• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція з добудовою реабілітаційно-діагностичного центру з приміщеннями поліклініки на базі обʼєкту незавершеного будівництва на вул. Софіївка, 39-А у м. Івано-Франківську»

Торги відмінено

135 254 066.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 676 270.33 UAH
Номер: 9e86e102df644f6e9d5f0adbcfaf7efa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 22.09.2025 10:53 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.09.2025 №62-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 22.09.2025 №62-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-08-21-005170-a 21.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, h.v.sanchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів, передбачених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» встановлено порушення вимог пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 30 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у місті Брюссель та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року №3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.08.2025 №302/3 (далі – ТД), перелік змін до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"", вимога про усунення невідповідностей до 17.09.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.09.2025 №302/6, повідомлення про намір укласти договір від 17.09.2025, відповідь Замовника на запити про надання пояснення від 26.09.2025 року, інформацію про відміну від 26.09.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в річному плані фінансування Замовником відображено недостовірну інформацію щодо КПККВ джерела фінансування об’єкта закупівлі. Зокрема, у річному плані Замовником зазначено, що одним з джерел фінансування закупівлі є державний бюджет по КПК-2025: 2301800 – Реалізація публічних інвестиційних проектів Міністерства охорони здоров’я України в обсязі 93 000 000,00 грн. Слід зазначити, що використання коштів за КПКВК 2301800 регламентовано Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації публічних інвестиційних проектів Міністерства охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2025 № 271 (далі Порядок 271). В Додатку 1 до Порядку 271 надано перелік публічних інвестиційних проектів та робіт/заходів, які виконуються у рамках таких проектів, в якому відсутня інформація про виділення коштів по об’єкту «Реконструкція з добудовою реабілітаційно-діагностичного центру з приміщеннями поліклініки на базі обʼєкту незавершеного будівництва на вул. Софіївка, 39-А у м. Івано-Франківську». Разом з тим, відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічних інвестиційних проектів у сфері охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2025 № 312 (далі Порядок 312) регламентовано використання коштів за КПКВК 2311800 – Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічних інвестиційних проектів у сфері охорони здоров’я, у додатку до якого наявна інформація про Розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічних інвестиційних проектів у сфері охорони здоров’я, в тому числі до бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади по об’єкту «Реконструкція з добудовою Реабілітаційно-діагностичного центру з приміщеннями поліклініки на базі об’єкту незавершеного будівництва по вул. Софіївка, З9А в м. Івано-Франківську» в обсязі 63 000 000,00 грн. Відповідно до пункту 111 Порядку 312 передбачено, що розпорядники субвенції за місцевими бюджетами, одержувачі бюджетних коштів і замовники будівництва під час використання коштів повинні дотримуватись вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 6 червня 2024 р. № 3786-IX, зокрема щодо: перевірки реципієнтів фінансування, у тому числі підрядників та субпідрядників, щодо застосування до них Обмежувальних заходів; дотримання правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання; недопущення подвійного фінансування одних і тих самих компонентів проектів, у тому числі за рахунок коштів, наданих Європейським Союзом чи іншими донорами; забезпечення публічності отриманого фінансування від Європейського Союзу під час здійснення заходів Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 244 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 32, ст. 2035). Враховуючи зазначене вище, на закупівлю UA-2025-08-21-005170-a поширюються умови Рамкової угоди. Разом з тим, Замовником в тендерній документації та проєкті договору про закупівлю (додаток 3 до тендерної документації) не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. У пункті 2 розділу ІІІ Додатку 1 ТД Замовником зазначено, що на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із інформацією про працівників учасника, зокрема ПІБ, посаду (або виду роботи працівника якої професії чи посади буде виконувати працівник за договором цивільно-правового характеру), підставу залучення (трудовий договір/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника). Довідка