-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Геошуруп оцинкований 76 мм 1,5 м; Гешуруп оцинкований 76 мм 2,0 м.
Відділ зв’язку та інформаційних систем, згідно до ПКМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Завершена
604 554.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 045.54 UAH
мін. крок: 1% або 6 045.54 UAH
Номер:
c60b20056d4f4856ad0a53666a96526a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-10-06-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.10.2025 00:00
Період моніторингу:
06.10.2025 14:27 - 27.10.2025 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.10.2025 Одеса № 194
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та згідно з пунктом 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.10.2025 № 194
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі / закупівлі та /або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
8 UA-2025-08-21-000595-a 21.08.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання замовником роз’яснення на вимогу про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 13 жовтня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання замовником роз’яснення на вимогу про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини 2197 (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.08.2025 № 173, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ВАРТІС», фізичної особи-підприємця «Якотюк Михайло Іванович», фізичної особи-підприємця «Мельянкова Еліна Олександрівна», протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 03.09.2025 № 209, від 08.09.2025 № 213, від 09.09.2025 № 215, від 15.09.2025 № 217, від 16.09.2025 № 223, звернення з вимогою про усунення порушення, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.09.2025 № UA-2025-08-21-000595-a.a1, роз’яснення Замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.09.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.09.2025, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 29.09.2025 № 442-25, пояснення та документи Замовника, отримані 08.10.2025 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
13.10.2025 17:28 - 17.10.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.10.2025 17:28
Запити/Пояснення
Номер:
1c1102fb8de84013a5d08bd581a4aa36
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.10.2025 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації та/або документів може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
96e694d6ce3a4b3ab365493a4b2bb9e4
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
08.10.2025 13:42
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України, оприлюднений в електронній системі закупівель, в рамках моніторингу UA-M-2025-10-06-000040 від 07.10.2025 14:27, процедури закупівлі «Геошуруп оцинкований 76 мм 1,5 м; Геошуруп оцинкований 76 мм 2,0 м.» за кодом ДК 021:2015:44530000-4 »Кріпильні деталі» надаю пояснення щодо наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до нормативної потреби у предметі закупівлі з метою забезпечення потреб замовника в 2025 році, згідно з наказами Адміністрації Державної прикордонної служби України (далі-АДПСУ).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена шляхом аналізу ринку та надсилання запитів до потенційних постачальників для отримання комерційних пропозицій. При цьому враховано вимоги методичних рекомендацій щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), а також вимоги наказів АДПСУ від 09.09.2019 № 480-АГ та від 07.11.2022 № 570-АГ.
За результатами проведеного моніторингу цін та отриманих комерційних пропозицій ( Звіт про результати підсумкового моніторингу від 13.08.2025) найнижча ціна за одиницю товару- геошуруп оцинкований 76 мм 1,5 м, склала – 1860 грн. 00 коп. з ПДВ, а за товар- геошуруп оцинкований 76 мм 2,0 м, склала – 2 207 грн. 00 коп. з ПДВ. Саме ці ціни були враховані при визначенні очікуваної вартості закупівлі. Фінансування закупівлі здійснюється за субвенційні кошти спеціального фонду ( кошти надійшли від Усатівської с/р та Доброславської с/р) ( КЕКВ 2210) відповідно до потреб замовника.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості оприлюднено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - Адміністрації ДПСУ.
https://dpsu.gov.ua/uk/1755841032392-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-kripilni-detali
Додатки:
- лист пояснення (PDF).
- лист пояснення (DOC).
Підтвердні документи:
- копії запитів про надання комерційних пропозицій;
- цінові пропозиції від потенційних учасників;
- звіт про результати підсумкового моніторингу;
- обґрунтування доцільності проведення закупівлі;
- листи до АДПСУ про надання дозволу;
- дозвіл АДПСУ;
- рапорт від служби на закупівлю товару;
- супровідний лист з додатком до АДПСУ щодо оприлюднено на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
- розрахунок, який обґрунтовує показники видатків бюджету для облаштування прикордоннного загону ( на 2 арк.)