• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реабілітаційне обладнання (Код ДК 021:2015: 33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії) 33154000-4 Механотерапевтичні апарати

Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою

Завершена

5 292 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 462.00 UAH
Номер: 529c6149846f4053893560e01be9878d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 22.09.2025 10:51 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.09.2025 №62-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 22.09.2025 №62-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-08-21-007902-a 21.08.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, h.v.sanchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ЦЕНТР ФАРМ», ТОВ «ПАРТНЕРИ МЕД», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕДРЕХАБ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медичної і консультативно-діагностичної допомоги Івано-Франківської міської ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.08.2025 №19 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ФАРМ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР ФАРМ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕРИ МЕД» (далі – ТОВ «ПАРТНЕРИ МЕД»), Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДРЕХАБ» (далі – ТОВ «МЕДРЕХАБ»), вимогу про усунення невідповідностей до 12.09.2025 року, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.09.2025 №24, від 08.09.2025 №25, від 12.09.2025 №29, повідомлення про намір укласти договір від 12.09.2025 року, договір від 19.09.2025 №400, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 25.09.2025 року.
Період усунення порушень: 26.09.2025 11:51 - 02.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2025 11:51

Запити/Пояснення