• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція теплових пунктів з встановленням дистанційного модемного зв’язку в житлових будинках м.Коростень, Житомирської області

Торги відмінено

2 693 539.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 935.39 UAH
Номер: 152ca07c100f4d36a92ee502bcfd96d2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-22-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 22.09.2025 17:46 - 14.10.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 22.09.2025 № 85-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.09.2025 № 85-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2025-08-19-012379-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, h.v.yasinska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу другого частини першої статті 41 Закону, абзацу першого пункту 17 Особливостей, пунктів 17 та 83 Загальних умов № 668. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНО-ЕНЕРДЖІ+» встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства теплозабезпечення (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 19.08.2025 (із змінами від 29.08.2025), тендерна пропозиція переможця товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-ЕНЕРДЖІ+» (далі – ТОВ «ТЕХНО-ЕНЕРДЖІ+»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 08.09.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.09.2025 та від 24.09.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.09.2025, відповідь Замовника на пояснення, оприлюднена в електронній системі закупівель 26.09.2025, інформація про відміну від 24.09.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником складено проєкт договору про закупівлю, передбачений Додатком № 3 до тендерної документації, з порушенням норм абзацу другого частини першої статті 41 Закону, абзацу першого пункту 17 Особливостей, пунктів 17 та 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови № 668), а саме, вказаний проєкт договору не містить невід'ємних частин до договору - календарного графіку виконання робіт, плану фінансування будівництва та документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовником 26.09.2025 надано пояснення, що «Замовником у складі тендерної документації був наданий проєкт договору у якому було зазначено загальне формулювання про строки виконання (п.3.1, 3.2 розд.3 проєкту договору) і порядок фінансування (п.2.8 розд.2 проєкту договору) істотні умови, визначені у Законі України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. І вже при укладанні договору враховуючі тендерну пропозицію переможця було б додано: Договірна ціна та документи з інформацією, що містить ціни на матеріальні ресурси; календарний графік виконання робі; графік фінансування, для зручності виконання робіт та додержання норм Загальних умов укладення та виконання договорів підряду, затверджених постановою КМУ № 668.», яким не спростовано вказане порушення. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНО-ЕНЕРДЖІ+» встановлено наступне. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації Замовника передбачено, що виконання робіт проводиться відповідно до Кошторисних норм України у будівництві Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі - Настанова). Водночас, відповідно до пункту 1.1 розділу I Настанови передбачено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Згідно з пунктом 5.3 розділу V Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. Слід відмітити, що у період дії воєнного стану в Україні не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136 (далі – Закон № 2136), яким визначено особливості трудових відносин у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 № 389. На період дії воєнного стану норми передбачені Законом № 2136 мають пріоритет над Кодексом законів про працю України. Згідно із положеннями частини 6 статті 6 Закону № 2136 на період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частин 3 – 5 статті 67 (перенесення вихідного дня, що збігається зі святковим чи неробочим днем), статтей 71 - 73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України. Отже, з урахуванням положень Закону № 2136, та з урахуванням Указу Президента України від 15.04.2025 № 235/2025, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 16.04.2025 № 4356-IX, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 9 травня 2025 року строком на 90 діб., показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2025 рік складає 171,75 люд. год. При цьому, слід відмітити, що з урахуванням положень Закону № 2136, та з урахуванням Указу Президента України від 14.07.2025 № 478/2025, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 15.07.2025 № 4524-ІХ, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 7 серпня 2025 року строком на 90 діб., показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2025 рік складає 173,17 люд. год., інформацію про який оприлюднено в документі Ціноутворення у будівництві, серпень 2025 (Інформаційна довідкова система БУДСТАНДАРТ) 29.08.2025. Тобто станом на момент проведення процедури закупівлі (19.08.2025) показник середньомісячної норми тривалості робочого часу становив 171,75 люд. год., а станом на момент подання тендерної пропозиції (02.09.2025) - 173,17 люд. год. Проте, у пояснювальній записці, яку подано у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ТЕХНО-ЕНЕРДЖІ+» (файл «Кошторис + договірна ціна.rar»), застосовано середньомісячну норму тривалості робочого часу складає 169,58 люд. год, що є порушенням пункту 5.3 розділу V Настанови, а відтак не відповідає нормам Додатку № 2 до тендерної документації та впливає на ціну тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНО-ЕНЕРДЖІ+». На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовником 26.09.2025 надано пояснення, що «Відповідно до висновку експертизи середньомісячна тривалість робочого часу по об’єкту складає 169,58 грн. У разі визначення переможцем ТОВ «ТЕХНО – ЕНЕРДЖІ+» середньомісячна тривалість робочого часу було б відкориговано під час Актів виконаних робіт за фактично виконані роботи.», яким не спростовано вказане порушення. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНО-ЕНЕРДЖІ+», як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до вимог пункту 10 Додатку № 4 до тендерної документації Замовника від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції копії чинних дозволів або декларацій Управління Держпраці на виконання робіт та експлуатацію механізмів підвищеної небезпеки відповідно до Технічного завдання, а саме: робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. На виконання вказаних вище вимог, учасником ТОВ «ТЕХНО-ЕНЕРДЖІ+» у складі тендерної пропозиції надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 03.03.2021 № 32-21-780 (файл «дозвіл на роботи підвищенної небезпеки»). Моніторингом встановлено, що відповідно до вказаної Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 03.03.2021 № 32-21-780 ТОВ «ТЕХНО-ЕНЕРДЖІ+» дозволено виконувати роботи підвищеної небезпеки та/або експлуатації механізмів підвищеної небезпеки на об’єктах замовників згідно укладених договорів лише на території Києва та Київської області, чим не дотримано вимоги пункту 10 Додатку № 4 до тендерної документації. Пунктом 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищевикладене, Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей, не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ТЕХНО-ЕНЕРДЖІ+» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, Замовником 26.09.2025 надано пояснення «В зв’язку з неможливістю на даному етапі витребувати у учасника додаткових пояснень щодо обмеження розташування замовників на виконання робіт в межах Київської області, вказане порушення стало підставою для відміни відкритих торгів згідно п.п.2 п.50 Особливостей». Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником на запит органу державного фінансового контролю щодо вищевказаних порушень законодавства у сфері закупівель, протоколом уповноваженої особи Замовника від 24.09.2025 відмінено процедуру закупівель відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Період усунення порушень: 06.10.2025 17:42 - 21.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.10.2025 17:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення у відповідь на висновок моніторингу. У відповідь на висновок моніторингу пояснюємо наступне. Закупівлю відмінено на підставі пп. 2 пункту 50 Особливостей у зв’язку з неможливістю усунення порушень. Зауваження, наведені у висновку моніторингу, будуть враховані під час проведення майбутніх закупівель.
Дата публікації звіту: 14.10.2025 13:36

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 14.10.2025 17:21

Запити/Пояснення