-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вуличні спортивні тренажери
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу " ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 19 днів назад
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер:
cc8181b5808c4c1194244b1f80b9a477
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-08-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2025 00:00
Період моніторингу:
08.09.2025 16:01 - 30.09.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.09.2025 №122-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.09.2025 №122-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7. UA-2025-08-21-009851-a, 21.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
0cb2b5ec052b4ae89c41c9d6f84c746b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.09.2025 16:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вуличних спортивних тренажерів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-21-009851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Яким чином учасником ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання», якого обрано переможцем, виконано вимоги підпунктів 4.2. та 4.3. пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності за ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO14001:2015, чинних на дату на дату розкриття пропозицій (29.08.2025), оскільки вказаним учасником у складі тендерної пропозиції надані сертифікати за зазначеними ДСТУ (файли «04.1.ІСО 9001 та звіт ДСО.pdf» та «04.3.ІСО 14001 та звіт ДСО.pdf»), дія яких, згідно з інформацією, отриманою шляхом сканування наявних на них «QR-кодів», призупинена з 08.05.2025?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему зак упівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3253f4f128fd4f98b053f1391d7b1cc7
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.09.2025 16:54
Опис:
ВІДДІЛ ПРАЦІ, СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я МУРАФСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ розглянувши запит замовнику по моніторингу UA-M-2025-09-08-000027, повідомляю наступне:
1) Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості?.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 500 000,00 грн. з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення передбачено згідно рішення 52 сесії 8 скликання від 25.04.2025р. № 1860.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі моніторингу цін в мережі інтернет, та комерційної пропозиції, яка була отримана від ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання»
KF901.1
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до технічних характеристик, конструкції та функціонального призначення (тренування різних частин тіла), а також з урахуванням місця розташування тренажерів (вуличне встановлення)
2) Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://murafska-gromada.gov.ua/news/1757669117/
2). Яким чином учасником ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання», якого обрано переможцем, виконано вимоги підпунктів 4.2. та 4.3. пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності за ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO14001:2015, чинних на дату на дату розкриття пропозицій (29.08.2025), оскільки вказаним учасником у складі тендерної пропозиції надані сертифікати за зазначеними ДСТУ (файли «04.1.ІСО 9001 та звіт ДСО.pdf» та «04.3.ІСО 14001 та звіт ДСО.pdf»), дія яких, згідно з інформацією, отриманою шляхом сканування наявних на них «QR-кодів», призупинена з 08.05.2025?.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання» замовником було здійснено перевірку чинності наданих сертифікатів відповідності за ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO14001:2015, але під час сканування наявних на них «QR-кодів» з’являлася помилка, про відсутність зв’язку з сайтом. Оскільки на сертифікатах відповідності за ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO14001:2015 зазначено:
тому замовником взято до уваги, що термін дії даних сертифікатів до 14.05.2027 року.
Також повідомляю, що згідно пунктів 4.1 – 4.4 договору, під час поставки товару, постачальник має надати документи що підтверджують якість, а саме:
4.1. Якісні характеристики Товару повинні відповідати документам, які свідчать про якість Товару, що постачається Постачальником (паспорт виробника та/або сертифікат/декларація відповідності та/або сертифікат/паспорт якості тощо), встановленим діючим законодавством на запропонований товар.
4.2. Якість Товару повинна відповідати сертифікатам/деклараціям відповідності, документам, що посвідчують якість Товару, чинному законодавству України, в тому числі державним стандартам України, технічним та/або іншим умовам, які пред’являються Товару даного виду та підтверджуються відповідними документами.
4.3. На Товар, що є предметом поставки за цим Договором, Постачальник зобов’язаний надати всі документи, передбачені цим Договором: товаро-транспортні накладні, рахунки-фактури, сертифікати, тощо.
4.4. Прийом - передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість (паспорти, сертифікати якості, відповідності тощо).
Отже, під час проведення, розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання» замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.