• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт житлового фонду (капітальний ремонт конструктивних елементів житлового будинку по Торговій площі, 2/1) в місті Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Відповідно до умов «Програми співфінансування робіт з капітального ремонту багатоквартирних житлових будинків Білоцерківської міської територіальної громади на 2025-2027 роки» затвердженої рішенням Білоцерківської міської ради від 31 жовтня 2024 року No 6374-64-VIII Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. У разі, якщо використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (в тому числі адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки, моделі, загальноприйняті міжнародні терміни) можуть бут викладені іншою мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою

Завершена

2 969 161.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 850.00 UAH
Номер: 65afc9b8aefc4dd6a7f27b7869628c5f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-10-08-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.10.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 08.10.2025 14:23 - 29.10.2025 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2025 № 39-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 08.10.2025 № 39-З Витяг з Переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 29 UA-2025-08-20-010251-a 20.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 412-32-83, y.d.melkonian@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення вимог пункту 84 Постанови № 668. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Паритет-БЦ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення навчання з особами, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.08.2025 №027, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Паритет-БЦ» (далі – ТОВ «Паритет-БЦ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.09.2025 № 031, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.09.2025, договір про закупівлю від 19.09.2025 № 1588/2025 на суму 2 961 721,97 грн в т.ч. ПДВ (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 19.09.2025 № 1 та від 10.10.2025 №2, пояснення Замовника, надані 14.10.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова КМУ № 668). Відповідно до п. 83 Постанови КМУ № 668 фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду та який згідно з пунктом 84 Постанови КМУ № 668 складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, Замовником 19.09.2025 оприлюднено Додаток № 6 (План фінансування робіт) до Договору, в якому не зазначено фінансування на поточний рік - за місяцями з визначенням напрямів фінансування (видами витрат), чим не дотримано норми, встановлені пунктом 84 Постанови № 668. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, через електронну систему закупівель, направлено Замовнику запит про надання пояснень від 09.10.2025 з приводу вищезазначеного. У відповідь на запит Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель додаткову угоду від 10.10.2025 №2, якою внесені зміни до Договору № 1588/2025. Однак, надане Замовником пояснення не спростовує факт порушення вимог пункту 84 Постанови КМУ № 668.
Період усунення порушень: 17.10.2025 13:09 - 31.10.2025 23:00
Дата публікації висновку: 17.10.2025 13:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт житлового фонду (капітальний ремонт конструктивних елементів житлового будинку по Торговій площі, 2/1) в місті Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-20-010251-a, повідомляємо наступне . З метою не допущення у подальшому виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на вимог пункту 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668, здійснено наступні заходи, а саме, проведено навчання та роз’яснювальну роботу про недопущення встановлених порушень у подальшому особами, якими було допущено порушення.
Дата публікації звіту: 21.10.2025 15:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Відсутній механізм
Опис: Здійснено заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому шляхом проведення Замовником навчання та роз’яснювальної роботи з особами, якими було допущено порушення.
Дата публікації: 04.11.2025 16:14

Запити/Пояснення