-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 452600000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи «Капітальний ремонт частини даху будівлі літ. А Страбичівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів за адресою: Закарпатська область Мукачівський район с. Страбичово, вул. Центральна, 197 "А" .
Завершена
2 479 599.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 398.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 398.00 UAH
Номер:
9284cd1dc2eb4e1dae73a5541c5c4e9e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-09-16-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2025 00:00
Період моніторингу:
16.09.2025 15:40 - 08.10.2025 00:00
Статус:
Здійснення моніторингу
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.09.2025 № 62-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 16.09.2025 № 62-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-08-18-010203-a 18.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Запити/Пояснення
Номер:
b4ba6085126e4d658d46d5952f805a13
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.09.2025 16:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 452600000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи «Капітальний ремонт частини даху будівлі літ. А Страбичівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів за адресою: Закарпатська область Мукачівський район с. Страбичово, вул. Центральна, 197 "А" .» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-18-010203-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Яким чином Уповноважена особа відділу освіти, культури, молоді та спорту Горондівської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області (далі – Замовник) може обґрунтувати встановлені вимоги в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» в частині розрахунку суми на покриття ризиків, що становить 46 991,00 гривень без ПДВ, якщо: кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанова № 281), зокрема відповідно до пункту 5.31 розділу V, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовуваних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5 %; б) за динамічної договірної ціни — не враховується.
Разом з тим, Замовником у тендерній документації та проєкті договору зазначено, що вид договірної ціни - тверда.
Слід зауважити, що розрахунок договірної ціни учасника-переможця ТОВ "Закарпатгарантбуд", у якій врахована сума на покриття ризиків, що становить 46 991,00 гривень без ПДВ, не відповідає діючим нормативно-правовим актам, а саме – вимогам Настанови № 281.
З урахуванням викладеного, також необхідно надати пояснення, яким чином здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "Закарпатгарантбуд" на відповідність вимогам Додатку 2: «Розрахунок договірної ціни, надається у складі тендерної пропозиції, має бути оформлений у відповідності з КНУ, складений за поточними цінами не раніше дати оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, з локальними кошторисами на усі роботи зазначені у Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, підсумковою відомістю ресурсів та пояснювальною запискою до договірної ціни у вигляді інформаційної моделі (програмний комплекс АВК-5 або сумісний з ним програмний комплекс) та у форматі «pdf».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.