• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання обладнання для ігрових майданчиків для закладів дошкільної освіти (Пісочниця з кришою та дашком)

Завершена

1 224 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 240.00 UAH
Номер: bc36fc4bdd9445588e820c5541f162b1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-08-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.09.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 08.09.2025 12:57 - 30.09.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.09.2025 № 95-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 08.09.2025 № 95-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-08-21-002062-a, 21.08.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В. о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, v.v.shevchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог Постанови № 710; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договіру про закупівлю товарів від 12.09.2025 № 158 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-08-21-002216-a; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-08-21-002062-a; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.08.2025 б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-08-21-002062-a; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-08-21-002062-a; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Торгівельний дім «Н`ю-лайн»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.08.2025 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 29.08.2025; договір про закупівлю товарів від 12.09.2025 № 158 на суму 1 223 694,00 грн (з ПДВ), укладений з ТОВ «Торгівельний дім «Н`ю-лайн»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені 11.09.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення Учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з вимогами пункту 6.1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку 1 цієї документації). Разом з цим, згідно вимог пункту 3 Додатку 1 «Технічні вимоги» до тендерної документації замовника учасник надає довідку з детальним описом товару та відомостями про товаровиробника і країну походження запропонованого товару, а також фотографії або зображення, що пропонуються учасником, зазначених в технічному завданні. Учасник ТОВ «Торгівельний дім «Н`ю-лайн» в складі своєї тендерної пропозиції надав Лист з порівняльними характеристиками товару від 28.08.2025 № 15 (Лист порівняння характеристик.pdf), в якому не визначив детальний опис товару, який пропонує, а лише скопіював текст із Додатку 1 «Технічні вимоги» до тендерної документації замовника: «Пропозиція учасника – Технічні характеристики: «Пісочниця являє собою квадратну конструкцію що зібрана за допомогою кутників розміром не менше 40х40х3 мм»; «Бокові дошки пісочниці бути виготовлені з деревини, товщиною не менше ніж 25мм»; «Розмір пісочниці не менше 1700х1700х1800 мм»; «Метизи, що використовуються, нержавіючі або оцинковані…», що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Також, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торгівельний дім «Н`ю-лайн» надано Довідку з описом товару від 28.08.2025 № 64 (Довідка з описом.pdf), в якій зазначена наступна інформація, яка теж не має детального опису, в частині розмірів, товщини та які будуть застосовуватись метизи: «Пісочниця являє собою квадратну конструкцію, що зібрана за допомогою кутників розміром не менше 40х40х3 мм»; «Бокові дошки пісочниці бути виготовлені з деревини, товщиною не менше ніж 25мм»; «Розмір пісочниці не менше 1700х1700х1800 мм»; «Метизи, що використовуються, нержавіючі або оцинковані…», що також не відповідає вимогам тендерної документації замовника. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 09.09.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Відповідь, надана замовником, не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Так, замовник на свою користь зазначив, що: «Учасником ТОВ "Торгівельний дім "Н`ю-лайн" на відповідність Технічним вимогам Додатку 1 до тендерної документації надано файли «Довідка з описом.pdf», «Згода з технічним завданням.pdf», «Лист порівняння характеристик.pdf», з детальним описом товару та відомостями про товаровиробника і країну походження запропонованого товару, а також фотографією, зображенням, що пропонуються учасником, зазначених в технічному завданні та надано файл «Сертифікат відповідності обладнання дитяче до 20.08.27.PDF», що відповідає вимогам Замовника (файли додаються)». Вказане твердження є безпідставним, оскільки тендерна документація створюється безпосередньо Замовником, за результатами аналізу відомостей та інформації, необхідної останньому для підтвердження відповідності учасника тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Замовником в тендерній документації чітко визначена та встановлена вимога про необхідність надання довідки з детальним описом товару, що пропонуються учасником. Натомість, учасником ТОВ «Торгівельний дім «Н`ю-лайн» в складі тендерної пропозиції надані документи, які не мають чітких характеристик запропонованого товару. З урахуванням викладеного, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника в частині не зазначення чітких технічних параметрів предмету закупівлі (пісочниці з кришою та дашком) та підлягала відхиленню, що не забезпечено замовником. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Торгівельний дім «Н`ю-лайн» не відповідає умовам технічної специфікації та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, що не забезпечено замовником.
Період усунення порушень: 18.09.2025 12:19 - 03.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.09.2025 12:19

Запити/Пояснення