• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3 Інтерактивна панель 65" з ОС на базі Android, без ПК модуля, мобільний стенд; НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель 65" з ОС на базі Android, без ПК модуля, настінне кріплення

ДК 021:2015: 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3 Інтерактивна панель 65" з ОС на базі Android, без ПК модуля, мобільний стенд; НУШ Комплект мультимедійного обладнання Тип 3: Інтерактивна панель 65" з ОС на базі Android, без ПК модуля, настінне кріплення)

Завершена

939 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 696.50 UAH
Номер: 34acf267828946f59daf1e2271b266b0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-15-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.09.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 15.09.2025 13:19 - 07.10.2025 00:00
Статус: Здійснення моніторингу
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.09.2025 Одеса № 185 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 15.09.2025 № 185 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 15 UA-2025-08-21-003256-a 21.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, s.p.makarova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Запити/Пояснення