-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Стіл монтажний код ДК 021:2015 39180000-7 Лабораторні меблі для створення навчально-практичного центру в рамках реалізації публічного інвестиційного проєкту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової перед вищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору»
Закупівля здійснюється з метою дотримання Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. Співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility
Завершена
341 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 410.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 410.00 UAH
Номер:
248651c97f8b4159a53b003c0364601e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-15-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.09.2025 00:00
Період моніторингу:
15.09.2025 15:46 - 07.10.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.09.2025 №125-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.09.2025 №125-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2025-08-21-008827-a, 21.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ФОП Мірчук Ростислав Пилипович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного професійно-технічного навчального закладу «Козятинське міжрегіональне вище професійне училище залізничного транспорту» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 21.08.2025) із внесеними змінами, звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 28.08.2025, відповідь Замовника від 29.08.2025, тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Мірчук Ростислав Пилипович (далі – ФОП Мірчук Ростислав Пилипович), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.09.2025, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 12.09.2025 № 12/09 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 19.09.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
24.09.2025 15:59 - 30.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2025 15:59
Запити/Пояснення
Номер:
23b22707bcd94719a595abed796d4578
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
17.09.2025 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі столів монтажних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-21-008827-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b2da333745f241f49a4f45b3eeb744d0
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
19.09.2025 13:32
Опис:
У відповідь на Ваш запит, щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету Стіл монтажний код ДК 021:2015 39180000-7 Лабораторні меблі для створення навчально-практичного центру в рамках реалізації публічного інвестиційного проєкту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової перед вищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» за номером ID: UA-2025-08-21-008827-a, повідомляємо про наступне: 1) Очікувана вартість закупівлі розрахована з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкових цін. Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах. Зокрема, очікувана вартість процедур закупівель була розрахована на підставі вартості зазначеної на веб-сайтах офіційних дистриб’юторів та виробників товару, що є предметом закупівлі (сайти: https://verstak.com.ua/copy_stil-montazhnyi-smp-120-md-3ms-l; https://target-group.com.ua/verstaky/stoly-montazhni/stil-montagnij-smp-120-l-spglr-smp10022-1-uk; https://shop.autopragma.com/ua/stol-montazhnyj-smp-120-zms-l-spglr?srsltid=AfmBOopfxPbHft7828pYmPg3rhgyRHcdleGwEypUs2g_-w38m26TrtQS; https://uhl-mash.in.ua/ua/p2360245583-stol-montazhnyj-smp.html; https://metal-mebli.com.ua/stil-montazhniy-smp-k-120-zms-l-spglr). Після чого було розраховано очікувану вартість Методом порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі затвердженого переліку техніки, обладнання, матеріалів та устаткування для модернізації майстерень та регулювалися заступником директора, старшим майстром, майстром виробничого навчання по предмету, закупівля такого обладнання з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами замовника з огляду на специфіку навчального процесу за професією "Електромонтер з ремонту та обслуговування пристроїв сигналізації, централізації та блокування" ; 2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Козятинського МВПУЗТ, з яким можна ознайомитись перейшовши за посиланням http://www.vpuzt.com.ua/docs/1sril.pdf