-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Послуги з поточного ремонту ділянки ТК-ЛБ/2-ТК-ЛБ/3 зовнішньої мережі теплопостачання)
Завершена
3 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 38 000.00 UAH
Номер:
1c8cc5e93abf4aa893d4c59d8c6800d8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-01-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2025 00:00
Період моніторингу:
09.09.2025 09:44 - 01.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
08.09.2025 № 253
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.09.2025 №253
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2025-08-21-010394-a 21.08.2025 Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Кам'янська теплопостачальна компанія» Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
19b0f77e807944e08964370fb07a2429
Назва:
Питання до пояснення
Дата опублікування:
16.09.2025 16:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
512230cb59c54256bfe99a86f9354436
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
17.09.2025 14:47
Опис:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі: «Послуги з поточного ремонту ділянки ТК-ЛБ/2-ТК-ЛБ/3 зовнішньої мережі теплопостачання», за кодом 50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-21-010394-a).
16.09.2025 року в електронній системі закупівель замовнику надійшов запит про надання пояснень.
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3 800 000,00 грн. (інформацію опубліковано за номером ID: UA-2025-08-21-010394-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Закупівлю: Послуги з поточного ремонту ділянки ТК-ЛБ/2-ТК-ЛБ/3 зовнішньої мережі теплопостачання (план закупівель опубліковано за номером ID:
UA-P-2025-08-21-012296-a) проведено на потребу підприємства та на очікувану вартість, яку планується отримати у 2025-2026 роках, джерелом фінансування даної закупівлі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
До формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик залучаються відповідні фахівці, а саме працівники відділу виробничо–технічного, які відповідають за перевірку технічних і якісних показників та подальший нагляд за наданням контрагентом послуг. Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої кошторисної документації. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей послуг, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення проведення Послуги з поточного ремонту ділянки ТК-ЛБ/2-ТК-ЛБ/3 зовнішньої мережі теплопостачання, з врахуванням потреб минулих років та на підставі закупівельних цін попередніх власних закупівель. Очікувану вартість закупівлі визначено, виходячи із розробленої проектно-кошторисної документації.
2. Аналізом інформації, документів розміщених в електронній системі за-купівель встановлено, що у пункті 7 Додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено, що учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати чинний договір про надання послуг поводження з побутовими відходами. Договір має бути чинним протягом терміну надання послуг.
У тендерній документації замовником визначено термін надання послуг до 31.12.2026.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АВАНТІУМ» завантажено договір (Файл - Договір поводження з відходами Авантіум.pdf) термін дії якого (п.9 договору) встановлено до 31.12.2025, що не відповідає вимозі визначеної пунктом 7 Додатку 2 до тендерної документації.
Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено договір №64/25-і від 25.08.2025 на надання послуг з управління відходами, який укладено керуючись ЗУ “Про управління відходами” та нормами Цивільного кодексу України (файл “Договір поводження з відходами Авантіум.pdf”).
Пунктом 1.1. зазначеного договору визначено: “Виконавець приймає на себе зобов’язання у період дії цього Договору надавати талони на послуги з управління відходами, що надходять від Замовника, а Замовник зобов’язується здійснити оплату, передбачену цим Договором.”
Відповідно пункту 1.3. Договору, строк придатності талонів складає один календарний рік, але не більше ніж до кінця дії цього Договору.
Крім того, відповідно пункту 11.11. Договір вважається таким, що продовжений на той же самий період, якщо за місяць до закінчення строку дії одна із сторін не заявила про відмову від договору або його перегляду.
Положення ЦКУ застосовуються до врегулювання відносин, які виникають у сферах використання природних ресурсів та охорони довкілля.
Статтею 905 ЦКУ визначено, що строк договору про надання послуг визначається за домовленістю сторін, якщо інше не передбачено законом чи іншими нормативно-правовими актами. Це означає, що сторони самі вправі встановити тривалість надання послуг у своєму договорі.
Нормами договору №64/25-і від 25.08.2025, чітко визначена пролонгація даного договору, що означає автоматичне поновлення і продовження строку дії договору на тих самих умовах і на такий самий строк, який попередньо був визначений сторонами.
Отже, підсумовуючи все вищенаведене слід зазначити, що ТОВ «АВАНТІУМ» в повній мірі виконав вимогу Замовника, щодо надання в складі тендерної пропозиції чинного договору про надання послуг поводження з побутовими відходами та даний договір є чинним протягом терміну надання послуг.