-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект постільної білизни 3-предметний дитячий
Завершена
301 860.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 509.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 509.30 UAH
Номер:
595e9fe1c0ed4e73b74b6d868df75b6a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-22-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2025 00:00
Період моніторингу:
22.09.2025 15:34 - 14.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.09.2025 № 89-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-19-001525-a, 19.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
9118cfe1b89346db915fa41ea99bc1bf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.09.2025 14:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-19-001525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2. Чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
3. Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «ВП Геліос» відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей?
Зокрема, на вимогу п. 6 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – Додаток 3), п. 6 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації (далі – Додаток 1) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати для підтвердження факту впровадження системи менеджменту на підприємстві Учасника, звіт про проходження сертифікаційного та інших необхідних аудитів, що передбачені сертифікаційною угодою з органом по сертифікації. Додати сертифікаційну угоду з органом по сертифікації, а також мати в штаті підприємства (або залученого на інших підставах, передбачених діючим законодавством) сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019, про що надається сертифікат внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
На вимогу п. 7 Додатку 3, п. 7 Додатку 1 учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати звіт про проходження сертифікаційного та інших необхідних аудитів, що передбачені сертифікаційною угодою з органом по сертифікації. Додати сертифікаційну угоду з органом по сертифікації, а також мати в штаті підприємства (або залученого на інших підставах, передбачених діючим законодавством) сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019, про що надається сертифікат внутрішнього аудитора, навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
На вимогу п. 9 Додатку 3, п. 9 Додатку 1 для підтвердження наявності акредитації Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції оригінал або копію атестату та сфери акредитації (ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1) органу з сертифікації, підписану представником НААУ.
На вимогу п. 10 Додатку 3, п. 10 Додатку 1 учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження дотримання Учасником впровадження системи управління боротьби з хабарництвом, яку підтримано належними системами управління, що допоможуть їй виконувати свої юридичні зобов’язання та зберігати відданість принципам, Учасникам необхідно надати чинний на момент подання тендерної пропозиції сертифікат, що підтверджує відповідність Системам управління щодо протидії корупції відповідно вимогам стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), який було видано на Учасника органом по сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України.
На вимогу п.11 Додатку 3, п. 11 Додатку 1 учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданого на ім’я виробника.
У складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «ВП Геліос» відсутні документи: звіти про проходження сертифікаційного та інших необхідних аудитів; сертифікаційні угоди з органом по сертифікації; сертифікат внутрішнього аудитора; копія атестату про акредитацію; сертифікат, що підтверджує відповідність системам управління щодо протидії корупції відповідно вимогам стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT); копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданого на ім’я виробника.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a83df5b351a94f2ca3c4294d1ab55c83
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.09.2025 10:09
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
по моніторингу до закупівлі «Комплект постільної білизни 3-предметний дитячий, ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю»
(UA-2025-08-19-001525-a)
Розглянувши Ваш запит на надання пояснень повідомляємо наступне.
1. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
2. Посилання на оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://rada.info/upload/users_files/41779881/9669a453abccbf1d9897e336b2046550.pdf
3. Обґрунтування розміру витрат, обсягів робіт та очікуваної вартості цієї закупівлі здійснено відповідно до протоколу уповноваженої особи від 19.08.2025 №144, додається.
4. Щодо не відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «ВП Геліос» відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВП Геліос» були встановлені невідповідності вимогам тендерної документації, зокрема учасником не надані наступні документи: на вимогу п. 6 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – Додаток 3), п. 6 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації (далі – Додаток 1) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати для підтвердження факту впровадження системи менеджменту на підприємстві Учасника, звіт про проходження сертифікаційного та інших необхідних аудитів, що передбачені сертифікаційною угодою з органом по сертифікації. Додати сертифікаційну угоду з органом по сертифікації, а також мати в штаті підприємства (або залученого на інших підставах, передбачених діючим законодавством) сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019, про що надається сертифікат внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». На вимогу п. 7 Додатку 3, п. 7 Додатку 1 учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати звіт про проходження сертифікаційного та інших необхідних аудитів, що передбачені сертифікаційною угодою з органом по сертифікації. Додати сертифікаційну угоду з органом по сертифікації, а також мати в штаті підприємства (або залученого на інших підставах, передбачених діючим законодавством) сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019, про що надається сертифікат внутрішнього аудитора, навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». На вимогу п. 9 Додатку 3, п. 9 Додатку 1 для підтвердження наявності акредитації Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції оригінал або копію атестату та сфери акредитації (ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1) органу з сертифікації, підписану представником НААУ. На вимогу п. 10 Додатку 3, п. 10 Додатку 1 учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження дотримання Учасником впровадження системи управління боротьби з хабарництвом, яку підтримано належними системами управління, що допоможуть їй виконувати свої юридичні зобов’язання та зберігати відданість принципам, Учасникам необхідно надати чинний на момент подання тендерної пропозиції сертифікат, що підтверджує відповідність Системам управління щодо протидії корупції відповідно вимогам стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), який було видано на Учасника органом по сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України. На вимогу п.11 Додатку 3, п. 11 Додатку 1 учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданого на ім’я виробника. У складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ «ВП Геліос» відсутні документи: звіти про проходження сертифікаційного та інших необхідних аудитів; сертифікаційні угоди з органом по сертифікації; сертифікат внутрішнього аудитора; копія атестату про акредитацію; сертифікат, що підтверджує відповідність системам управління щодо протидії корупції відповідно вимогам стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT); копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданого на ім’я виробника.
Якщо замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачала тендерна документація, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в ЕСЗ.
Зважаючи на виявлені невідповідності, замовником 03.09.2025 о 16:54 опубліковано повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей. На виконання даної вимоги, до 04.09.2025 16:54 Учасником -ТОВ "ВП Геліос" зазначені невідповідності були усунуті.
Слід зазначити, що під невідповідністю в інформації та/або документах, які подав учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагає тендерна документація, розуміється у т. ч. відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачає тендерна документація (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагав замовник, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надає учасник на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважають помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, неподання учасником ТОВ "ВП Геліос" зазначених документів ніяким чином не вплинуло безпосередньо на предмет закупівлі, його технічні, якісні та кількісні характеристики.
Також, прийняття рішення про визначення переможцем ТОВ "ВП Геліос" забезпечило економію кошів місцевого бюджету, як учасника з найнижчою тендерною пропозицією.
Уповноважена особа Назарій СТЕПАНЮК