-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реабілітаційне обладнання (Код ДК 021:2015: 33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії) 33154000-4 Механотерапевтичні апарати
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою
Завершена
5 292 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 462.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 462.00 UAH
Номер:
529c6149846f4053893560e01be9878d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-22-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2025 00:00
Період моніторингу:
22.09.2025 10:51 - 14.10.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.09.2025 №62-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.09.2025 №62-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-08-21-007902-a 21.08.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ЦЕНТР ФАРМ», ТОВ «ПАРТНЕРИ МЕД», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕДРЕХАБ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медичної і консультативно-діагностичної допомоги Івано-Франківської міської ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.08.2025 №19 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ФАРМ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР ФАРМ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕРИ МЕД» (далі – ТОВ «ПАРТНЕРИ МЕД»), Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДРЕХАБ» (далі – ТОВ «МЕДРЕХАБ»), вимогу про усунення невідповідностей до 12.09.2025 року, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.09.2025 №24, від 08.09.2025 №25, від 12.09.2025 №29, повідомлення про намір укласти договір від 12.09.2025 року, договір від 19.09.2025 №400, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 25.09.2025 року.
Період усунення порушень:
26.09.2025 11:51 - 02.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2025 11:51
Запити/Пояснення
Номер:
ae216f8b2a8e4df3b5c9c857be3d078e
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
23.09.2025 13:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реабілітаційне обладнання (Код ДК 021:2015: 33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії) 33154000-4 Механотерапевтичні апарати» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-21-007902-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
da04be6438dd491b8eb3fad70361e709
Назва:
Лист-пояснення.Підтверджуючі документи
Дата опублікування:
25.09.2025 10:47
Опис:
Лист-пояснення
Обґрунтування розміру витрат Замовником – це процес визначення та документального підтвердження очікуваної вартості. Очікувана вартості, опис предмету закупівлі (технічні та якісні характеристики) та аналіз ринку визначається відповідно то «Методики визначення очікуваної предмета закупівлі КНП «ЦПМКДД» затвердженої Наказом від 06.06.2025р.№270. Відповідно до вище зазначеної методики проводимо наступні етапи підготовки:
1.Визначаємо потребу в товарах по коду ДК 021:2015 Реабілітаційне обладнання (Код ДК 021:2015: 33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії) 33154000-4 Механотерапевтичні апарати
2.Формуємо опис предмету закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик.
Вищезазначені два етапи методики відбулися на основі службових записок від заступника директора КНП «ЦПМКДД» з медичної частини Оксани Романської, та службової записки лікаря ФРМ відділення реабілітації та відновного лікування Куцан Христини (Додається).
3. Аналіз ринку: Під час проведення ринкових консультацій замовник направив повідомлення у вигляді публікації на офіційній фейсбук-сторінці про намір оголосити закупівлю та листів потенційним учасника ринку. Для формування очікуваної вартості згідно отриманих комерційної пропозиції листи відправлено потенційним учасникам ринку, а саме:
-лист №104 від 10.07.2025 Директору ТОВ «МЕДРЕХАБ» (лист додається);
-лист №106 від 10.07.2025року ТОВ «НОРМА-Трейд» (лист додається);
-лист №105 від 10.07.2025 року Директору ТОВ «ФРИМЕД» (лист додається) ;
-лист №107 від 10.07.2025 року Директору ТОВ «Рад Фарм» (лист додається).
В результаті направлених листі отримали комерційні пропозиції, а саме:
- комерційну пропозицію вих.№095 б/д з сумою 5284000,00грн., від ТОВ «ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА» (Комерційна пропозиція додається);
- комерційна пропозиція Вих№130825-1 від 13.08.2025 від ТОВ «АКАДЕМІЯ ЗДОРОВЯ XXI СТОЛІТТЯ» з сумою 5314000,00грн., (Комерційна пропозиція додається);
- комерційна пропозиція б/н ТОВ «МЕДРЕХАБ» з сумою 5279200,00 грн. (Комерційна пропозиція додається).
Очікуваної вартості визначена шляхом додавання сум по трьох комерційних пропозиції і діленням на кількість комерційних пропозицій. В результаті арифметичних обчислень очікувана вартість становить 5292400,00грн.
Обов’язку обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікувану вартість для Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медичної і консультативно-діагностичної допомоги Івано-Франківської міської ради» на сайті не має, оскільки Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а відповідно пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) імперативно визначено це обов’язком головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки, а одержувачі бюджетних коштів такого обов’язку не мають. (Пояснення по постанові №710 додаються). Слід зазначити що за предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 Реабілітаційне обладнання (Код ДК 021:2015: 33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії) 33154000-4 Механотерапевтичні апарати джерелом фінансування є власні кошти, тобто кошти, отримані в результаті господарської діяльності підприємства ( кошти НСЗУ ), що і зазначено у плані закупівлі.
Додатки:
- лист №104 від 10.07.2025 Директору ТОВ «МЕДРЕХАБ» на 4 аркушах в 1 примірнику;
- лист №106 від 10.07.2025року ТОВ «НОРМА-Трейд» на 4 аркушах в 1 примірнику;
- лист №105 від 10.07.2025 року Директору ТОВ «ФРИМЕД» на 4 аркушах в 1 примірнику;
- лист №107 від 10.07.2025 року Директору ТОВ «Рад Фарм» на 4 аркушах в 1 примірнику;
- комерційна пропозиція вих.№095 б/д від ТОВ «ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА» на 1 аркуші в 1 примірнику;
- комерційна пропозиція Вих№130825-1 від 13.08.2025 від ТОВ «АКАДЕМІЯ ЗДОРОВЯ XXI СТОЛІТТЯ» на 3 аркушах в 1 примірнику;
- комерційна пропозиція б/н ТОВ «МЕДРЕХАБ» на 11 аркушах в 1 примірнику;
- Службова записка від 24.04.2025р. Вх.№ С-66 на 1 аркуші в 1 примірнику;
- Службова записка від 24.04.2025року Вх.№ С-65 на 6 аркушах в 1 примірнику;
- Пояснення по постанові №710 (документ підтвердження) на 1аркуші в 1 примірнику.