка діє на підставі Статуту, з іншої сторони, уклали цей Договір підряду».
При цьому, серед документів, наданих учасником, відсутня додаткова угода, якою би вносилися зміни до даного Договору в частині того, що Приватне виробниче підприємство «ДВН» є підрядником, а не замовником за цим договором.
Тому, наданий договір не може вважатися аналогічним договором з виконання робіт та не може підтверджувати наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Дійсно, не відповідність вказаному критерію ймовірно могла би бути усунута учасником, однак з огляду на неможливість усунення невідповідності щодо обсягу доходу (виручки)* учасника за попередній рік у розмірі не менше ніж 99% від очікуваної вартості закупівлі було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника».
Надане Замовником пояснення не спростовує факту виявленої невідповідності.
Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ПВП «ДВН» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: в частині надання зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції виправленої фінансової звітності та аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації, та на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей безпідставно відхилив тендерну пропозицію зазначеного учасника.
Відповідно до даних електронної системі закупівель 10.10.2025 відкриті торги відмінено на підставі підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
Період усунення порушень:
20.10.2025 15:43 - 03.11.2025 23:00
Дата публікації висновку:
20.10.2025 15:43
Запити/Пояснення
Номер:
cea2544621f44959a343f75427d40908
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.10.2025 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.09.2025 № 272) згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), та нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в частині надання зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції виправленої фінансової звітності та аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації, тоді як зазначені невідповідності можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки виправлення зазначених невідповідностей не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
3. Чому Замовником на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 27.08.2025 надано відповідь 01.09.2025, тобто не протягом трьох днів з дня оприлюднення зазначених звернень в електронній системі закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2f2d0add3d264f729dbbc88f7fe60f1e
Назва:
Надання пояснення на виконання запиту Південного Офісу Державної аудиторської служби України від 13.10.2025р.
Дата опублікування:
16.10.2025 18:15
Опис:
На виконання Запиту Південного Офісу Державної аудиторської служби України від 13 жовтня 2025 року по закупівлі «Реконструкція споруди цивільного захисту населення розташованої за адресою вул. Героїв України, 2б м. Павлоград, Дніпропетровська область». Коригування» (ID: UA-2025-08-21-010845-a) управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає наступні пояснення.
1. Розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик, а також очікувану вартість предмета закупівлі «Реконструкція споруди цивільного захисту населення розташованої за адресою вул. Героїв України, 2б м. Павлоград, Дніпропетровська область». Коригування було визначено відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу та за її результатами отримано позитивний експертний звіт (https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3664873026937160716/optype=249).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик, а також очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Павлоградської міської ради:
https://pavlogradmrada.dp.gov.ua/uzhkg/rekonstrukciya-sporudi-civilnogo-zakhistu-naselennya-roztashovano%d1%97-za-adresoyu-vul-gero%d1%97v-ukra%d1%97ni-2b-m-pavlograd-dnipropetrovska-oblast-koriguvannya-identifikator-zakupivli.html
2. Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), та пунктом 6 розділу 5 тендерної документації визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Приватного виробничого підприємства «ДВН» підлягала відхиленню без повідомлення учасника закупівлі про усунення невідповідностей з огляду на таке.
Додаток 1 до тендерної документації закріплює перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі».
Пунктом 1.4 кваліфікаційних критеріїв обов’язковою вимогою є наявність фінансової спроможності, яка підтверджується обсягом доходу (виручки)* учасника за попередній рік у розмірі не менше ніж 99% від очікуваної вартості закупівлі.
Згідно наданого учасником Фінансової звітності мікропідприємства та його складової «Звіту про фінансові результати» за 2024 рік чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) протягом року відповідно до звіту про фінансові результати (код рядка 2000) становить: за звітний період – 9 368,9 тис грн, за попередній період – 8 986,1 тис грн, що є значно нижчим за очікувану вартість закупівлі.
Таку фінансову звітність подано підприємством через Систему електронного звітування органів державної статистики України та отримано Державною податковою службою України 03.03.2025 року.
При цьому, оскільки фінансові результати це об’єктивний показник, який не може бути змінений шляхом простого внесення виправлень, а саме збільшених відомостей до відповідної форми такої фінансової звітності, а базується на обʼєктивних даних про результати господарської діяльності підприємства за звітний період, відтак усунути невідповідність Приватного виробничого підприємства «ДВН» кваліфікаційному критерію, який передбачено Пунктом 1.4 Додаток 1 до тендерної документації неможливо.
Разом з тим, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів згідно вимоги п. 1.2 кваліфікаційних критеріїв, учасником було надано два договори.
Зауважуємо, що у вступній частині договору підряду № 1-05/2024 від 09.05.2024 зазначено «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН», надалі іменується Замовник, в особі директора Дем’янченко Володимира Миколайовича, який діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАЛЬ СЕРВІС К», надалі іменується Підрядник, в особі директора Горбенко Світлана Анатоліївна, яка діє на підставі Статуту, з іншої сторони, уклали цей Договір підряду».
При цьому, серед документів, наданих учасником, відсутня додаткова угода, якою би вносилися зміни до даного Договору в частині того, що Приватне виробниче підприємство «ДВН» є підрядником, а не замовником за цим договором.
Тому, наданий договір не може вважатися аналогічним договором з виконання робіт та не може підтверджувати наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Дійсно, не відповідність вказаному критерію ймовірно могла би бути усунута учасником, однак з огляду на неможливість усунення невідповідності щодо обсягу доходу (виручки)* учасника за попередній рік у розмірі не менше ніж 99% від очікуваної вартості закупівлі було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника.
3. Відповідь на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 27.08.2025 року було надано в межах строків визначених законодавством, а саме протягом 3 робочих днів з дня оприлюднення запиту. Згідно зі статтею 253 Цивільного кодексу України (ЦКУ) та листом Міністерства юстиції від 21.07.2005 року № 20-34-968, перебіг строку починається з наступного дня після календарної дати або події, яка його визначає. Оскільки за загальним правилом при обчисленні строків не враховується день звернення, відтак відлік вказаного строку розпочався 28.08.2025 року (четвер) і останній третій робочий день припав на понеділок 01.09.2025 року.