-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Яблуко свіже, груша свіжа, апельсини, банани
Завершена
2 203 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 015.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 015.00 UAH
Номер:
0a47cf9e99054a84837e01012e239884
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-08-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2025 00:00
Період моніторингу:
08.09.2025 12:54 - 30.09.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.09.2025 № 95-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.09.2025 № 95-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2025-08-20-008067-a, 20.08.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
e8eb21cdf0054aafa41e452d24c6ba6e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.09.2025 15:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 203 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-20-008067-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання/специфікація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
6b4032c847e14983afeecaad1059be07
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.09.2025 14:42
Опис:
Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради надає пояснення, інформацію та документи щодо запиту замовнику у межах проведення оприлюдненого Східним офісом Державної аудиторської служби України в електронній системі закупівель моніторингу у процедурі UA-2025-08-20-008067-a
1.Обсяг закупівлі визначено відповідно вимог постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», кількості учнів та навчальних днів.
Очікувана вартість закупівлі розрахована відповідно даних «Про рівень роздрібних цін на продукти харчування» (додається), та враховуючи умови постанови КМУ від 27 червня 2025 року №767 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти у 2025 році» (зі змінами) та постанові КМУ від 20 грудня 2024 року №1451 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на покращення якості гарячого харчування та фінансування харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» (зі змінами), враховуючи затверджені кошторисні призначення на 2025 рік.
Технічні та якісні характеристики (додаються) визначені відповідно:
- ДСТУ 8133:2015 «Яблука свіжі середніх та пізніх термінів достигання»,
- ДСТУ 8326:2015 «Груші свіжі середніх і пізніх термінів достигання».
-Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості
харчових продуктів».
- Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 19.07.2012 р. №548 «Про затвердження Мікробіологічних критеріїв для встановлення показників безпечності харчових продуктів».
- Закон України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів»
- Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»
- Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти».
- Постанова КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
- Фізико-хімічні та органолептичні показники, вимоги до маркування, пакування, правил транспортування, зберігання та правил приймання повинні відповідати вимогам згідно ДСТУ 8133:2015 «Яблука свіжі середніх та пізніх термінів достигання», ДСТУ 8326:2015 «Груші свіжі середніх і пізніх термінів достигання».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі були розміщені на веб-сайті https://www.pokrov-osvita.pp.ua/обгрунтування-технічних-та-якісних-характеристик-предметів-закупівель головного розпорядника бюджетних коштів.
Вважаємо, що при проведенні процедури закупівлі UA-2025-08-20-008067-a не допущено порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Просимо врахувати ці пояснення та надані документи при проведенні моніторингу.
Номер:
e50c09c9f3c84107ad80f2ea59c5bdd8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.09.2025 17:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.09.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 203 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-20-008067-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації замовника учаснику необхідно подати копія акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоровя та благополуччя тварин (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.02019 №447) виданий на обстеження транспортного(них) засобу(ів) (або спеціалізованого (них) транспортного(них) засобу(бів) по перевезенню харчових продуктів згідно вимог діючого законодавства). При цьому, наданий у складі тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти від 25.12.2024 № 962/19-24 (файл: «Акт авто.pdf»), містить інформацію лише про додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що не виконує вимоги абзацу 2 підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації замовника. Надайте пояснення, чому не було надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (Далі – Постанова № 1178, Особливості)?
- Відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації замовника учасник повинен надати у складі своєї пропозиції копію акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоровя та благополуччя тварин (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.02019 №447) виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів згідно вимог діючого законодавства). При цьому, наданий у складі тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти від 25.12.2024 № 961/19-24 (файл: «Акт склад.pdf»), містить інформацію лише про додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що не виконує вимоги абзацу 2 підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації замовника. Надайте пояснення, чому не було надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ відповідно до пункту 43 Постанови № 1178?
- Наданий у складі тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ листі-відгуку від 15.08.2025 № 1292/033 (файл: «Відгук.pdf») на виконання вимогу пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації замовника не містить інформації щодо договору від 10.01.2025 № 15-Т/25. Надайте пояснення, чому не було надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ відповідно до пункту 43 Постанови № 1178?
- Яким чином, замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ на виконання вимоги абзацу 2 Розділу «Інші документи для подання учасником закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації замовника: «…Засвідчена та завірена належним чином копія (копії) або оригінал (оригінали) сертифікатів якості та відповідності товару та/або декларації виробника та/або посвідчення якості або інший передбачений чинним законодавством документ який містить дані про всі належні якісні характеристики товару запропонованого учасником та підтверджує відповідність товару умовам Тендерної документації…»?
- Відповідно до підпункту 5 пункту 1 Розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника учасник повинен надати шляхом завантаження необхідних документів, зокрема, відомостей про учасника (згідно Додатку № 6 цієї тендерної документації). При цьому, завантажений учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ файл: «Відомость учасника.pdf» не містить заповненої графи «Назва учасника», як це вимагалось підпунктом 5 пункту 1 Розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника. Надайте пояснення, чому не було надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ відповідно до пункту 43 Постанови № 1178?
- Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію переможця ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ на виконання вимог пункту 1 Розділу «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
4379c969068f48b280dbe6173060ecab
Назва:
Відповідь на запит 2
Дата опублікування:
18.09.2025 13:24
Опис:
Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради надає пояснення, інформацію та документи щодо запиту замовнику у межах проведення оприлюдненого Східним офісом Державної аудиторської служби України в електронній системі закупівель моніторингу у процедурі UA-2025-08-20-008067-a
1. Відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації замовника учаснику необхідно подати копію акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.02019 №447) виданий на обстеження транспортного(них) засобу(ів) (або спеціалізованого (них) транспортного(них) засобу(бів) по перевезенню харчових продуктів згідно вимог діючого законодавства). Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти від 25.12.2024 № 962/19-24 наданй ФОП КОРОЛЮК О.В. складений за затвердженою формою Держпродспоживсужбою та в переліку питань, щодо проведення заходу Державного контролю (інспектування) містить усю інформацію зазначену замовником у Тендерній документації.
2. Відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації замовника учасник повинен надати у складі своєї пропозиції копію акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоровя та благополуччя тварин (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.02019 №447) виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів згідно вимог діючого законодавства). Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти від 25.12.2024 № 961/19-24 наданй ФОП КОРОЛЮК О.В. складений за затвердженою формою Держпродспоживсужбою та в переліку питань, щодо проведення заходу Державного контролю (інспектування) містить усю інформацію зазначену замовником у Тендерній документації.
3.Відповідно п.3 Додатку № 3 до тендерної документації Замовником вимагалося надання копій аналогічних договорів та відгуків до них без зазначення конкретної кількості. ФОП КОРОЛЮК О.В. надав декілька аналогічних договорів на закупівлю продуктів харчування, до складу яких входить аналогічний договір згідно коду ДК 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи, який є предметом оголошеної закупівлі. До складу цінової пропозиції ФОП КОРОЛЮК О.В. входить документ листі-відгуку від 15.08.2025 № 1292/033 в якому відсутній один з наданих копій аналогічних договорів, а саме договір від 10.01.2025 № 15-Т/25. Відповідно п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру. При цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону. Помилка допущена ФОП КОРОЛЮК О.В. при наданні листа до замовника при надання відгуку якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації. Тому уповноваженою особою було прийнято рішення віднести дану невідповідність до формальної помилки.
4. Відповідно п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру. При цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону. Помилка допущена ФОП КОРОЛЮК О.В. під час оформлення тексту документа не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Тому уповноваженою особою було прийнято рішення віднести дану невідповідність до формальної помилки.
5. Замовником перевірено тендерну пропозицію переможця ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ на виконання вимог пункту 1 Розділу «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації замовника за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ .
Вважаємо, що при проведенні процедури закупівлі UA-2025-08-20-008067-a не допущено порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Просимо врахувати ці пояснення при проведенні моніторингу.
Номер:
38d17475ec04439781f782d9df641668
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2025 10:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 203 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-20-008067-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання.
- відповідно до пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Проте, відомості центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify свідчать, що тендерна пропозиція учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ підписана шляхом накладення на неї удосконаленого електронного підпису (УЕП). Надайте пояснення чому не було надано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (Далі – Постанова № 1178, Особливості)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e32e8b67027747769ada33aea4efc4b0
Назва:
відповідь на запит 3
Дата опублікування:
17.09.2025 11:16
Опис:
Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради надає пояснення, інформацію та документи щодо запиту замовнику у межах проведення оприлюдненого Східним офісом Державної аудиторської служби України в електронній системі закупівель моніторингу у процедурі UA-2025-08-20-008067-a
Відповідно до норм пункту 27 частини першої статті 1 Закону України “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” від 05.10.2017 року № 2155-VIII під терміном кваліфікований електронний підпис (КЕП) розуміється удосконалений електронний підпис (УЕП), що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Отже, відповідно до норм Закону удосконалений електронний підпис (УЕП) і є кваліфікованим електронним підписом (КЕП), вимогу про накладання якого містить тендерна документація Замовника.
При цьому відповідно до пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника Учасник повинен накласти КЕП на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). У даному випадку ця вимога тендерної документації Учасником закупівлі ФОП КОРОЛЮК О.В. була дотримана.
Відповідно до частини п’ятої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року № 922-VIII замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Таким чином, у Замовника не було підстав для застосування положень пункту 43 Особливостей №1178.
Вважаємо, що при проведенні процедури закупівлі UA-2025-08-20-008067-a не допущено порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Просимо врахувати ці пояснення при проведенні моніторингу.