3D Техно Лабораторія з витратними матеріалами на 1 навчальний рік,Тренувальне поле для навчальних занять з робототехніки «Стандарт»,Тренувальне поле для навчальних занять з робототехніки "Траєкторія",Тренувальне поле для навчальних занять з робототехніки "Крива траєкторія"
Закупівля товару здійснюється відповідно наказу Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», постанови КМУ №1513 від 27.12.2024року «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році», постанови КМУ №1554 від 31.12.2024року «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році», відповідно до порядку та умов передбачених Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 6 червня 2024 року № 3786-I
Завершена
385 800.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 858.00 UAH
Період моніторингу:08.09.2025 16:09 - 30.09.2025 00:00
Статус:Здійснення моніторингу
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.09.2025 №122-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.09.2025 №122-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2025-08-19-004955-a, 19.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
143486
Номер:47d6c0cf01b94c85bf5d6f91c64e8621
Назва:про надання пояснень
Дата опублікування:09.09.2025 09:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:13.09.2025 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 43) 266-13-92 l.v.ryzhii@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі 3D техно лабораторії з витратними матеріалами на 1 навчальний рік, тренувального поля для навчальних занять з робототехніки «Стандарт», тренувального поля для навчальних занять з робототехніки «Траєкторія», тренувального поля для навчальних занять з робототехніки «Крива траєкторія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-19-004955-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Чому не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації?
4. Яким чином дотримано вимог пункту 9 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 року № 1554?
Оскільки, закупівля товару, передбаченого цим Порядком та умовами, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку, якщо такий товар наявний в електронному каталозі станом на 1 травня 2025 року. У разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу запит пропозицій постачальників здійснюється замовником відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
143883
Номер:0ec7b611ff1548a3a841fe09297350da
Назва:Пояснення
Дата опублікування:11.09.2025 09:26
Автор:ДП Сутисківський ліцей Вінницького району Вінницької області
×
Код ЄДРПОУ:
21724156
Контактна особа:
Мусійчук Олена Сергіївна +380967992005 musiicukolena@gmail.com
Адреса:
23320, Україна, Вінницька область, селище Сутиски, проспект Перемоги 4
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі 3D техно лабораторії з витратними матеріалами на 1 навчальний рік, тренувального поля для навчальних занять з робототехніки «Стандарт», тренувального поля для навчальних занять з робототехніки «Траєкторія», тренувального поля для навчальних занять з робототехніки «Крива траєкторія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-19-004955-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо наступні пояснення:
Стосовно питання 1
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
Очікувана вартість предмета закупівлі сформована на підставі аналізу сучасного ринку техніки через мережу Інтернет та визначена методом моніторингу ринкових цін на основі комерційних пропозицій. До ціни товару входять: вартість товару, доставка, податки, збори, інші обов'язкові платежі, які учасник сплачує або повинен сплатити відповідно до законодавства.
Згідно з «ПРИМІРНОЮ МЕТОДИКОЮ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 очікувану вартість предмета закупівлі (Товару) необхідно визначити за методом порівняння ринкових цін. Зокрема, визначити орієнтовну ціну за 1 одиницю Товару, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Відповідно, з урахуванням кошторисних призначень, очікувана вартість предмета закупівлі становить: 385 800,00 грн.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку 1 до Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (додається до пояснень). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства.
Стосовно питання 2
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://drive.google.com/file/d/1oTxI24eri2eVkfVpWrOpLQQK1Gtd8mmA/view
Стосовно питання 3
Усі зміни, що вносилися до тендерної документації закупівлі закупівлі 3D техно лабораторії з витратними матеріалами на 1 навчальний рік, тренувального поля для навчальних занять з робототехніки «Стандарт», тренувального поля для навчальних занять з робототехніки «Траєкторія», тренувального поля для навчальних занять з робототехніки «Крива траєкторія» (UA-2025-08-19-004955-a), були внесені та оприлюднені в електронній системі закупівель Prozorro шляхом додавання відповідних файлів у розділ «Документи» тендеру.
В електронній системі Prozorro забезпечується автоматична історія змін документації, що дозволяє відстежити всі додані та оновлені документи, їхню дату внесення та зміст.
Через функціонал системи окремий документ із переліком змін тендерної документації не створювався, оскільки всі зміни є доступними для перегляду безпосередньо у відповідному розділі тендеру, що відповідає вимогам законодавства щодо прозорості та доступності інформації.
Стосовно питання 4
Пункт 9 Порядку надання субвенції передбачає, що закупівля товарів вартістю понад 100 тис. грн здійснюється через електронний каталог у разі наявності товару в каталозі станом на 1 травня 2025 року.
Товари:3D техно лабораторія з витратними матеріалами на 1 навчальний рік, Тренувальне поле для навчальних занять з робототехніки «Стандарт», Тренувальне поле для навчальних занять з робототехніки «Траєкторія», Тренувальне поле для навчальних занять з робототехніки «Крива траєкторія», відсутні у електронному каталозі станом на зазначену дату.
У разі відсутності товару в електронному каталозі замовник здійснив закупівлю через відкриті торги з особливостями у системі Prozorro, що відповідає вимогам законодавства щодо закупівель за державні кошти та умовам Порядку надання субвенції.
Всі етапи закупівлі, включаючи публікацію оголошення, прийом пропозицій, визначення переможця та укладення договору, проведені у відкритий та прозорий спосіб.
Обґрунтування законності та відповідності Порядку:
- Вартість закупівлі перевищує 100 тис. грн.
- Закупівля проведена з дотриманням процедур, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», із забезпеченням конкуренції та прозорості.
Закупівля зазначених товарів здійснена законно та з дотриманням вимог пункту 9 Порядку надання субвенції, оскільки товари відсутні в електронному каталозі, і процедура відкритих торгів з особливостями є допустимою альтернативою, передбаченою законодавством.