• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Закупівля Ноутбук Lenovo IdeaPad Slim 5 16IRH10 (83HS007QRA) з ОС (Microsoft Windows 11 Pro) або еквівалент

Торги відмінено

890 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 450.00 UAH
Номер: e20038267095420e93ea7bd506f7e878
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-08-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.09.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 08.09.2025 13:15 - 30.09.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.09.2025 № 38-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 08.09.2025 № 38-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2025-08-19-010382-a 19.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 412-32-83, y.d.melkonian@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та вимогам Особливостей № 1275, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на запити Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та вимогам "Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляд тендерних пропозиції. Під час моніторингу проаналізовані: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини А3488 (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиції фізичної особи-підприємця Хоміцька Анастасія Андріївна (далі – ФОП Хоміцька А.А.), протокол відхилення від 29.08.2025 № 78; фізичної особи-підприємця Атаманська Анастасія Сергіївна (далі – ФОП Атаманська А.С.), протокол відхилення від 01.09.2025 № 80; фізичної особи-підприємця Івасюк Анна Вадимівна (далі – ФОП Івасюк А.В.), протокол переможця від 01.09.2025 № 81 повідомлення про намір укласти договір від 01.09.2025 відповіді на запит Управління від 12.09.2025 та від 19.09.2025року.
Період усунення порушень: 26.09.2025 12:39 - 02.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2025 12:39

Запити/Пояснення