• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 34130000-7 «Мототранспортні вантажні засоби» (Автомобіль Бус довга база (L3) вантажний (вантажопасажирський))

Завершена

45 540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 227 700.00 UAH
Номер: e0d101add0e944978d7cadddd5925b87
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-09-23-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.09.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.09.2025 17:36 - 15.10.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 22.09.2025 № 264 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.09.2025 № 264 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 15 UA-2025-08-19-008447-a 19.08.2025 Військова частина А4668 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 042-87-20, s.v.borysenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТОСОЮЗ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатом аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам Закону № 922-VIII та ЦКУ встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону № 922-VIII та статтей 215, 203 ЦКУ. За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей. За результатом аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону №922-VIII. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922-VIII) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, відповідності укладеного договору вимогам Закону № 922-VIII та Цивільного Кодексу України, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ А4668 (далі – Замовник) UA-P-2025-08-19-009526-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи з організації та проведення процедури закупівлі від 19.08.2025 №25-08-19/1тд, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «АВТОСОЮЗ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.09.2025 №25-09-04/1тд, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 04.09.2025, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 18.09.2025 №25-09-18/1тд (далі – Договір) на суму 43 316 964,0 грн. (з ПДВ), додаткова угода від 02.10.2025 №1 до Договору, звіт про виконання Договору про закупівлю, пояснення Замовника надане 02.10.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 26.09.2025. В ході моніторингу на запит Східного офісу Держаудитслужби від 26.09.2025, щодо надання пояснення з питань, які були предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі Замовником в порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII через електронну систему закупівель, відповідні пояснення (інформацію, документи) надані 02.10.2025 з порушенням строку в 1 день. Відповідно до пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. У свою чергу, підпунктом 10 пункту 47 Особливостей обумовлено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн гривень (у тому числі за лотом). Моніторингом встановлено, що очікувана вартість закупівлі за процедурою ID: UA-2025-08-19-008447-а становить 45 540 000,00 грн., що перевищує 20 млн.грн. Проте, в порушення вимог пункту 28 Особливостей Замовник не зазначив у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановленої підпунктом 10 пункту 47 Особливостей. Відповідно до вимог пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності іншим вимогам замовника», Замовником визначено, що пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням на пропозицію КЕП/УЕП уповноваженої особи учасника. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель на пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «АВТОСОЮЗ», зокрема 08.09.2025 накладено КЕП директора ТОВ «АВТОСОЮЗ» Розумєй Д.Г., проте відповідно до наказу від 13.08.2025 №199В Розумєй Д.Г. перебував у щорічній основній відпустці з 18.08.2025 по 15.09.2025 (файл Наказ про відпустку директора та передання повноважень.pdf.asice.zip). При цьому, завантажено файл Довіреність Лаптєва Н. 15.08.-15.09.25.pdf., який містить в собі Довіреність від 15.08.2025 №15/08/25 на представлення інтересів ТОВ «АВТОСОЮЗ» у процедурах проведення торгів на закупівлю транспортних засобів, в тому числі транспортних засобів спеціалізованого та/або спеціального призначення, в частині виконання представницьких функцій на період відпустки директора Розумєй Д.Г., має заступник директора з фінансових питань Лаптєва Н.В. Термін дії довіреності з 15.08.2025 по 15.09.2025 включно, без права передоручення. Отже, на тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «АВТОСОЮЗ» 08.09.2025 накладено КЕП особи, яка на момент подання тендерної пропозиції не була уповноважена на вчинення певних дій, зокрема накладення на пропозицію учасника КЕП директором Розумєй Д.Г., що не відповідає вимозі визначеній у пункті 4 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Поряд із цим, моніторингом встановлено, що в порушення пункту 43 Особливостей Замовником не було опубліковане повідомлення, що містить вимоги про усунення невідповідностей протягом 24 годин, в інформації та/або документах тендерної пропозиціїї ТОВ «АВТОСОЮЗ» що вимагалися, тим самим не надав можливості учаснику усунути невідповідності щодо накладення на пропозицію КЕП/УЕП уповноваженої особи учасника. Відповідно до частини першої статті 41 Закону № 922-VIII договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Поряд з цим, відповідно до частини першої статті 215 ЦКУ підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. У свою чергу, відповідно до частин першої та другої статті 203 Цивільного Кодексу України (далі ЦКУ) зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам та особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Моніторингом встановлено, що договір про закупівлю товарів за державні кошти від 18.09.2025 № 25-09-18/1тд підписано заступником директору з фінансових питань ТОВ «АВТОСОЮЗ» Лаптєвою Н.В., проте довіреність на представлення інтересів ТОВ «АВТОСОЮЗ» має термін дії, зокрема: з 15.08.2025 по 15.09.2025. Отже, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 18.09.2025 № 25-09-18/1тд підписано особою, що не мала цивільної дієздатності, що не відповідає вимозі визначеній у частині другій статті 203 ЦКУ та не відповідає вимозі визначеній в частині першій статті 41 Закону № 922-VIII. В ході моніторингу Східним офісом Держаудислужби отримано пояснення Замовника з вищезазначеного питання, що підтверджує факт встановленого порушення, а саме: «Що стосується електронного підпису директора Розумєй Д.Г., який накладено на тендерну пропозицію ТОВ «АВТОСОЮЗ» в час коли він перебував у щорічній основній відпустці з 18.08.2025 по 15.09.2025 вважаємо це технічною помилкою, яку вже не виправити. Таким чином, виходячи із зазначеної вище фактів військова частина А4668, код ЄДРПОУ 26637195 (Замовник) з однієї сторони і Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОСОЮЗ» код ЄДРПОУ 30223848 (Постачальник), з іншої сторони, (разом – Сторони) дійшли згоди розірвати Договір №25-09-18/1тд від 18.09.2025 року про Закупівлю, через виявлені порушення при укладанні Договору до цієї Закупівлі, що не дозволяють йому діяти далі. Відповідна додаткова угода за №1 від 02.10.2025 року вже опублікована в системі Prozorro». Під час проведення моніторингу зобов’язання за договором про закупівлю товарів за державні кошти від 18.09.2025 №25-09-18/1тд припинено на підставі додаткової угоди від 02.10.2025 №1 та опубліковано звіт про виконання Договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 09.10.2025 17:43 - 24.10.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.10.2025 17:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Добрий день, у відповідь публікації Вашого висновку про наявність порушень від 09 жовтня 2025 року стосовно закупівлі за індефікатором UA-2025-08-19-008447-a в контексті зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель військовою частиною А4668 були проведені наступні заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 11.10.2025 09:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Стосовно закупівлі за ідентифікатором UA-2025-08-19-008447-a в контексті зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель військовою частиною А4668 були проведені заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, які викладені у звіті про виконання від 11.10.2025.
Дата публікації: 14.11.2025 11:20

Запити/Пояснення