-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Сіль кам’яна, сіль для промислового перероблення, сіль кам’яна технічна
Завершена
5 683 592.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 335.92 UAH
мін. крок: 0% або 335.92 UAH
Номер:
81dd30695ba14a9696582ad66cabc10a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-14-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2025 00:00
Період моніторингу:
14.10.2025 13:22 - 04.11.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2025 № 343
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2025-08-21-002750-a 21.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій за лотами 1-3, своєчасності укладання договору про закупівлю за лотом 1 та його оприлюднення, відповідності умов договору за лотом 1 умовам тендерної пропозиції Переможця за лотом 1 - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.08.2025 № 436/2025 (далі – ТД), реєстри отриманих тендерних пропозицій за лотами 1-3 від 01.09.2025, тендерні пропозиції за лотом 1: ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА», ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГТ», ТОВ «НАТУРЛЕНД» та ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання «АРІСТА» (далі – Переможець за лотом 1); тендерні пропозиції за лотом 2: ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА», ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГТ», ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання «АРІСТА», ТОВ «МЕРКУРІКО», ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» та ТОВ «ЗАЛЬЦ»; тендерні пропозиції за лотом 3: ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГТ», ТОВ «ЗАЛЬЦ», ТОВ «НАТУРЛЕНД», ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» та ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА»; електронні протоколи відхилення тендерних пропозицій за лотом 1: ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА», ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГТ» та ТОВ «НАТУРЛЕНД»; рішення про визначення ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання «АРІСТА» переможцем за лотом 1 від 25.09.2025, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.09.2025; договір поставки товарів (за лотом 1) від 06.10.2025 № 5040/ДЗЗ-25; електронні протоколи відхилення тендерних пропозицій за лотом 2: ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА», ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГТ», ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання «АРІСТА», ТОВ «МЕРКУРІКО», ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» та ТОВ «ЗАЛЬЦ»; електронні протоколи відхилення тендерних пропозицій за лотом 3: ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГТ», ТОВ «ЗАЛЬЦ», ТОВ «НАТУРЛЕНД», ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» та ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА»; пояснення та документи надані Замовником від 17.10.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що протокольними рішеннями уповноваженої особи за лотом 1 від 17.09.2025 та від 25.09.2025, Замовником відхилено тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА», ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГТ» та ТОВ «НАТУРЛЕНД». Перевіркою підстав відхилення зазначених вище тендерних пропозицій за лотом 1, порушень не установлено.
Так, моніторингом установлено, що за лотом 1 Замовником переможцем визначено учасника ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання «АРІСТА», з яким укладено договір поставки товарів від 06.10.2025 № 5040/ДЗЗ-25, вартістю 3 438 936,00 грн з ПДВ.
Також, моніторингом установлено, що протокольними рішеннями уповноваженої особи за лотом 2 від 17.09.2025, Замовником відхилено тендерні пропозиції всіх учасників ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА», ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГТ», ТОВ «Торгівельно-промислове об’єднання «АРІСТА», ТОВ «МЕРКУРІКО», ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» та ТОВ «ЗАЛЬЦ». Перевіркою підстав відхилення зазначених вище тендерних пропозицій за лотом 2, порушень не установлено.
Окрім того, у ході моніторингу установлено, що протокольними рішеннями уповноваженої особи за лотом 3 від 08.09.2025 та від 24.09.2025, Замовником відхилено тендерні пропозиції всіх учасників ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕГТ», ТОВ «ЗАЛЬЦ», ТОВ «НАТУРЛЕНД», ТОВ «СОЛТ ІНДАСТРІ» та ТОВ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА». Перевіркою підстав відхилення зазначених вище тендерних пропозицій за лотом 3, порушень не установлено.
Так, аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, установлено, що за лотами 2-3, у відповідності до положень пункту 51 Особливостей № 1178, торги відмінено електронною системою автоматично, у зв’язку із відхиленням всіх тендерних пропозицій учасників.
Період усунення порушень:
31.10.2025 13:19 - 06.11.2025 00:00
Дата публікації висновку:
31.10.2025 13:19
Запити/Пояснення
Номер:
c9742834e44e42cfa66701917ee724bb
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
15.10.2025 18:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої cіль кам’яна, сіль для промислового перероблення, сіль кам’яна технічна, замовником якої є Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-21-002750-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1473027154db4ba9ab650809156dc34f
Назва:
пояснення/ інформація/ документи у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої cіль кам’яна, сіль для промислового перероблення, сіль кам’яна технічна
Дата опублікування:
17.10.2025 14:59
Опис:
1. Розрахунок очікуваної вартості здійснено згідно з врахуванням з ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозицій на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунку (додаток 1) та отримані цінові пропозиції (Додаток 2).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» з урахуванням вимог законодавства, та керуючись чинними нормативно-правовими актами та технічною документацією в даній сфері. Зокрема керуючись технічні та якісні характеристики предмету закупівлі за усіма трьома лотами сформовані керуючись ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови» (зі змінами) та з урахуванням виробничих потреб структурних підрозділів КП «КТЕ».
2. Замовника не віднесено до переліку суб’єктів, яким рекомендовано оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами.
Разом з тим, на виконання Розпорядження КМДА «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 11.09.2021 № 1036 зі змінами Замовником оприлюднено обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості на веб-ресурсі Департаменту внутрішнього фінансового контролю і аудиту КМДА (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/5ED7B98E895CB59BC2258CEC003F6A3E)
Підтвердження оприлюднення обґрунтування додається (Додаток 3).
3. Джерелом закупівлі є Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), на підтвердження чого надаємо протокол затвердження річного плану закупівель (додаток 4)