• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

CPV - 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

CPV - 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Стаціонарна звуковідтворювальна апаратура для орнітологічного забезпечення польотів Bird Gard Super Pro Amp)

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Номер: 94d052fbb3af4aa4b1433349f8b0d1d6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2018-10-31-002225
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.12.2018 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 13.12.2018 17:06 - 10.01.2019 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.12.2018 № 289 - Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. В.о. начальника В.ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.12.2018 № 289 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-10-25-000769-b 25.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК Електронний цифровий підпис
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 962-36-92, ursularuda@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування та оприлюднення інформації про закупівлю не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2018 року. Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план, додаток до річного плану на 2018 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, договір від 22.11.2018 № ОД/2018/11/22/6, пояснення, отримані від замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 20.12.2018 14:17 - 27.12.2018 00:00
Дата публікації висновку: 20.12.2018 14:17

Запити/Пояснення