повинна підтверджувати наявність в учасника працівників робочих професій та інженерно-технічних працівників (директор технічний, інженер з охорони праці, інженер з пожежної безпеки, інженер-енергетик) для підтвердження відповідної кваліфікації зазначених учасником працівників, учасник в складі тендерної пропозиції надає: - дипломи та/або сертифікати та/або кваліфікаційні посвідчення, які підтверджують відповідну кваліфікацію інженерно-технічних працівників); … - копію посвідчення не менше трьох працівників учасника, що пройшли навчання та/або перевірку знань з питань пожежної безпеки. У тендерній пропозиції учасника ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» у файлі «Довідка працівники.pdf» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.09.2025 №1609-02, в якій зазначено інформацію про наявність геодезиста Столярова О.В., начальника відділу теплоізоляції та монтажу Шевчука А.С. та виконавця робіт Штангрета І.М.. Однак дипломів та/або сертифікатів та/або кваліфікаційні посвідчення, які підтверджують відповідну кваліфікацію вказаних інженерно-технічних працівників в тендерній пропозиції учасника не надано. Також, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» у файлі «16-2. Посвідчення з ПБ, Витяг- Свідрак Я.В..pdf» надано посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки директора товариства Свідрака Я.В., однак в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформація про наявність директора Свідрака Я.В. відсутня. Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон», тим самим Замовник не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. У пункті 10 розділу І «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 ТД Замовником зазначено, що у разі наявності згідно з пунктом 10 тендерної документації товарів (устаткування), що потребують дотримання вимог щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва, учасник надає довідку з інформацією щодо кожного запропонованого учасником товару (устаткування) за формою 1. Дане обладнання, запропоноване учасником та зазначене ним у підсумковій відомості ресурсів, наданій у складі його тендерної пропозиції, повинно мати підтверджений у встановленому порядку ступінь локалізації виробництва 25 або більше відсотків. У тендерній пропозиції учасника ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» у файлі «8-1. Довідка локалізація.pdf» надано довідку з інформацією щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва від 01.09.2025 №5170-02 (далі - Довідка), в якій зазначено інформацію про наявність 13 найменувань товарів (устаткування), що підлягають локалізації, однак не вказано інформацію про ступінь їх локалізації та ID позиції в Переліку, що не відповідає вимогам пункту 10 розділу І Додатку 1 ТД. Слід зазначити, що перевіркою ступеню локалізації виробництва вказаного учасником обладнання/устаткування у Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, на сторінці Prozorro за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/search/products?page=1&local_share=25&yearCreated=2025 встановлено відсутність інформації про локалізацію товару, зазначеного в пунктах 1-9 Довідки. Також, у пункті 12 Довідки учасником зазначено що виробником дизель-генератора у всепогодньому шумопоглинаючому кожусі, номінальна потужність 60 кВт., розміром 1100х3320х1600 мм Dalgakiran DJ83BD (торгова марка «Dalgakiran») є Сполучені Штати Америки, сертифікат відповідності «KOTO INDUSTRY LLC». Водночас, учасником у файлі «8-2. Документи країна походження (1).pdf» надано сертифікат відповідності UA.CRT.00370-25 на продукцію «Генератори дизельні та електростанції дизельні торгової марки «Hyundai»», тобто зазначено іншу торгову марку. На порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» переможцем торгів. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 23.09.2025 року та 24.09.2025 року через електронну систему закупівель надано запити Замовнику про надання пояснень щодо відображення недостовірної інформації щодо КПККВ джерела фінансування об’єкта закупівлі, не врахування вимог Рамкової угоди при складанні тендерної документації, неврахування Замовником невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» вимогам пункту 2 розділу ІІІ Додатку 1 ТД, пункту 10 розділу І Додатку 1 ТД, пункту 2 розділу ІІ Додатку 1 ТД. Замовником 26.09.2025 року в електронній системі закупівель надано інформацію, що враховуючи порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, Замовником вирішено відмінити відкриті торги UA-2025-08-21-005170-a відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 26.09.2025 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.09.2025 №302/7 щодо відміни відкритих торгів та інформацію про відміну.
Період усунення порушень: 30.09.2025 09:55 - 15.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2025 09:55

Запити/Пояснення